Het grote BMW E39 topic !

21-07-2000 zegt de RDW.[/quote]

Op het verkeerde been gezet door de oranje knippers denk ik. Zijn die eigelijk oranje knippers afhankelijk van jaartal of heeft het met de Xenon te maken?
Mijn E39s hebben allebei origineel witte knippers en zijn van '99 met Xenon. Hmmm , eentje voor de experts!
 
Oranje knippers waren destijds vanuit de fabriek een (Individual) optie. Zowel de 3-serie, de 5-serie als de 7-serie kon men met zowel oranje als witte knippers bestellen.

Veel exemplaren zijn af-fabriek met oranje lampen geleverd, echter hebben tweede (of latere) eigenaren ze vaak vervangen voor witte. Daarom staan ze ook niet altijd op de uitdraai van de optielijst via https://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html. Mijn huidige E46 had ook witte knippers toen ik hem kocht, maar is origineel met wieldoppen en oranje knipperlichten uit de fabriek gekomen.
 
Santoni zei:
Oranje knippers waren destijds vanuit de fabriek een (Individual) optie. Zowel de 3-serie, de 5-serie als de 7-serie kon men met zowel oranje als witte knippers bestellen.


Mag ik je corrigeren, Oranje knippers zijn standaard geleverd op de E39, witte knippers waren af-fabriek de welbekende optie of zijn er idd later ingezet door de eigenaar
 
DefaultMike zei:
Mooie auto zeg .Kleur zie je niet veel icm deze motor. Uit welk jaar is ie ? 1998?
Kan je je optielijst ook eens opvragen en posten. Altijd benieuwd naar alle opties.

Jammer dat ie weg gaat , succes met de verkoop.


hallo Mike

eeuhm het is een 540i uit 07 - 2000 heb hem nu meer als 4 jaar in bezit
Ik heb nu inmiddels wel originele hella achterlichten er in zitten dan wat je daar ziet.
en ik had gezien dat ik op een mooie website mijn optie lijst kon aanvragen dat moet ik nog maar eens doen
en dan zal ik hem even posten op het forum moet namelijk eerst die laatste 7 cijfers ergens zien te vinden op het chasie
hij heeft in ieder geval de S-EDC functie van M5 origineel en de massage stoelen voorin. :) :) zie je zeer zelden bij de 540i
de auto is van een 1 ste eigenaar geweest wie inmiddels overleden is hij was 92
De auto bevalt me zeer goed en altijd met de hand gepoetst ik ben een echte liefhebber

Groeten Roland Piek
 
Nog een test maar nu met een andere website waar ik de foto's heb upgeload
hopelijk werkt het nu wel en als het niet lukt dan nogmaals excuses voor de post :) :p








































































... fingers crossed ....
 
zo te zien werkt het en je kan er op klikken voor vergroting
Vriendelijke Groeten Roland Piek
Veel kijk plezier :p:)
 
Ik zou die 19" M Doppelspeiche Styling 167 velgen niet onder jouw E39 gebruiken. Want die horen bij een M5 E60 of M6 E63.

Je hebt ook 16" Styling 33 en die zou ik er mooi onder laten. Staat mooier, chiquer, en is origineel. Zo dus. Lekker anoniem maar wel 286 pk onder je rechtervoet.

Ik heb in de jaren 90 weleens in een 540 gereden. En dat was best leuk. Understatement.

Verder heb ik groot respect voor jou. Ik zou ook graag zo'n auto voor erbij kopen. Maar vrees het onderhouds- en reparatiespook!
Ben jij daar niet bang voor?
Ik heb 8½ jaar een handgeschakelde E39 523i gereden. En kosten rezen de laatste jaren de pan uit.
 
Zemelaar zei:
Ik zou die 19" M Doppelspeiche Styling 167 velgen niet onder jouw E39 gebruiken. Want die horen bij een M5 E60 of M6 E63.

Je hebt ook 16" Styling 33 en die zou ik er mooi onder laten. Staat mooier, chiquer, en is origineel. Zo dus. Lekker anoniem maar wel 286 pk onder je rechtervoet.

Ik heb in de jaren 90 weleens in een 540 gereden. En dat was best leuk. Understatement.

Verder heb ik groot respect voor jou. Ik zou ook graag zo'n auto voor erbij kopen. Maar vrees het onderhouds- en reparatiespook!
Ben jij daar niet bang voor?
Ik heb 8½ jaar een handgeschakelde E39 523i gereden. En kosten rezen de laatste jaren de pan uit.




