Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat inderdaad. De laatste paar jaren dat die Toyota hier rondreed waren de Selektvracht-stickers/-magneten (geen idee…) verwijderd en vervangen door een DHL-bordje tegen de achterruit.Och Selektvracht, dat waren inderdaad mensen met hun personenauto en een Selektvracht sticker of magneet er op!
Die fiatWat een heerlijke auto's zijn er weer voorbij gekomen! Vooral de Sierra vind ik briljant.
Ik heb zelf deze gevonden (ik hoop niet dat ze (onlangs) voorbij zijn gekomen):
BMW 518 (E12, 1975)
Een origineel NL auto met 88.248 km achter zich. Vraagprijs € 6.999
Hier en daar wat krokant (o.a. voorschermen), maar inmiddels behoorlijk zeldzaam
![]()
Een kitcar op basis van een Triumph onderstel en met een motor van Ford:
Spartan MkII (1975)
21.000 km mee afgelegd en volledig gerestaureerd. Vraagprijs is € 11.500
![]()
Fiat 124 Coupé (1975)
Een import uit Italië (vandaar dat hij nog bestaat). Voor € 12.950 is hij de uwe
![]()
Ford Taunus TC1 2000 GT Coupé
Ook uit 1975 en vers uit Duitsland geïmporteerd. Te koop voor € 12.500
![]()
Alfa Romeo Guilia 1.6 Super (1976)
Nog geen 77.000 km gereden. Staat te koop voor € 17.100
![]()
Prijs was ook niet heel gek.Leuk die Airtrek! Nu al verkocht...?
Die BMW.. dat is toch echt wel uniek zeg. Wat heerlijk dat je dat nog kunt kopen!![]()
BMW 3-serie Coupé 320 ( E21 ) 1979 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1979, Benzine, Handgeschakeld, Coupé, Roodwww.autowereld.nl
![]()
![]()
Toyota Avensis 1.6 Sol Airco 76000km 1e eig 1999 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1999, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Groenwww.autowereld.nl
Ik ook niet.Snap niet dat je zo'n auto op marktplaats zet.
Dan wordt hij in elk geval lekker veel gezien! Goede marketing. Mogelijk de meest exclusieve auto die in lange lange tijd in Winschoten is geweest.
Ik vliegvakanties ook niet. Moe en gestresst zijn van het op tijd aankomen op je vakantie terwijl je eigenlijk wilt ontspannen. Maar dat is verder geen onderwerp voor hier.Voor dat geld kan je volgens mij wel comfortabeler campers vinden.
Maar goed, ik begrijp Kamperen sowieso niet......
Voor mensen die willen ervaren hoe het was om 20 jaar geleden een nieuwe Audi te kopen? Helaas niet de meest tot de verbeelding sprekende uitvoering.Dit betreft een gloednieuwe ongeregistreerde auto, deze heeft nooit een kenteken gehad en er zit dus geen kentekenbewijs bij de auto. Deze auto heeft altijd ter tentoonstelling bij de Audi fabriek gestaan als voorbeeld van 1 van de door hun gebouwde modellen.
En je krijgt 'm hier niet meer op kenteken ook.