As good as it Getz; Pjötr's Streetwise, Poloneza & een 45

Leuke foto’s. Wat een nette Uno, die zie je echt nooit meer! Wij hebben er vroeger thuis ook 1 gehad, erg leuke auto.
 
Leuke foto's weer! Erg leuk dat je de cover van een Engels magazine hebt gehaald. De Streetwise zal ook daar redelijk zeldzaam zijn gebleven denk ik.

En ik denk dat jullie de goede stap genomen hebben met de ontsteking van de FSO - dan ben je er tenminste af van het gedoe en alle delen die normaal regelmatig onderhoud vragen slijten dan ook niet meer.

Ik lees trouwens tussen de regels dat je ooit wel een T4 camper zou willen. Dan wil ik je nu alvast waarschuwen voor de roest - want dat kunnen alle VW bussen tot minimaal de T5 heel erg goed. Los daarvan dat VW-busjes nog altijd een beetje een hype zijn (zeker als camper) en daarmee betaal je vooral voor de naam.
 
Leuke foto's weer! Erg leuk dat je de cover van een Engels magazine hebt gehaald. De Streetwise zal ook daar redelijk zeldzaam zijn gebleven denk ik.

En ik denk dat jullie de goede stap genomen hebben met de ontsteking van de FSO - dan ben je er tenminste af van het gedoe en alle delen die normaal regelmatig onderhoud vragen slijten dan ook niet meer.

Ik lees trouwens tussen de regels dat je ooit wel een T4 camper zou willen. Dan wil ik je nu alvast waarschuwen voor de roest - want dat kunnen alle VW bussen tot minimaal de T5 heel erg goed. Los daarvan dat VW-busjes nog altijd een beetje een hype zijn (zeker als camper) en daarmee betaal je vooral voor de naam.
Dankje!

Ik denk dat een camper (voorlopig) nog wel een droom blijft! Ik wil niet nog een auto, dat zijn veel te veel zorgen vind ik. Ik vind een T3 het tofste, ik had er ooit bijna eentje gekocht. Maar die kreeg geen goedkeuring van mijn vader. Wel jammer wat het was (2006 ofzo) nog geen 2500 euro en hij was eigenlijk best netjes.

Erin heeft het nog beter gedaan, die heeft ooit een T2 gekocht voor een krat bier. Die wacht nog steeds op betere tijden (om opgeknapt te worden) .

Ik zou zelf eerder een T4 willen. Dat vind ik een erg mooie bus, en ook (gevoelsmatig) redelijk modern. Zeker in vergelijking met een T3.

Deze zag ik vorig weekend, dat vond ik wel heel erg gaaf:

Daar zie ik Ayo en mijzelf wel in op pad gaan. Hoewel we natuurlijk wel een caravan-familie zijn eigenlijk.

54676563636_101f97b951_c.jpg

De internationale ster staat weer andersom in de parkeergarage, ik heb inderdaad een paar keer een stukje gereden en dat gaat ook steeds beter. Dat klinkt een beetje gevaarlijker dan het is, ik kan wel koppelen maar na een paar keer doet dit zeer en vooral daarna, maar inmiddels gaat dat ook beter en beter. Fijn ook, want bijna vakantie!

Verder was het een drukke week, niet alles is auto gerelateerd, maar ik werk nu weer volledig. Ik werk 35 uur, en dat hebben we over 5 dagen uitgesmeerd. Dat gaat de ene dag beter, maar over het algemeen gaat het nog steeds in stijgende lijn.

EN ik moest mijn ouders helpen, want mijn vader is vrijdag 80 geworden, en dat moest natuurlijk (goed) gevierd worden. Forummer Marc en Leon zijn inmiddels ook de vrienden van mijn vader, dus die mochten ook aanschuiven. Helaas hadden we op de uitnodiging niet gezegd wat de dresscode was en dat er alleen in een mooie auto moest worden gekomen. Aan de andere kant, dan moest de familie iets regelen, hoewel mijn tante (85) pocht inmiddels ook met jonge time Golf 4 (youngtimer blijft niet helemaal hangen) , die ze al langer dan 20 jaar heeft.

Op zaterdag waren de FSO-dingen klaar, dus gingen mijn vader en ik op pad samen naar het heilige land, inderdaad Friesland.

