Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De actieradius ook mooi weergegeven met Stuttgart als middelpunt.
Wat is zo’n 924 mooi oud geworden. Heerlijke kleur ook!
Ik zag net nog een X5 M50d staan, ook lekker lomp. Sowieso heb ik het idee dat BMW het best verkoopt van de grote modellen. X3/5's, 330e's, 5-series, i4's, allemaal veel te zien, terwijl een nieuwe A6 of C/E-klasse opvalt.![]()
Vandaag deze zien rusten onder de Italiaanse zon. Mooie knipoog naar Twix z’n zoektocht maar ook zeker het artikel recent over de 4.8is
Altijd een zwak voor gehad en gehouden - de eerste generatie X5.
Misschien in NL, maar in Spanje, de VS en Dland heb ik dat gevoel niet echt. Dat ding zie ik gelukkig vrijwel nooit.... Sowieso heb ik het idee dat BMW het best verkoopt van de grote modellen..., 5-series ...
Zet maar voor de deur! Praten we nergens meer over.Zag gisteren nog wel een nieuwe E-klasse in deze groene kleur rijden, erg geslaagd wat mij betreft.
![]()
Die eerste generatie was inderdaad een heel goed ontwerp, na al die jaren nog steeds mooi.![]()
Vandaag deze zien rusten onder de Italiaanse zon. Mooie knipoog naar Twix z’n zoektocht maar ook zeker het artikel recent over de 4.8is
Altijd een zwak voor gehad en gehouden - de eerste generatie X5.
Verdikke! Ik ben heel benieuwd!Ik ben net bezig met een andere auto,
Het is een wat lichtere kleur en dat is inderdaad wel praktischer. Je zou toch verwachten dat de E beter verkoopt, zeker als de auto rijdt zoals jij beschrijft.Mij bevalt verde silver meer dan goed. Het is weer eens wat anders dan zwart, zilver of grijs, en het is ook een makkelijke kleur waarop stof en vuil minder snel zichtbaar zijn. En de E-Klasse W/S214 is echt wel weer top en in veel opzichten ook een verbetering t.o.v. de W213. Vooral met Airmatic en akoestisch pakket met dubbel glas (altijd aanvinken) rijdt het echt als een S-Klasse, nog nooit heb ik zo'n comfortabele en stille auto gehad.
Haha, het zijn de eerste verkenningen. Ik moet er nog eens goed over nadenken, maar een M5 Touring staat hier wel hoog op de verlanglijst.Verdikke! Ik ben heel benieuwd!
Dat heb ik ook. En ondanks de mitsen en maren blijft BMW wel fijn rijdende auto's bouwen. Dus ja....Verder weet ik het even niet. Voel mij enigzins beperkt wel met wat er momenteel op de markt is eerlijk gezegd.
Ja dat verbaast mij ook wel. Ik denk dat het ook wel komt doordat BMW veel meer strooit met kortingen en aanbiedingen waardoor een nieuwe 5 veel voordeliger uitpakt dan een nieuwe E. En BMW lijkt bij de gemiddelde Nederlander nog steeds een wat beter imago te hebben…Het is een wat lichtere kleur en dat is inderdaad wel praktischer. Je zou toch verwachten dat de E beter verkoopt, zeker als de auto rijdt zoals jij beschrijft.![]()
Totdat je die achterlijke achterlichten ziet met die Mercedes ster als led. Afschuwelijk. De vorige achterlichten waren veel mooi. Sterker nog, dat model, zeker in station, is erg lekker.Bijzonder dat je ze weinig ziet zo, het is echt een mooie auto.
Een auto laten staan om de indeling van de achterlichten is net zoiets als een Alfa Romeo laten staan om de links geplaatste kentekenplaat.Totdat je die achterlijke achterlichten ziet met die Mercedes ster als led. Afschuwelijk. De vorige achterlichten waren veel mooi. Sterker nog, dat model, zeker in station, is erg lekker.
Blij dat wij die ellende nog niet hebben, in ES en DE nog gewoon diesel, en in de vs een fijne v8.Maar is geen EV
Ach, ook dat zie je niet als je binnen zit.Stoort mij ook niet zo, vind het minder lelijk dan de trend met zo'n verlichte gril. Welke toekomstige auto het ook wordt als dat er op zit gaat daar de zekering ervoor uit of het stekkertje los.
Voor mij is elektrisch rijden geen kwestie van moeten, maar van willen. Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf bepalen wat het beste bij hem of haar past, maar voor mij is het goed zo. De combinatie van fiscale voordelen en het feit dat het gewoon ontzettend prima rijdt, maken dat ik tot nu toe nog geen spijt heb.Blij dat wij die ellende nog niet hebben, in ES en DE nog gewoon diesel, en in de vs een fijne v8.
Over een jaar of 10, als je 400km kan laden in 5 min praten wel weer een keer.
Dat vind ik nou juist wel weer leuk, eerst dacht ik “laat maar” maar ben nu toch wel blij dat ik dat aangevinkt heb. Vooral bij BMW vind ik het mooi, die fel verlichte contouren van de nieren.Stoort mij ook niet zo, vind het minder lelijk dan de trend met zo'n verlichte gril. Welke toekomstige auto het ook wordt als dat er op zit gaat daar de zekering ervoor uit of het stekkertje los.
En dat vind ik dus knap van velen van jullie, die kunnen door dit soort punten heen blijven kijken naar het totaalpakket. Voor mij zal een Alfa zeker afvallen door de links geplaatste kentekenplaat en vind de nieuwe koers van Mercedes met alle sterren erg lastig, het begint aardig op een modemerk te lijken.Een auto laten staan om de indeling van de achterlichten is net zoiets als een Alfa Romeo laten staan om de links geplaatste kentekenplaat.