Rembrandt
Kilometervreter
En dan willens en wetens toch trouwen.Maar ja. Ik ben niet de baas in huis![]()
Wat zijn mannen toch rare wezens.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En dan willens en wetens toch trouwen.Maar ja. Ik ben niet de baas in huis![]()
Jij haalt de 25 jaar wel……Je kunt prima met ze hoor, je moet gewoon accepteren dat jij het altijd fout hebt en zij altijd juist…![]()
De Fransen waar we vanuit eerdere vakanties nog wel eens contact mee hebben verklaren ons soms ook voor gek dat we vanuit Friesland 1000-1500 km. rijden voor een vakantie.Ik hoef maar zo’n 600-700 km te rijden. Met 900km ben ik in Kroatië, maar moet eerlijk zeggen dat het dan ook wel een beetje mijn grens is, daarna vlieg ik liever.
Afstand vind ik prima, maar ik doe dat niet in één rit met jonge kinderen.De Fransen waar we vanuit eerdere vakanties nog wel eens contact mee hebben verklaren ons soms ook voor gek dat we vanuit Friesland 1000-1500 km. rijden voor een vakantie.![]()
Wij doen het ook altijd in anderhalve/twee dag(en). Dan de volgende dag nog zo’n 300/400 km.Afstand vind ik prima, maar ik doe dat niet in één rit met jonge kinderen.
Zonder kinderen vind ik het geen probleem. Langste rit voor mij was van Den Haag naar de Pyreneeën, maar toen was ik bijrijder.
Met de bus van Zwolle naar Barcelona, dat was veel erger.
Nou meer eentje tegen wagenziekteSlaappil geven aan een kind, schande Dude.![]()
Ja hebben echt muv Oberhausen stukje vd weg af geen enkele vertraging gehad, dus dan is het makkelijk.Wij zouden dat ook heel anders plannen, zo'n reis. Maar dat is met kamperen ook anders, of je moet de laatste nacht in een huisje zitten bijvoorbeeld. Hele dag "wakker" in de auto trekken mijn meiden ook slecht, dus dat mijden we
En daarnaast, 1600 km in 17u inclusief stops... dan moet je weinig vertraging hebben onderweg. Nou heb je ook wel een mooie cruiser natuurlijk
Wij hebben dit jaar maar 900 km staan, dus kunnen heen mooi in de nacht vertrekken zodat we aan het begin de middag aankomen en terug kijken we t.z.t. wel.
Haha die denkfout maakte ik ook. Denemarken (Kopenhagen) - Florence is maar 100 km meer dan vanuit mijn huis naar FlorenceHet valt mij tegenwoordig ook op dat steeds meer Denen de auto pakken, die moeten nog een flink stuk verder door!
Ik vind de Italiaanse Rivièra ook erg mooi, regio Genua.Iemand nog tips voor volgend jaar buiten Toscane om? Voorkeur Italië
Daar kijken wij om op termijn iets te kopen. Heb je echter niet echt campings en dat is waar de dude volgens mij meer zoekt voor het gezin. De kant van Venetië waar wij dit jaar zaten was ook prima, lekker aan de kust.Ik vind de Italiaanse Rivièra ook erg mooi, regio Genua.
De meren zijn natuurlijk erg mooi, (como, garda, maggiore, iseo, lugano) wel toeristisch. De oost kust is ook erg mooi en hoor je (van Nederlanders in ieder geval) minder vaak over, ik zou Venetië zoals JL benoemt wel laten, op de stad zelf na vind ik de regio weinig bijzonder. Maar vanaf Rimini naar beneden helemaal tot aan Brindisi in de hak is allemaal schitterend.Ja klopt de reis kan tegenvallen. Maar ja, vrienden van ons hebben in Italië 3uur stil gestaan terug.. en anderen moesten omrijden vorige week omdat er Gothard dicht was ivm ongeluk. Op zo’n lange reis is de kans op (veel) tegenslagen groot.
Voor mij is 1600 km trouwens nog wel prima te doen. Psychisch is Rome ‘de grens’ - ruim 1,800 km. Verder zou ik inderdaad ook het vliegtuig pakken of een reis met meerdere bestemmingen hebben.
Iemand nog tips voor volgend jaar buiten Toscane om? Voorkeur Italië
Grappig, precies dat heb ik met Frankrijk. Mijn ouders komen er heel graag en aangezien ik nog thuis woon en in veel gevallen best afhankelijk van hun ben ga ik gewoon maar mee. Wil ik kunnen genieten dan wordt het voor mij Italië of Duitsland.Italië vind ik echt niks. Leuk om wat plekjes te zien, maar ik geniet er niet.
Nice. Wij hebben de knoop ook gister in de auto terug doorgehakt. Binnen 5j een huis in Italië. Eerder dan initieel. Wordt wel echt heuvels van Toscane maar iets meer naar het westen zodat je eenvoudig(er) naar de kust kan.Daar kijken wij om op termijn iets te kopen.
Ik heb beetje haat liefde verhouding ermee. Heel veel jeugd sentiment met zuid Frankrijk maar al jaren niet meer geweest… Ga er graag weer een keer naar toe.Grappig, precies dat heb ik met Frankrijk.
Mooi, leuke vooruitzichten. Wij willen iets direct aan de kust in Italië. Wilde eigenlijk dit jaar al op zoek gaan maar dat wordt volgend jaar opgepakt. Ik heb dat doel gezet voor m’n 40steNice. Wij hebben de knoop ook gister in de auto terug doorgehakt. Binnen 5j een huis in Italië. Eerder dan initieel. Wordt wel echt heuvels van Toscane maar iets meer naar het westen zodat je eenvoudig(er) naar de kust kan.
Als Haags jongetje wil ik toch graag de kust dichtbij hebben
Uiteraard moet het allemaal maar passen, meten en lukken etc… maar liever dat dan groter wonen in NL. de sterren zien er gunstig uit. Maar eens rustig in gaan verdiepen komend jaar, na het huwelijk die we helemaal zelf hebben gepland weer een leuk privé projectje voor erbij.
Haha rustig de rit uitzitten toch , worden de mannen en vrouwen van KKR al zenuwachtig met verkopen ?Mooi, leuke vooruitzichten. Wij willen iets direct aan de kust in Italië. Wilde eigenlijk dit jaar al op zoek gaan maar dat wordt volgend jaar opgepakt. Ik heb dat doel gezet voor m’n 40ste.
Ik weet niet hoe jullie het ervaren, maar naarmate ik ouder wordt heb ik wel het gevoel dat jaren sneller voorbijgaan. Het lijkt nog ver weg, zeker als je een dergelijk doel hebt, maar de tijd is zomaar om.exit strategie staat voor eind ‘26/begin ‘27.
Ja niet normaal en ik merk dat ik er ook melancholischer van word. Heb er meer moeite mee , vooral mbt de kinderen.Ik weet niet hoe jullie het ervaren, maar naarmate ik ouder wordt heb ik wel het gevoel dat jaren sneller voorbijgaan. Het lijkt nog ver weg, zeker als je een dergelijk doel hebt, maar de tijd is zomaar om.
Een huurauto in vlammen lijkt me ook geen goed idee.Beter gewoon een dagje op een circuit met huurauto’s vlammen.
Ook mijn gedachte.Dat ziet er toch redelijk fataal uit..
Ik dacht overigens dat er geen beelden gedeeld mochten worden van crashes op de ring.![]()
had z’n knipperlicht zeker weer niet aan toen ie wilde afslaanOverigens fout vd BMW imo.
Ja ik zal eens proberen te kijken als ik tijd heb......