Het wordt me een beetje te technisch, hoewel ik wel begrijp wat er is, vind ik het toch wel ingewikkeld

54681530586_5863d5889b_c.jpg

De oude bobine was toch kapot bleek, dus het was goed dat we met de ANWB toen 1 gehaald hebben.
Dat ding rechts hoeft er ook neit meer in, ik heb even geen idee wat dat precies is.

54681530546_16213e4b70_c.jpg

De spoel was de boosdoener. Misschien is die door de kapotte bobine overleden, dat wist meneer niet (of nee ik moet zeggen, dat is niet meer blijven hangen bij mij) Daar zit nu een soort sensor in. Meneer heeft het heel vakkundig gemaakt.

54681530566_d3e26bcbf4_c.jpg

De buitenkant is de oude.

54681761329_7752984ab0_c.jpg

En dit is de sensor of kastje die boel regelt.

[
54681530571_47fe109e99_c.jpg

Hij waarschuwde wel, het is even een gepuzzel om het af te stellen, niet te hard vloeken als het niet meteen wil. Hij heeft het werkend geshowd dus alles doet het.

Maar thuis niet, de auto start, maar pakt hem nog niet. Dat kan met de afstelling te maken hebben, maar ook omdat de inrit bij mijn ouders afloopt en dat de auto neit genoeg benzine heeft volgens de vlotter. Maar misschien is er ook wel ergens een vuiltje

Ook was er nog een ander klusje gedaan. nouja 3!
54681760893_2576f59b21_c.jpg

De luchtafvoerslang vervangen, de oude viel van ellende uit elkaar en sloot niet meer goed.

54680706762_4bd61b69e1_c.jpg

En kon ik eindelijk de PL-landsticker plakken, en ook kentekenplaathouder zonder reclame. Ik zou wel eentje willen uit Polen met Poolse dingen erop, maar dat heeft geen prioriteit. Of we proberen wat na te maken.

54680706727_c631c71098_c.jpg

Bij de Automat was het spitsuur qua Britten!

54680706767_0b063b84c0_c.jpg

Omdat het een lange dag was, zijn we er mee gestopt, plan is om de auto met de Volvo van de buurman wat naar boven te trekken, zodat ie vlak staat en mijn vader gaat dan ook met de afstelling bezig, de ontsteking zelf kan ook tandjes worden verzet.

Tot slot hebben we ook de oude Poolse papieren gekregen, met onder andere een instructieboekje:
54682849878_7ef4576609_c.jpg


54682624431_f5632ee32d_c.jpg

Ik moet even uitzoeken wat dit precies is,
 
Die staat wel aardig achterover idd. Bokjes onder de achterwielen misschien?
Dat is ook een goede! We hebben ook van die oprij bokken, misschien is dat ook nog iets. De buurman heeft een Volvo V70 Turbo, die kan 'm volgens de buurman makkelijk omhoog trekken

Mijn ouders hebben voor 2 verdiepingen en achter 3, het is een beetje (vergelijkbaar) met een Dijkhuis. maar soms is dat niet zo handig, zoals nu.
 
Wat een gesleutel zeg! Goede quality time met je vader, denk ik. En ik lees vooral dat het even zoeken is hoe en wat, maar zo leer je de Polonez ook wel erg goed kennen hoop ik.

En zo'n camper, dat lijkt me nou ook nog eens wat. Een vriend van me heeft een Renault Master zelf omgebouwd tot camper. Daar woont -ie ook in, het is voor hem echt een levensstijl. Maar als je dan een keer mee kampeert zie je wel hoeveel vrijheid dat met zich mee brengt, heerlijk.

(Ik zit helemaal goed in mijn appartement, maar voor erbij zie ik de charme van een camper echt wel)
 
Wist je dat in de Rover 45 een stukje Pagani zit? (Of andersom, ‘t is maar hoe je het wilt zien… :p)
DkIeOigoYuzSzuHvtsj4ijvr-gpyExHPEkoR198On6U.jpg
Wat grappig! Nooit geweten dit! Bedankt voor het delen JW!


Wat een gesleutel zeg! Goede quality time met je vader, denk ik. En ik lees vooral dat het even zoeken is hoe en wat, maar zo leer je de Polonez ook wel erg goed kennen hoop ik.

En zo'n camper, dat lijkt me nou ook nog eens wat. Een vriend van me heeft een Renault Master zelf omgebouwd tot camper. Daar woont -ie ook in, het is voor hem echt een levensstijl. Maar als je dan een keer mee kampeert zie je wel hoeveel vrijheid dat met zich mee brengt, heerlijk.