Hallo Zemelaar

Ik heb inmiddels ook al andere velgen erbij gekocht de type 138 breedset van de e60 17 inch met 2 x 225 45 17 banden voor erop.
2 x 245 45 17 banden achter erop.
Met : 4 x Pirelli's Pzero Run - Flat. Zomerbanden.
En op het onderhoud heb ik nooit bezuinigd zoals je kan zien op de foto's met de nieuwe Radiateur er zit inmiddels meer in gespijkerd dan dat ik er voor vraagop internet Dik ! meer ...... :p:p
De auto staat inmiddels ook te koop op Marktplaats en op vele andere sites maar er zijn zeer weinig liefhebbers voor zulke wagens
Puur omdat die in alle fronten duur is Zoals : Onderhoud, Belasting, Benzine, Verzekering (vooral jonge bestuurders).
Maar als iemand hier echt een liefhebber is dan heb ik een Zeer mooie auto voor een Nette prijs :p staat op Veel sites
Zoekterm bmw 540i liefhebbers auto
Groeten Roland
 
Zemelaar zei:
Ik zou die 19" M Doppelspeiche Styling 167 velgen niet onder jouw E39 gebruiken. Want die horen bij een M5 E60 of M6 E63.

Je hebt ook 16" Styling 33 en die zou ik er mooi onder laten. Staat mooier, chiquer, en is origineel. Zo dus. Lekker anoniem maar wel 286 pk onder je rechtervoet.

Die ziiten er Trouwens op moment onder met Pirelli's Winterbandjes XD XD
Lekker anoniem cruisen inderdaad !!
 
Met alle respect Roland Piek maar met die velgen vind ik het een Marokkanenbak pur sang. Temeer ook omdat hij wel weer een klassieke kleur heeft. Hup gewoon origineel lichtmetaal eronder.
 
P. Klieder zei:
Met alle respect Roland Piek maar met die velgen vind ik het een Marokkanenbak pur sang. Temeer ook omdat hij wel weer een klassieke kleur heeft. Hup gewoon origineel lichtmetaal eronder.


Zoals ik al zei XD Ik heb om moment al andere gekocht alleen hier heb ik nog geen foto's van gemaakt
op moment heb ik type 138 17'' 5 spaaks breedset van de e60 met Run flat banden eronder van Pirelli
 
zoals deze jongen ze heeft onder een blauwe e39 heb ik ze dan onder mijne staan in de zomer

(als voorbeeld ) ----> https://forum.bmwfan.nl/viewtopic.php?f=3&t=34285 Groeten Roland. :p
 
P. Klieder zei:
Met alle respect Roland Piek maar met die velgen vind ik het een Marokkanenbak pur sang. Temeer ook omdat hij wel weer een klassieke kleur heeft. Hup gewoon origineel lichtmetaal eronder.

Precies. Conform de folder. Ook velgen van de E60 niet gebruiken. Hou 'm origineel!

En geloof mij, ik ben een grote liefhebber van Tuning. Maar dan wel Zeitgemäß.

Lekker veel foto's bij je advertentie. Doe je goed. Prijs is reëel. Zeker qua kilometerstand. Die is behoorlijk laag.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m750238550-bmw-540i-e39-liefhebbers-auto-nap-155dkm-m5-s-edc-functie.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
https://www.gaspedaal.nl/BMW/5-serie/?trfw=540i&bmin=2000&bmax=2000&klr=10&trns=14&crs=Sedan&brnst=Benzine&srt=pr
 
Die velgen zijn een grote minpunt. (n) Als ik er andere velgen onder zou zetten, zouden het honinggraat velgen zijn van BMW, of iets dergelijks.
$T2eC16d,!yUE9s6NFm47BRLlW8zodg~~60_35.JPG
 
Dit zijn mooie velgen onder een E39 van voor de facelift. Die zou ik er zelf onder zetten:

$_85.JPG


Voor een iets jongere uitstraling doet Styling 32 het ook altijd goed: https://www.premiumclassics.nl/uploads/news/id156/Image00001.jpg
 
