Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tja, sinds dinsdag wel. Daarvoor stond er op aanvraag.Aaldering vraagt € 28.500,-. Prijs staat gewoon in de advertentie.
Wat een prijs! Maar die motorruimte bijvoorbeeld, de auto lijkt wel ongebruikt.
Dat is een serieuze beschuldiging richting Aaldering. Die hebben toch een goede reputatie voor zover ik weet. Zullen zij glashard liegen over de 'first paint' en de km's? Dat ze het niet weten terwijl het wel zo is lijkt me met de kennis die daar aanwezig is zeer onwaarschijnlijk.Die is gerestaureerd en overgespoten, ze zijn alleen de remtrommels vergeten. Sinaasappelhuid in de lak en imitatie onderdelen onder de motorkap, ook het kleppendeksel heeft niet de originele kleur. Doe gerust maar een ton bij de kilometerstand.
De imitatie onderdelen dat is een feit, de kleur van het kleppendeksel zegt dan weer helemaal niks.Nou, zeker wat het die imitatieonderdelen onder de motorkap en de verkeerde kleur van het kleppendeksel betreft lijkt het me toch wel een vaststelling van feiten waar weinig tegen in te brengen is.
Waarom niet? Als de verkoper beweert dat de auto volstrekt origineel is maar het kleppendeksel in een andere kleur is overgespoten (en waarom zou je die überhaupt overspuiten als er bijna niet met de auto is gereden), klopt die bewering toch niet?De imitatie onderdelen dat is een feit, de kleur van het kleppendeksel zegt dan weer helemaal niks.
Wie zegt dat dat niet door de verkoper al is gedaan? of is het een andere kleur in een ander land? De desbetreffende auto komt uit Zweden.Waarom niet? Als de verkoper beweert dat de auto volstrekt origineel is maar het kleppendeksel in een andere kleur is overgespoten (en waarom zou je die überhaupt overspuiten als er bijna niet met de auto is gereden), klopt die bewering toch niet?
Eens. Verder lijkt-ie er inderdaad wel goed bij te staan. Na de Oer-Panda vind ik persoonlijk de versie met deze grille het mooist.Mooi ding die Panda, wel even een tientje uitgeven aan een nieuwe kentekenplaat in plaats van die wokkel.
Moderator
Achterste hoofdsteunen verdwenen, kleine deuk linksachterin, lak dak...; maar toch: redelijke prijs, zeker als je al het gepleegde onderhoud in ogenschouw neemt. Als ik een auto zocht zou deze zeker in aanmerking komenVroege en nette Laguna:
![]()
Sjezus...is de prijs voor de hele collectie van de laatste foto?Audi 100 van 1976:
![]()
≥ Audi 100 1.8 LS — Oldtimers — Marktplaats
Algemene informatieAantal deuren: 4Kleur: OranjeTechnische informatieVermogen: 74 kW (101 PK)Aantal cilinders: 4GewichtenLedig gewicht: 1.050www.marktplaats.nl
Renault 5 Alpine turbo van 1983:
![]()
≥ Renault 5 1.4 Alpine Turbo — Oldtimers — Marktplaats
Deze zomer genieten van een bijzondere R5? Dan is dit je kans!Aangeboden wegens inkrimping verzameling:Origineel NL geleverde Renault 5 Alpine Turbo inwww.marktplaats.nl
![]()
Ik vind de vraagprijs helemaal niet overdreven.Sjezus...is de prijs voor de hele collectie van de laatste foto?
Als je in de omgeving van Aalderink eens met de mensen gaat praten, kom je een hoop over hem te weten. Tot heinde en verre is hij bekend en berucht .Is geen lieverdje en heeft nogal wat op zijn kerfstok.Dat is een serieuze beschuldiging richting Aaldering. Die hebben toch een goede reputatie voor zover ik weet. Zullen zij glashard liegen over de 'first paint' en de km's? Dat ze het niet weten terwijl het wel zo is lijkt me met de kennis die daar aanwezig is zeer onwaarschijnlijk.
of doorgeschovenLeuk hoor die kadett GT.
De welbesproken ascona (Aaldering) is verkocht!!!
De bumpers (en ongetwijfeld de spatbordranden) kunnen nog wel wat liefde gebruiken, maar lang geleden dat ik er een zag.![]()
Mazda Xedos 6 2.0i V6 Automaat / NAP / Motorisch Top / APK 1998 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
09-1998, Benzine, Automaat, Sedan, Groenwww.autowereld.nl
![]()
Ford Sierra 2.9 V6 XR 4x4 Inj. 145pk 1989, HFB-47-B | Troostwijk Auctions
www.troostwijkauctions.com
Moderator