(Ik zit helemaal goed in mijn appartement, maar voor erbij zie ik de charme van een camper echt wel)
Leuk om weer wat van je te hoen BleuZ.

FSO doet inderdaad wat de Lancia ook deed, samen er mee bezig zijn. Dat was ook de reden om ooit een oude auto te kopen.

Zelf een camper bouwen is helemaal mooi vind ik, ik ben niet zo materialistisch, maar ik heb toch teveel zooi en interesses om in een camper te wonen. Welke autoboeken moeten mee, en welke cd’s. Ik kijk soms ook series op dvd , lees graag een boek . Dat wordt een touringcar ombouwen dan
 
Hier om de hoek bij kantoor staat een blauwe Streetwise. Zal 'm eens op de foto zetten! Lijkt een Rover specialist ofzoiets te zitten.
 
Gefeliciteerd met je vader, mooie leeftijd 80 en fijn dat hij nog lekker vitaal kan zijn en druk bezig is met de FSO.

De kans is aanwezig dat ik komend jaar ook een jaren 70 motor heb. Mooie kans om daar eens te gaan knutselen met een standalone ECU en modern motormanagement. Dat is toch denk ik wel het grote nadeel wat jij nu ondervind. Mechanische dingen zijn leuk maar afstellen en goed houden is vervelend als er geen reserve onderdelen meer zijn.
 
Gefeliciteerd met je vader, mooie leeftijd 80 en fijn dat hij nog lekker vitaal kan zijn en druk bezig is met de FSO.

De kans is aanwezig dat ik komend jaar ook een jaren 70 motor heb. Mooie kans om daar eens te gaan knutselen met een standalone ECU en modern motormanagement. Dat is toch denk ik wel het grote nadeel wat jij nu ondervind. Mechanische dingen zijn leuk maar afstellen en goed houden is vervelend als er geen reserve onderdelen meer zijn.
Bedankt Nico! Ik zal de felicitatie overbrengen.

Ja, klopt, het lastige is dat dit nooit kapot zou gaan. Dat zei de meneer ook ,van de reparatie.

Over het algemeen zijn onderdelen voor FSO niet moeilijk te vinden, blijkbaar dit is blijkbaar zeldzaam, vooral omdat het blijkbaar de meest btrouwbare versie van de benzine-toevoer versies is. Gezocht om oudere modellen om te bouwen, maar blijkbaar ook om de niet zo betrouwbare motoren te vervangen. Eerlijk is eerlijk valt het me tegen. Hoewel ik ook eerlijk moet toegeven dat ik door de operatie wat passiever was.


Leuk Barri, bedankt voor de foto's! Volgens mij ook in mijn kleur zo te zien. Dit is een vroege, pre-facelift. Volgens mij zelfs eerste serie.
Rover was toen al druk aan het strepen. Deze heeft zelfs nog een slot op de achterklep, dat is vrij snel komen te vervallen. Je kunt de klep alleen openen met een de afstandsbediening.

Grappig om te vertellen is dat de Streetwise bedacht is om makkelijk te maken, weinig aanpassingen en dus goedkoop te maken. De bumpers en dakdragers waren makkelijke aanpassingen en dus best simpel een hele (nouja) andere auto maken voor de jongere doelgroep.
 
@Barri , waar zag je deze (plaats is genoeg hoor) , omdat je zei dat het van een specialist is. Ben ik nieuwsgierig.

Leuk is dit filmpje. Vriend en medeforummer @Thomas3006 stuurde het door:


Op 8.30 minuten zie je een handelaar(die de kentekencheck doet), dat is de Rover-specialist Rovee.
 
Bedankt @Barri ! Ik heb even gezocht , zij zijn inderdaad gespecialiseerd in oude Volvo’s en Rovers.

Ik sla het op, je kunt nooit teveel adresjes hebben. Nu is een “moderne” Rover niet zo ingewikkeld, maar soms hebben ook die iets wat een specialist net wat sneller vind.
 
Vanmiddag was er dan eindelijk witte rook! Nee er was geen koppakking van een Rover stuk, nee de FSO rijdt weer:

54693383263_570639fb45_c.jpg


Het finetunen moet nog wel gebeuren, maar hij loopt weer.
Mijn vader heeft gisteren nog een keer aan de ontsteking/verdeler gedraaid, even check check dubble check van de bougies gedaan en bij de 2e keer starten sloeg ie ineens aan.