Bij deze mijn optie lijst van de auto

https://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html
of
https://www.bmwarchiv.de/vin/gg89450.pdf

en als de linkjes niet werken dan hier als nog de lijst apart erbij

Code:
Daten für die Fahrgestellnummer:             WBADN61050GG89450
Modellbezeichnung:                             	540I
Ausführung:	                                        Europa
Typschlüssel:	                                         DN61
E-Code:                                            	E39
Karosserie:                                            	Limousine
Lenkung:                                          	links
Türen:	                                                 4
Motor:                                               	M62/TU - 4,40l (210kW)
Antrieb:	                                               Heckantrieb
Getriebe:                                             	automatisch
Außenfarbe:	                                      Royalrot Metallic (390)
Innenraum:	                                      Standardleder/beige E36 Sandbeige E (O7SN)
Produktionsdatum:	                              30.06.2000
Werk:	                                               Dingolfing
 
Code	                 Serienausstattung	                     Standard Equipment

S202A                  Steptronic	                                     Steptronic
S210A                 Dynamische-Stabilitäts-Control	     Dynamic stability control
S280A                 BMW LM Rad Speichen Styling	     BMW LA wheel-spoke 176
S438A                  Edelholzausführung	                     Fine wood trim
S520A                 Nebelscheinwerfer                               Fog lights
S534A                 Klimaautomatik	                             Automatic air conditioning
S548A                 Kilometertacho      	                             Kilometer-calibrated speedometer
S555A                 Bordcomputer V mit Fernbedienung    On-board computer V with remote control
S851A                 Sprachversion deutsch	                      Language version German

Code                 	Sonderausstattung	                                 Optional Equipment

S223A                     Elektronische Dämpfer Control (EDC)  	Electronic Damper Control (EDC)
S265A                     Reifen Druck Control (RDC)	                Tyre pressure control (TPC)
S302A                     Alarmanlage	                                         Alarm system
S320A                     Entfall Modellschriftzug	                         Deleted, model lettering
S415A                     Sonnenschutzrollo hinten	                         Sun-blind, rear
S430A                    Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik	 Interior/outside mirror with auto dip
S455A                    Aktivsitz für Fahrer/Beifahrer	                 Active seat for driver and passenger
S456A                    Komfortsitz mit Memory	                         Comfort seat with memory
S494A                    Sitzheizung Fahrer/Beifahrer	                 Seat heating driver/passenger
S500A                    Scheinw.Rein.Anl./Intensivreinig.	                 Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S508A                    Park Distance Control (PDC)	                  Park Distance Control (PDC)
S522A                    Xenon-Licht	                                         Xenon Light
S609A                    Navigationssystem Professional	                 Navigation system Professional
S629A                    Autotelefon D-Netz mit Kartenleser vorne	 Car telephone (GSM) w card reader, front
S672A                   CD-Wechsler 6-fach	                                 CD changer for 6 CDs
S710A                   M Lederlenkrad	                                         M leather steering wheel
S863A                   Händlerverzeichnis Europa	                         Retailer Directory Europe
S877A                   Entfall Überkreuzbedienung	                         Delete cross-pattern operation
S886A                   Bordliteratur holländisch	                         On-board vehicle literature Dutch

Code	       Serienausstattung                                       Optional Equipment                                               

S431A         Innenspiegel automatisch abblendend	          Interior mirror with automatic-dip
S459A         Sitzverstellung elektrisch mit Memory	          Seat adjuster, electric, with memory
S473A         Armlehne vorne	                                          Armrest front
S488A         Lordosenstütze Fahrer u. Beifahrer	Lumbar      support, driver and passenger
S602A         Bordmonitor mit TV	                                  On-board monitor with TV
S694A         Vorbereitung BMW 6 CD Wechsler	                  Provisions for BMW 6 CD changer
 
Gijs571 zei:
Die velgen zijn een grote minpunt. (n) Als ik er andere velgen onder zou zetten, zouden het honinggraat velgen zijn van BMW, of iets dergelijks.
$T2eC16d,!yUE9s6NFm47BRLlW8zodg~~60_35.JPG

Deze velgen vind ik dus 3 keer niks puur alleen omdat je ze haast met een tandenborstel MOET schoonmaken en niet met een afwas borstel kan zoals ik zelf doe
 
Gegroet allemaal,
Daar ben ik weer, na lange, lange afwezigheid. Allereerst de beste wensen!

