Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben de links omgewisseld, lijkt het.Mooi wederom, het is elke dag weer genieten van wat voorbij komt! Des te frustrerender het is dat ik m’n eigen spots sinds deze week niet meer van Imgur hier geüpload krijg. Telkens krijg ik de volgende melding na het vullen van de link:
“Image cannot be loaded from the passed link”
Iemand een idee waarom dit is?
Ik ben niet sterk in (vermoedelijk) vooroorlogse spots, wie kan deze mooie cabrio identificeren?
![]()
Dat is Willem, hier ook soms actief maar vooral als lezer. Heeft sinds dit jaar de 24 en komt er vaak en veel mee op de weg. Erg leuk!
Ontzettend leuk deze Citroën HY 1600 uit 1981. Zeker zo als korte wielbasis een heel guitig ding om te zien!
![]()
Benieuwd of die Charade cabrio er nog steeds staat
Wellicht denk ik te simpel maar als hij er pas een uur had gestaan, had je toch minstens aan een kant platgereden gras moeten zien, zeker als het zo hoog is. Wel een mooie kleur inderdaad!Mooie kleur blauw (metallic) voor de R4 maar volgens mij niet origineel. Jammer dat zij zo geparkeerd staat, lijkt niet echt short stay...
Wellicht denk ik te simpel maar als hij er pas een uur had gestaan, had je toch minstens aan een kant platgereden gras moeten zien, zeker als het zo hoog is. Wel een mooie kleur inderdaad!
Naast de Saxofoonwinkel waar ik werk!Zojuist ook gespot door een vriend uit Deventer:
![]()
Het lijkt wel een broadway mirror met wat extra stukken er aan!Wat heeft die Lada chauffeur toch allemaal aan zijn spiegel hangen?