Maar dat is voor na de vakantie;
54693383293_4c4025c472_c.jpg


Ik had hem graag meegenomen, maar dat laten we nog even voor wat het is, ik kan natuurlijk nog geen dag rijden, en dan wordt het te om met 2 auto's weg te gaan.

54693410839_674fccc7dd_c.jpg

En dus staat ie weer mooi in de parkeergarage , mooi op een hoekje naast een pilaar, met geen mogelijkheid om deurschade te krijgen/
 
Wat mooi dat alles goed lijkt te werken! Nu lekker genieten op vakantie en daarna rustig op je gemak de puntjes op de i zetten voor de FSO.
 
Wat mooi dat alles goed lijkt te werken! Nu lekker genieten op vakantie en daarna rustig op je gemak de puntjes op de i zetten voor de FSO.
Bedankt!
Ik moet nog 4 dagen werken, maar dat komt wel goed. De stallings eigenaar, een boer, had niet zoveel tijd, dus of mijn vader de caravan eerder wou halen. nouja prima. Met al die regen, stroomt het stof en vuil er mooi af!
 
Ja ,
Fijn dat de FSO het weer doet!
Ja vind ik ook.

Ik heb hem naar de garage gereden en ik merkte meteen ook weer waarom we zo'n fan van de rare auto zijn.

Hij koppelt zelfs lichter dan de SW doet, maar dat is ook het enige wat makkelijker en lichter gaat.


Ik vind het jammer dat ie niet meegaat naar Polen. Maar dan volgend jaar maar eens kijken voor een paar dagen.

Pride of Longbridge met de Rover en dan een Poolse meeting zou tof zijn. Nouja dat moeten we volgend jaar eens goed bekijken. Ik heb in ieder geval genoeg vakantie uren

Na de vakantie eerst eens met de FSO bezig en ik zit met de gedachten voor een ander huis, dat moet ik ook nog uitzoeken of dat financieel haalbaar is. Als ik puur kijk naar waar de huizen nu hier weggaan , dan Héb ik een hele flinke overwaarde, maar ja dan moet er ook wat terugkomen.

Maar dat is allemaal zorg voor na de vakantie, meteen daarna heb ik ook een afspraak met de chirurg weer, en ik moet zeggen het gaat steeds beter.

De krukken gaan wel mee, maar worden hopelijk weinig gebruikt .
 
Leuk geschreven weer Peter! Echt super dat het met je voet beter lijkt te gaan. Zelfs weer gereden! Super.

Ja sorry dat we niet met een van de Rovers waren gekomen naar de leuke verjaardag van je pa. Maar het was desondanks echt heel gezellig. Nogmaals dank.

En lekker bezig aan de FSO. Na de vakantie lekker toeren naar Borger. ;)
 
Leuk geschreven weer Peter! Echt super dat het met je voet beter lijkt te gaan. Zelfs weer gereden! Super.

Ja sorry dat we niet met een van de Rovers waren gekomen naar de leuke verjaardag van je pa. Maar het was desondanks echt heel gezellig. Nogmaals dank.

En lekker bezig aan de FSO. Na de vakantie lekker toeren naar Borger. ;)
Ja dat gaan we doen! Een middagje poetsen, leuk! Of gewoon voor de gezelligheid! En we moeten ook nog naar de meeting in dinges, aan het water, waar we ook eerder waren. Dan ben ik er wel weer van vakantie.

Op FB kwam ik deze foto tegen, leuk om ook hier te delen:
54695453397_2e00d8de02_c.jpg

De vader van de 127 had deze blijkbaar in 1990 nieuw gekocht, inderdaad hoort de standaard omschrijving erbij "Waardeloze k*tauto. De meest slechte auto die we ooit hadden gekocht." aangevuld met de opmerkingen van de kenners , die de auto alleen kennen va de verhalen.

Nou, met nog een paar dagen werken, begint de voorpret nu echt, de eerste tas is al ingepakt, uiteraard is dat die van Ayo.
54693495040_414c3e1cbb_c.jpg

Hopelijk wordt het wel wat mooier weer, want zo is eigenlijk de vakantiepret nog niet zo aanwezig.