Dan dit: na 1-1-2014 mijn 523iA Executive met slechts 411.000 op de teller total loss te hebben gereden (https://den-bosch.kliknieuws.nl/nieuws/171574/over-de-kop-in-een-greppel) ga ik 9-1-2014 wellicht een nieuwe kopen. Een 2001 530iA Executive met 214.000 op de teller. Eigenlijk nog niet ingereden dus.

Wat zijn de tips om op te letten bij deze auto? En weet er iemand of licht- en regensensor op dit model standaard was? Auto heeft xenon maar is een executive, geen Edition.
Verneem graag jullie tips & trics.
 
Da's een aardige schuiver die je hebt gemaakt. "het slachtoffer liep hoofdletsel op en is naar het ziekenhuis vervoerd." Alles goed verder?
Die beste wensen kan jij wel gebruiken.

Maar te snel door de bocht? En die velgen - deze? - konden echt niet.

Maar toch weer een E39. En nu een snellere dus. Ja, niets went zo snel als vermogen.
 
Nee, die kunnen ook écht niet, maar ik kwam ze tegen voor een zacht prijsje. Zaten winterbanden onder, de originele 16" velgen heb ik nog. Ik reed inderdaad te hard, dus dat lesje heb ik ook wel geleerd.

Een 530i verbruikt niet zo heel veel meer dan mijn 523i, dus waarom ook niet?
Met mij gaat alles goed! Ik heb 5 hechtingen in mijn hoofd, maar dat is het dan ook. Met name daarom weer een E39.
 
4auto's zei:
Nee, die kunnen ook écht niet, maar ik kwam ze tegen voor een zacht prijsje. Zaten winterbanden onder, de originele 16" velgen heb ik nog. Ik reed inderdaad te hard, dus dat lesje heb ik ook wel geleerd.

Een 530i verbruikt niet zo heel veel meer dan mijn 523i, dus waarom ook niet?
Met mij gaat alles goed! Ik heb 5 hechtingen in mijn hoofd, maar dat is het dan ook. Met name daarom weer een E39.

En een nette 540i dan zal die ook net zo veel gebruiken dan de 530i ? :p waarschijnlijk als je zeer netjes rijd alleen
Maar de mijne staat nog steeds te koop dus wie weet als je je bedenkt :p
 
Roland Piek zei:
4auto's zei:
Nee, die kunnen ook écht niet, maar ik kwam ze tegen voor een zacht prijsje. Zaten winterbanden onder, de originele 16" velgen heb ik nog. Ik reed inderdaad te hard, dus dat lesje heb ik ook wel geleerd.

Een 530i verbruikt niet zo heel veel meer dan mijn 523i, dus waarom ook niet?
Met mij gaat alles goed! Ik heb 5 hechtingen in mijn hoofd, maar dat is het dan ook. Met name daarom weer een E39.

En een nette 540i dan zal die ook net zo veel gebruiken dan de 530i ? :p waarschijnlijk als je zeer netjes rijd alleen
Maar de mijne staat nog steeds te koop dus wie weet als je je bedenkt :p
523i en 530i scheelt haast niks in verbruik inderdaad.
540i zuipt wel een stukkie meer.
 
AAH zei:
Heeft iemand hier ervaring met BMW specialist Buursema te Leek?
Andere aanbeveling om mijn E39 te laten onderhouden bij een BMW garage (behalve Martinistad) 30 km rond Groningen?\

Alvast bedankt!

Mag ik misschien vragen waarom niet naar martinistad???

Ik ben daar zelf namelijk klant met een E39, kan eigenlijk geen reden verzinnen waarom daar niet naar toe te gaan. De mensen bij de receptie zijn erg behulpzaam, ontvangen je zelfs met je naam indien er iets aan de wagen moet gebeuren (M5 is bijna nooit stuk alleen onderhoudsbeurtjes) krijg je een prijsopgave vooraf...

Koffie word ingeschonken en als je naar huis/werk wil word je weggebracht en indien de wagen klaar is weer opgehaald.....

Prijzen zijn lager dan ik verwachte (een Peugeot dealer is duurder met werkplaatstarief) en je krijgt er orginele onderdelen ondergeschroeft. Wil je toch iets anders (bij oliewissel bijv wil ik alleen Castrol Edge 10W60) dan is ook dat geen probleem....

In het kort wat wil men nog meer van een dealer??? Ik ben dus even benieuwd waarom hier niet naar toe te gaan???
 
Handbak of automaat?

Aan het gewicht te zien - massa ledig voertuig 1520 kg - vermoed ik automaat.
 
205rallye zei:
AAH zei:
Heeft iemand hier ervaring met BMW specialist Buursema te Leek?
Andere aanbeveling om mijn E39 te laten onderhouden bij een BMW garage (behalve Martinistad) 30 km rond Groningen?\

Alvast bedankt!

Mag ik misschien vragen waarom niet naar martinistad???

Ik ben daar zelf namelijk klant met een E39, kan eigenlijk geen reden verzinnen waarom daar niet naar toe te gaan. De mensen bij de receptie zijn erg behulpzaam, ontvangen je zelfs met je naam indien er iets aan de wagen moet gebeuren (M5 is bijna nooit stuk alleen onderhoudsbeurtjes) krijg je een prijsopgave vooraf...

Koffie word ingeschonken en als je naar huis/werk wil word je weggebracht en indien de wagen klaar is weer opgehaald.....

Prijzen zijn lager dan ik verwachte (een Peugeot dealer is duurder met werkplaatstarief) en je krijgt er orginele onderdelen ondergeschroeft. Wil je toch iets anders (bij oliewissel bijv wil ik alleen Castrol Edge 10W60) dan is ook dat geen probleem....

In het kort wat wil men nog meer van een dealer??? Ik ben dus even benieuwd waarom hier niet naar toe te gaan???

Klinkt als een goed verhaal. Ik ben een jaar of zeven/acht klant bij Buursema in Leek geweest. Voor al mijn 523i onderhoud.
Ook altijd even behulpzaam en vriendelijk. Kon bij plotselinge storingen altijd tussendoor. Geen punt.
Maar Buursema is met pensioen. Zijn zaak hoort nu bij BMW Autohuis Meppel. En dat bedrijf ken ik niet. Want ik rij al drie jaar geen BMW meer.

Om de lagere kosten hoef je, denk ik, Buursema niet te kiezen. Dat dacht ik namelijk altijd ook. Dat zij goedkoper dan de dealer waren.
Maar de ene dealer is de andere niet. De Beier in Heerenveen vond ik altijd wel duur. We hebben het nu over 11/12 jaar geleden. Daarom Buursema gekozen.
Maar tijdje geleden hoorde ik inderdaad positieve verhalen over Martinistad. En juist negatieve verhalen over Buursema. Dat prijzen niet eens zo ver uiteen liggen.

Als ik nu een BMW zou hebben, zou ik voor Martinistad kiezen.
 
En de rode is al weer vertrokken... niet dat hij niet beviel, juist wel, wat een enorm fijne auto.

Hij is 's morgens naar de nieuwe eigenaar gegaan, 's middags stond zijn vervanger al voor de deur.
Een prachtige 5 jaar jongere FL 520i ook 170 PK, black sapphire met. met sandbeige highline leder.



 
Zo, die E39 ziet er keurig uit Isolano! Wat mij betreft zo'n beetje hoe dit model moet zijn. (y)
Veel plezier er mee!
 
Ik ben sinds vorige week ook eigenaar van een e39 ! En wel een 523i Executive automaat.

Werk zelf in de auto branche en ga per 1 mei bij een ander bedrijf werken en heb deze even als "tijdelijke" auto gekocht met de achterliggende gedachte dat ik deze snel weer door ga verkopen aangezien ik dan ook weer een auto van de zaak krijg.

Na er een paar dagen in gereden te hebben vind ik het toch echt wel een dikke auto, normaal gesproken rij ik in nieuwe auto's zoals de Cee'd SW, Sportage en Qashqai (nw model) maar heb hier écht lol mee. Ik twijfel er zelfs aan om 1 mei geen auto van de zaak te nemen maar lekker in deze te blijven cruisen :p

Het bedrijf waar de auto voor het laatst te koop stond heeft er een filmpje van op youtube gezet:

https://youtu.be/W4GQl1zfh38
 
Als ik er mee blijf rijden twijfel ik er over om de knippers te vervangen voor witte, aan de andere kant vind ik origineel ook wel wat hebben.
De velgen die er nu op zitten vind ik wel aardig, nadeel is dat er winterbanden op zitten, als er iemand een leuk org setje wil ruilen tegen deze wielen mag je altijd contact opnemen ! Er liggen goede Dunlops op.
 
Ik zou de knipperlichten oranje houden, zorgt voor een mooi contrast.

