Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja waarom niet? Als de kilometerstand klopt heb je dus een nieuwe E21 323i. Probeer die nog maar eens te vinden.Klopt de prijs van die BMW wel?![]()
Dat is het dus. Er is geen foto die de kilometerstand laat zien of kan bevestigen. Ik heb zoveel advertenties gezien met een typfout in de prijs of de kilometerstand dat ik soms niet meer weet wat nou klopt.Ja waarom niet? Als de kilometerstand klopt heb je dus een nieuwe E21 323i. Probeer die nog maar eens te vinden.
Dat ben ik met je eens, het lijkt ook op een import . Maar zo op de foto's ziet hij er goed uit.Dat is het dus. Er is geen foto die de kilometerstand laat zien of kan bevestigen. Ik heb zoveel advertenties gezien met een typfout in de prijs of de kilometerstand dat ik soms niet meer weet wat nou klopt.
Dat zeker. Echt als nieuw.Dat ben ik met je eens, het lijkt ook op een import . Maar zo op de foto's ziet hij er goed uit.
Niet als nieuw, want verlaagd. Jammer.Dat zeker. Echt als nieuw.![]()
Dat zag ik zo gauw niet. Zeker jammer.Niet als nieuw, want verlaagd. Jammer.
Het is maar hoe je het bekijkt. Als alarmnummer klopt het wel en is het gelijk aan dat van ons, maar werd het in de tijd dat de Giulietta/Alfetta daadwerkelijk actief was niet altijd op de auto vermeld. Op de moderne auto’s van de Carabinieri staat wel gewoon ‘112’.Dat 112 klopt natuurlijk niet, maar op zich wel leuk gedaan.![]()
Alfa Romeo Alfetta 1982 Berline 1982 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1982, Benzine, Handgeschakeld, Sedan,www.autowereld.nl
![]()
Hoezo?Ik eis lijfstraffen voor de kentekenplaten op die GS.
Klopt, maar aan de andere kant geldt het nog steeds (ook bij import) dat auto’s tot eind 1977 blauwe platen mogen voeren. En deze GS is van 1975. Dat daar dan gekozen is voor een sidecode 4 snap ik ook niet. Ik weet dat het jaar van import is, maar toen kon je toch ook al een ‘oldtimerkenteken’ kiezen?Blauwe platen waren verleden tijd ruim vóór sidecode 4.
Nee. Birotors met ONK hebben overigens nooit bestaan, ze zijn alleen in Frankrijk geleverd.Ik weet dat het jaar van import is, maar toen kon je toch ook al een ‘oldtimerkenteken’ kiezen?
Weinig Kennis van cars.Wat stom van die adverteerder, dat is helemaal geen Giulietta maar een Alfetta.
En ook nog het verkeerde lettertype.Blauwe platen waren verleden tijd ruim vóór sidecode 4.
Dat ben ik met je eens, het lijkt ook op een import . Maar zo op de foto's ziet hij er goed uit.
Oké, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat je nu bij import ook een sidecode 1(?) kan krijgen. Ik weet niet hoe dat toen ging.Nee. Birotors met ONK hebben overigens nooit bestaan, ze zijn alleen in Frankrijk geleverd.
Sinds vorige maand is dat RM-.Auto's van vóór 1973 kunnen een klassiekerkenteken krijgen, op het moment uit de serie PM-...-...
Moderator
![]()
Matra M530 LX | eBay
Matra M530 LX | Auto's, motoren en voertuigen, Auto's, Overig | eBay!www.ebay.nl![]()
Dat 112 klopt natuurlijk niet, maar op zich wel leuk gedaan.![]()
Alfa Romeo Alfetta 1982 Berline 1982 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
1982, Benzine, Handgeschakeld, Sedan,www.autowereld.nl
![]()
![]()
≥ Honda Accord 2.0 Aerod Luxe K6 1988 Wit — Honda — Marktplaats
Ik verkoop mijn honda Accord Aerodeck uit 1988. Ik gebruik hem niet vaak genoeg en zoek dus iemand die er net zoveel plezier aan kan hebben als ik erwww.marktplaats.nl
![]()
![]()
≥ Nissan Micra K10 - 1986 - Uniek — Nissan — Marktplaats
Hierbij verkoop ik mijn Unieke Nissan Micra K10 uit 1986 met 114.991 KM gelopen.Rijdt en schakeld goed. Deze Nissan beschikt over een FOHA voor spoilerwww.marktplaats.nl
![]()
![]()
![]()
Dat sowieso niet, want als ik dit invoer op de site van de RDW kom ik gewoon bij deze auto.Het kenteken van de GS Birotor is volgens mij een Portugees kenteken.