54696557801_0628a67c23_c.jpg

Ook hebben we een soort planning gemaakt, nouja persé heilig, maar wel een klein beetje handig. Vooral voor rustmomenten voor mijn moeder. En ook neem ik een fietsje mee, dus ik kan dan ook zelf eens oppad gaan. In Wroclaw kun je goed fietsen, dus dat is ook leuk en ook wat fijner voor de enkel.

Het plan is om via Sczcecin te gaan, het 2e weekend in Wroclaw en het laatste weekend via Maagdenburg en OMMMA terug te gaan.
 
Op de de telefoon lukt hèt me niet om een afbeelding te plaatsen, nouja logisch het is vakantie en geen Forum-tijd zeggen we dan maar.

Inmiddels zijn we via Maagdenburg via Szczecin in Wroclaw. Afgelopen week was het erg heet, vandaag is het wat koeler.

Met de enkel gaat het goed! Ik heb eigenlijk alles zonder krukken gedaan en ik heb inmiddels zelfs wat op het vouwfietsje gefietst. (20 km over 3 keer) dus de vakantie is een succes!

Vorige week toen we Szczecin inruilden voor Wroclaw, was het net de airco en caravan en 35 graden te warm voor de Rover, die is er mee gestopt. Geen meldingen of lampjes die branden, hij stopte ermee. Eerst de auto laten afkoelen en hij deed het weer, toen de tank volgetankt en weer door, en na 75 kilometer was het weer mis.

Toen de ANWB gebeld, wat een ellende was dat zeg. Thea had alles genoteerd , waar we stonden, gelukkig op een parkeerplaats, wat voor auto, 3 personen (en poes) en caravan.

Na ander half uur belde de Poolse sleepdienst, die wisten niets van 3 personen en een caravan , die moesten bellen met de ANWB na weer anderhalf uur gebeld, toen was er volgens Gerda wat mis gegaan , ZIJ ging het regelen en belde ons zo snel mogelijk terug (ze moet nog bellen) inmiddels waren we eigenlijk wel overtuigd dat het van de hitte kwam, heb ik Erin gebeld, contact gehad met Thomas, en zouden we misschien toch maar proberen om de laatste 75 km te rijden.

Maar terwijl ik dat deed, belde mijn vader maar weer met de ANWB, volgens Theo was er vanalles mis gegaan, maar de sleep auto moest van Poznan komen, een rit van 3 uur, en die zou nu eindelijk vertrekken ( het was inmiddels 20uur geweest, we stonden vanaf 15uur op de parkeerplaats)

Zo chagrijnig hebben we afgesproken om maar met extra stops te gaan rijden, Nou omdat de temperatuur flink gedaald was en we de airco uit lieten heeft de Rover ons veilig op de camping gebracht.

Dus het was dus echt te zware belasting, warmte en een heuvel op“niets ergs” (geen kokende motor, koelvloeistof of iets) ik grapte al met Thomas, weer geen reden voor een 75.

Helaas konden we door deze grappenmakerij niet naar de meeting van mijn vrienden, dat doen we vanavond.
 
Alweer een slechte ANWB-in-het-buitenland-ervaring zeg. Dat is toch wel jammer. Gelukkig bleek het niet ernstig en zijn jullie er toch gekomen!
 
Wel genoeg vertrouwen in de 45 voor de terugweg? Dat een auto afslaat en niet meer start, maar later wel weer start, dat ken ik niet. Dan is er blijkbaar niks écht kapot.
 
Alweer een slechte ANWB-in-het-buitenland-ervaring zeg. Dat is toch wel jammer. Gelukkig bleek het niet ernstig en zijn jullie er toch gekomen!
Ja beetje jammer inderdaad, vooral ook omdat elke persoon aan de lijn zei “Ik zorg er voor dat het nu wel goed komt.”

Wel genoeg vertrouwen in de 45 voor de terugweg? Dat een auto afslaat en niet meer start, maar later wel weer start, dat ken ik niet. Dan is er blijkbaar niks écht kapot.
Nou , dat dus! En ook niets was van slag , temperatuur te hoog, of wat dan ook. Gek hè?

En de dagen ervoor ging alles wel goed, het was puur de hitte. Als ik het goed begreep kookte (nouja lees was het warm) de benzine in de tank, dit verdampt en dan komt het niet bij de motor aan. Het wegdek was ook heet, ik zag bordjes met 50 graden, en dan heuvel op, caravan er achter en airco aan, dat was funest (en dan ook nog wat mindere benzine qua kwaliteit) .

