Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

ONK
ford-mustang-mustang-ii-machi.jpg

It starts to grow on me, deze Mustang.

Nog steeds heel betaalbaar (zeker voor een achtcilinder) en gewoon een erg leuk ding, zo'n Mustang. Lijkt ook nog echt in topconditie te zijn.

Sterker nog, de APK is in 1984 verlopen dus heeft waarschijnlijk zelfs nooit een keuring gehad. De eerste APK is pas na 3 jaar, toch?
Nee, de RDW weet geen apk-data meer van vóór de digitalisering en vult daarvoor automatisch de datum in van de eerste apk-keuring die de auto theoretisch gehad zou moeten hebben als hij anno 2025 nieuw uit de showroom zou komen (tegenwoordig krijgt elke benzineauto zijn eerste apk als hij drie jaar oud is). In 1984 was er nog geen apk.

Wat een beauty die 760 GLE! Alleen de bekleding is een paar tinten lichter geworden.

Die hoofdsteunen vind ik een minpunt, ik zit af en toe met mijn hoofd echt tegen de hoofdsteun aan, dat zal bij deze stoelen niet zo comfy zijn ; )

7732e799-f5f0-4cc7-a093-5cf854be6fef

audi-80-1-8-1987-topconditie.jpg

honda-civic-1-3-luxe-automaat-nieuwe-apk.jpg
En ook de Ford staat weer te koop. Misschien moet ik ook eens de autohandel in gaan.

En vergelijk die Charade eens met die Polo die pontificaal op de hoofdpagina van AW stond: bijna even duur maar hier heb je een nog vele jaren bruikbare auto terwijl die Polo niet meer dan schrootwaarde waard was....

Terug
Bovenaan