Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De GX is de enige Lexus die ik mooi vind, dus dat kan wat worden later met leenauto's.En met het drukke design van de Duitsers tegenwoordig is een Lexus zowaar rustig vormgegeven![]()
Jazeker. Was toen net gereinigd dus glimt nog wat. Maar van binnen als nieuw.Nice ! Heb je fotootje van interieur ?
TR6 was het toch? Rijdt dat eigenlijk nog een beetje, ook voor wat langere personen?Vrijdag de Triumph ophalen uit Dongen. Eindelijk een kenteken en mooi weer.
Klopt een TR6. Meer ruimte dan in de SL alhoewel dat ook weinig zegt. De R107 is in dat opzicht best een krappe auto. Snelweg is niets maar leuke dijkweggetjes zijn wel erg vermakelijk. Scheelt wel dat deze een overdrive heeft.TR6 was het toch? Rijdt dat eigenlijk nog een beetje, ook voor wat langere personen?
Benieuwd naar de foto’s!
Klopt, een R107 is ook niet ruim. Ik zit er precies goed in met de stoel in de juiste stand, maar krapper had het niet moeten zijn. Scheelt al dat het de MOPF is, in een R107 van voor 1985 is het nog krapper want de stoel kan minder ver naar achter. Bij de facelift is er een aanpassing gedaan in de B-stijl, een uitsparing waardoor er net iets meer ruimte ontstond.
Ik ben iets langer (1.89), dat past dus ook nog.Klopt ik zit ook goed met mijn 1.73. Maar meer dan 1.80 moet je niet zijn. Ach daar heb ik gelukkig geen last van ;-)
Dat had ik bij de r129 niet. Bij de r107 bekroop me dat gevoel wel meteen.Ik ben iets langer (1.89), dat past dus ook nog.
Overigens heb ik de indruk dat de R129 nog krapper is dan de R107.
Het is niet ruim, maar ik pas er goed in en het zit best comfortabel. Mooi contrast met tijdgenoot W116, daar stap je echt in, de R107 trek je meer aan.Dat had ik bij de r129 niet. Bij de r107 bekroop me dat gevoel wel meteen.
Prachtige combi. De SL hier is ook bijna klaar. Mistlampen met wenkbrauwen gemonteerd. Nieuwe beugel voor de kentekenplaat en een originele achterdemper ligt klaar. Laatste puntjes.Het is niet ruim, maar ik pas er goed in en het zit best comfortabel. Mooi contrast met tijdgenoot W116, daar stap je echt in, terwijl je de R107 meer “aantrekt”.
![]()
![]()
Verdomd net ff gecheckt op de foto. Wellicht weet Marco het. Zal eens vragenWat een 560SL overigens nog iets krapper maakt is die bult in het tapijt onder het stuur. Nooit begrepen waarom die daar zit, terwijl de overige typen het niet hebben.
![]()
Dat had ik bij de r129 niet. Bij de r107 bekroop me dat gevoel wel meteen.
Waar wil je heen? Ik ben altijd wel fan van de Ardennen qua eten en rijden.Ik ben over de 1.90 en heb met de r129 zeer comfortabel van Malaga naar Amsterdam gereden.
Ik wil in juni/juli met wat vrienden een paar dagen weg. Het zijn niet per se autoliefhebbers. Wel van goed eten en we zijn al wat ouder [richting de 40]. Iemand tips?
Die 560SL in Astralssilber bij Grooten lijkt dat bultje niet te hebben. Vreemd...Wat een 560SL overigens nog iets krapper maakt is die bult in het tapijt onder het stuur. Nooit begrepen waarom die daar zit, terwijl de overige typen het niet hebben.
![]()
Haha, heel toevallig was mij dat ook opgevallenDie 560SL in Astralssilber bij Grooten lijkt dat bultje niet te hebben. Vreemd...
Moderator
Dat zou best kunnen. Als ik me niet vergis was dat bij de Golf 1 cabrio ook het geval.Wellicht is die bult ook een USA veiligheidseis (extra bescherming van de onderbenen of iets dergelijks...), anders kan ik het ook niet verklaren.
Ja, allemaal topstukken.Ik kijk vaker op die site van Grooten. Zulke mooie auto’s daar!
Ik ben over de 1.90 en heb met de r129 zeer comfortabel van Malaga naar Amsterdam gereden.
Ik wil in juni/juli met wat vrienden een paar dagen weg. Het zijn niet per se autoliefhebbers. Wel van goed eten en we zijn al wat ouder [richting de 40]. Iemand tips?
@BofkontZ4 Voor mijn gevoel is zij niet zwart. Ik denk dat zij groen/blauw is.Afgelopen vrijdag was het heerlijk voorjaars weer en ik was een dagje vrij.
Dus wat doe je dan, natuurlijk heerlijk toeren.
Wat een genot deze E89 Z4, de mix van comfort en sportiviteit is heel erg goed in balans.
Untitled by bofkont OEM, on Flickr
Untitled by bofkont OEM, on Flickr
Bedankt voor de infoDankjewel Minicooper rc!
De kleurcode is blacksaphire 475, zit idd wel een twist in.
Gepoetst en schoon een prachtige kleur.
Interieur is niet super, maar afschrijving is gigantisch en zeer veel ruimte. Vind een idd buzz zeer praktisch. Volkomen terecht 5 sterren in de Britse pers. Ideale gezinsautoIk lees juist dat de ID.Buzz heel handzaam is dankzij de kleine draaicirckel en goede overzicht. Heb wel een beetje verkend wat zo een ding moet kosten, de vernieuwde lange uitvoering met een leuke uitrusting (zou onze redelijk volle Q5 vervangen dan)...90k is wel gek zat voor wat het is. Dan kom je in het vaarwater van bijv. een Q6 en die is qua techniek wel wat meer bij de tijd. Wellicht dat (Duitse) dealers gruwelijk veel korting geven maar ik laat eerst wel afschrijving z'n werk doen en het staat me ook wat tegen qua interieurbeleving zo een stap terug te doen.
Gefeliciteerd met de S212! Geijkte keuze natuurlijk maar daar die raak je tenminste wel kwijt later. Als ik naar mijn gebruik kijk zit ik zo tussen de 10 a 11l/100 km, wel met een sedan. Braaf 100 en langer dan een half uur rijden maakt 'm wel een klap zuiniger overigens.
Moderator
De kleur is bijzonder fraai! en de motor is geniaal zolang deze heel blijft haha.Is dit het neusje van de zalm op E90 gebied?
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik vind m wel gaaf, alleen de uitlaten vind ik iets te groot.