Thomas stuurde nog een verhaal door van iemand met een vrij nieuwe Hyundai , die hetzelfde probleem had, maar dan in Frankrijk .

We gaan straks in 2 etappes naar huis, via Maagdenburg , en daar blijven we nog een paar dagen. En dan naar huis. Beide zijn 400 kilometer om na bij. En er wordt hier ook geen 35 graden meer verwacht.
 
Dat is , nu bedenk ik me op beide dingen, Klazienaveen maar ook Musselkanaal. agenda- @Marc 827 3500 kom er maar in !
5 oktober is Musselkanaal in wheels. Erg leuk vond ik.
Klazienaveen is al geweest.


Hey man wat naar te lezen dat jullie pech hebben. Verdorie. Klinkt als een fapour(vapor :p ) lock. Zo heet dat volgens mij. Hopelijk gaat de rest smooth.
 
Laatst bewerkt:
Vapor lock is a condition in which fuel vaporizes and forms bubbles in the fuel lines of an internal combustion engine, interrupting the normal flow of liquid fuel to the engine and causing stalling or loss of power. It commonly occurs in hot weather, at high altitudes, or due to excessive engine heat, as these conditions lower the fuel's boiling point. Symptoms include engine stalling, loss of power, and difficulty restarting after the engine has been shut off and has become hot.

Is eigenlijk iets van vroeger, zeg maar tot begin jaren '90.
Vapor lock was more common in the past due to the combination of low-pressure, engine-mounted mechanical fuel pumps, heat-exposed fuel lines, and the higher volatility of older gasoline formulations, which made fuel susceptible to boiling and creating vapor bubbles that blocked the fuel system. Modern cars, with high-pressure electric fuel pumps located in the fuel tank and fuel-injected systems, are less prone to vapor lock because these systems provide positive pressure, prevent excessive heat exposure, and use fuels designed for injection, not the lower boiling point of older gasoline

Heb het ook 1x gehad, zomer 1990, op weg naar Polen :)
Tussen Magdeburg en Berlijn stopte de Mazda 323 er mee, het was inderdaad ook erg heet; auto 45 minuten stil laten staan bij zo'n oranje pechmeldpaal en daarna geen last meer van gehad.
Oplossing is dus eigenlijk simpel: zorgen dat de hitte verdwijnt: motorkap open en wachten. En bij het rijden indien mogelijk een combinatie van factoren proberen te vermijden. Hoge buitentemperaturen, caravan trekken, en een heuvel op zijn factoren waar je niets aan kunt doen (alhoewel je bij extreem hoge temperaturen kan besluiten pauze te houden). Dus dan blijft over zorgen dat je niet extreem hard rijdt cq hoge toerentallen vermijden; en de airco niet gebruiken. En bij iedere stop kan je de motorkap open laten staan om de hitte weg te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
54682624431_f5632ee32d_c.jpg

Ik moet even uitzoeken wat dit precies is,
Kentekenbewijs.
Auto is in 1992 geproduceerd en op 01-10-1992 voor het eerst van een kenteken voorzien.
Dit kentekenbewijs is afgegeven op 30-04-2004 en de volgende APK moet uiterlijk 29-04-2005 gedaan zijn.
Kenteken is PKT2696, dat is van de gemeente/powiat Kleszczów; statistisch als je kijkt naar het inkomen per hoofd van de bevolking is dit de rijkste gemeente van Polen (a.g.v. de bruinkoolmijn van Bełchatów en de elektriciteitscentrale van Bełchatów die zich in dit gebied bevinden).
Overigens, in 1998 is de hele indeling van Polen op provinciaal/lokaal niveau gewijzigd, als er nu een kenteken afgegeven zou moeten worden voor iemand die hier woont zou het kenteken beginnen met EBE.
Tot voor kort was het zo dat als de auto gekocht werd door iemand uit een ander Powiat (regio) je ook een nieuw kenteken moest verkrijgen, met dus een registratie die bij dat Powiat hoort.
De eigenaar is Andrzej Sarzała, wonende Główna 61 te Kleszczów.
Andrzej is geboren op 29 november 1949 en heeft als Sofi/BSN-nr 49112911459.
 
Het is 21 jaar oude info waar je verder toch niets meer mee kan; openbaar bovendien
Het Pesel zie je hier in Polen overal, bij mij dus ook
(maar alles na 1949 kan ik ook weghalen als je dat beter vindt)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan