Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Zal een flinke prijs hebben, slechts 13.000km!

enkele zaken zijn niet origineel:
Chroom spiegelkappen
Berlina stuurwiel, koplampwissers (want Zweeds), bumperrozetten en SR velgen op een verder standaard basisuitvoering.

Die is gerestaureerd en overgespoten, ze zijn alleen de remtrommels vergeten. Sinaasappelhuid in de lak en imitatie onderdelen onder de motorkap, ook het kleppendeksel heeft niet de originele kleur. Doe gerust maar een ton bij de kilometerstand.

RENAULT%2018-2.jpg

0-d262a69671ea7c9a218f5e99b8a82735.jpg

12.500 euro!
0-3026320cb57233179d65d6dcdc2edfdc.jpg

Aaldering vraagt € 28.500,-. Prijs staat gewoon in de advertentie.

Wat een prijs! Maar die motorruimte bijvoorbeeld, de auto lijkt wel ongebruikt.

Die is gerestaureerd en overgespoten, ze zijn alleen de remtrommels vergeten. Sinaasappelhuid in de lak en imitatie onderdelen onder de motorkap, ook het kleppendeksel heeft niet de originele kleur. Doe gerust maar een ton bij de kilometerstand.
Dat is een serieuze beschuldiging richting Aaldering. Die hebben toch een goede reputatie voor zover ik weet. Zullen zij glashard liegen over de 'first paint' en de km's? Dat ze het niet weten terwijl het wel zo is lijkt me met de kennis die daar aanwezig is zeer onwaarschijnlijk.

Nou, zeker wat het die imitatieonderdelen onder de motorkap en de verkeerde kleur van het kleppendeksel betreft lijkt het me toch wel een vaststelling van feiten waar weinig tegen in te brengen is.

Nou, zeker wat het die imitatieonderdelen onder de motorkap en de verkeerde kleur van het kleppendeksel betreft lijkt het me toch wel een vaststelling van feiten waar weinig tegen in te brengen is.
De imitatie onderdelen dat is een feit, de kleur van het kleppendeksel zegt dan weer helemaal niks.

De imitatie onderdelen dat is een feit, de kleur van het kleppendeksel zegt dan weer helemaal niks.
Waarom niet? Als de verkoper beweert dat de auto volstrekt origineel is maar het kleppendeksel in een andere kleur is overgespoten (en waarom zou je die überhaupt overspuiten als er bijna niet met de auto is gereden), klopt die bewering toch niet?

Lijkt wel of de motorruimte in een bad van conserveerolie zit. Alles glimt je tegemoet... Geen idee wat de invloed van die olie op een zwarte kleppendeksel is

Waarom niet? Als de verkoper beweert dat de auto volstrekt origineel is maar het kleppendeksel in een andere kleur is overgespoten (en waarom zou je die überhaupt overspuiten als er bijna niet met de auto is gereden), klopt die bewering toch niet?
Wie zegt dat dat niet door de verkoper al is gedaan? of is het een andere kleur in een ander land? De desbetreffende auto komt uit Zweden.

Mooi ding die Panda, wel even een tientje uitgeven aan een nieuwe kentekenplaat in plaats van die wokkel.
Eens. Verder lijkt-ie er inderdaad wel goed bij te staan. Na de Oer-Panda vind ik persoonlijk de versie met deze grille het mooist.

Leuke Charade ook. Kende de sedan tot nu toe alleen met kunststof bumpers.

Audi 100 van 1976:

Renault 5 Alpine turbo van 1983:

Sjezus...is de prijs voor de hele collectie van de laatste foto?

Dat is een serieuze beschuldiging richting Aaldering. Die hebben toch een goede reputatie voor zover ik weet. Zullen zij glashard liegen over de 'first paint' en de km's? Dat ze het niet weten terwijl het wel zo is lijkt me met de kennis die daar aanwezig is zeer onwaarschijnlijk.
Als je in de omgeving van Aalderink eens met de mensen gaat praten, kom je een hoop over hem te weten. Tot heinde en verre is hij bekend en berucht .Is geen lieverdje en heeft nogal wat op zijn kerfstok.

Dat rechter scherm is beroerd gespoten en voor dat geld verwacht je dat ze wel even een richtingaanwijzer van ebay kunnen plukken. En waarom zit er een plastic zak in de linker voorwielkuip?

Laatst bewerkt:
De bumpers (en ongetwijfeld de spatbordranden) kunnen nog wel wat liefde gebruiken, maar lang geleden dat ik er een zag.
xedos-6-serie-2-0i-v6-automaat-nap-motorisch-top-apk.jpg

Klopt, ze staan nl bijna allemaal bij een bepaalde Autoweek Forummer ; )

Die Golf is leuk zeg. In Helios blauw, LA5Y, de kleur die mijn twee mk2's ook hadden.
Ik wist niet dat de Tour ook in deze kleur was geleverd, meestal zie je ze in zilvergrijs of een soort lichtblauw.
Haast de laatste kans om een nette mk2 in deze kleur te hebben, maar ik denk dat ik het toch bij de herinnering houd.

VW Golf 2 zag ik een jaar of 5, 10 geleden nog weleens rijden, ik heb het idee dat die ook al schaarser beginnen te worden.

Terug
Bovenaan