Winterbanden is ook geen overbodige luxe in de sneeuw met RWD.
 
Jongens, waarom staat deze Alpina B10 3.3 al tijden te koop? Zo'n mooie wagen. Zo'n lekkere motor.
Zal het de hoge kilometerstand zijn? Of de vraagprijs?

Ik heb bijna 9 jaar in een handgeschakelde 523i met 170 pk gereden. Dit is een handgeschakelde B10 met 280 pk.

Wat zal dat lekker doorhalen in de twee en drie!
 
Zemelaar zei:
Ik heb bijna 9 jaar in een handgeschakelde 523i met 170 pk gereden. Dit is een handgeschakelde B10 met 280 pk.

Zal een seconde of twee sneller op de honderd zitten. Dat verschil merk je wel.

Alleen jammer dat die geen MFL stuur heeft.

Zal dat de reden zijn dat die nog altijd te koop staat?

Want beide uitlaten zijn origineel Alpina. Dat kan dus geen beletsel zijn.
 
Ik ken het bedrijf niet. Ze hebben wel Buursema uit Leek ingelijfd. Maar toen was ik daar al geen klant meer.
 
Na een melding "koelvloeistof controleren!" op het dashboard (twee maanden geleden koelvloeistof ververst bij een onderhoudsbeurt...) heb ik nu teveel koelvloeistof bijgevuld in mijn 540i. Ik denk dat het zomaar 0,7 liter teveel kan zijn. Kan ik hiermee gaan rijden, of moet dat overschot er eerst uit?
 
Waarom moet je uberhaupt koelvloeistof bijvullen? En niet hoger bijvullen dan max streep. Ik zou overtollige eruit halen. Zo gebeurt met doorzichtig slangetje. Ook even in waterslangen knijpen om eventuele lucht eruit te persen voorzover dat gaat.
 
FH126560 zei:
Waarom moet je uberhaupt koelvloeistof bijvullen?
Er verscheen een melding "koelvloeistof controleren!" op het dashboard. Twee maanden geleden alle koelvloeistof laten verversen bij de onderhoudsbeurt. Garage vertelde mij gisteren dat het dan wel eens voorkomt dat je achteraf nog wat vloeistof moet bijvullen.


FH126560 zei:
En niet hoger bijvullen dan max streep

Ik zie geen streep, en ook geen reservoir. Je moet een dekseltje openen onder de motorkap en daar zie je een vlotter drijven (een soort peilstokje), bij bijvullen van vloeistof komt die vlotter hoger te staan. Ik snapte de werking niet helemaal en heb toen teveel bijgevuld (bleek me later).

FH126560 zei:
Ik zou overtollige eruit halen. Zo gebeurd met doorzichtig slangetje. Ook even in waterslangen knijpen om eventuele lucht eruit te persen voorzover dat gaat.

Met een doorzichtig slangetje? Hoe doe je dat dan?
 
Ja, je hebt gelijk met dat peilstokje, BMW he.... Even slangetje in mond en lucht boven slangetje wegzuigen, en slangetje in fles hangen voordat koelvloeistof in je mond komt uiteraard. Bij doorzichtig slangetje zie je vloeistof aankomen....hevelen heet dat.
 
Kom op PW12, je hebt toch ooit wel een beetje natuurkunde gehad op school? ;)
 
Goedenavond allen

Wat een leuk forum allereerst

Mijn naam is Jenny en ik ben een trotse bezitter van een E39 Touring uit 99 E39 520i. M52 motor
Mijn man is een trotse bezitter van een E34 540ia

De E39 is nu 5jr in ons bezit en ik ben er superblij mee. Ze heeft wel wat problemen maar is ook geen nieuwe dame meer he.
Ze rijd prima Heb me nu ff ingelezen bij jullie zie idd de probleempjes die wij ook hebben. O.A. de Egel moeten we gaan vervangen.

Uitval van radio en stuurbediening bleek idd dat dat blokje onder het stuur stuk was.

Van de week heeft ze een leren interieur gekregen, mooie lampjes in de deur, nieuwe koplamp Unit (de andere zat vocht in, rubber was kapot) ze krijgt nog Angel Eyes, Die had ze nog niet.

We merkten vandaag dat idd de kachel het niet meer deed denken idd dat het de Egel is (hopen we) anders moeten we de kachelunit in de auto vervangen.
 
Terug
Bovenaan