afentoe
Kilometervreter
Ik denk dat dat zo lijkt omdat er twee enen in zitten, die zijn smaller dan de rest dus heb je aan weerszijden wat ruimte over.Zijn de tekens op de kentekenplaat van die Rover 114 kleiner, of lijkt dat maar zo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat dat zo lijkt omdat er twee enen in zitten, die zijn smaller dan de rest dus heb je aan weerszijden wat ruimte over.Zijn de tekens op de kentekenplaat van die Rover 114 kleiner, of lijkt dat maar zo?
Amerikaanse import. Funest voor je lak maar vaak geen roest. Ow ja en geen onderhoud ….Twee spotjes van vandaag:
Een Fiat 500 uit 1972, waarvan men de moed heeft gehad om dat heerlijke tweecilindergeluid te vervangen door een electrisch zoemend geluid...
Een zeer fraaie auto, deze Mercedes 280 SE uit 1971, maar met het slechtste lakwerk ooit...
Zowel op de motorkap als op de kofferklep breekt de lak in stukken.
![]()
Deze prachtige 740i is uitgevoerd in het vrij zeldzame 182 Smaragdgrün Metallic. Mooie spot!En nog een E32 in een bijzondere kleur. Ik ben er nog niet uit welke het is, iemand een idee?
![]()
De P is ook ruim twee jaar langer verkocht, dat zal dat ook wel voor een groot deel verklaren.De driedeurs P zie ik tegenwoordig juist vaker dan de F
Dat werkt ook in z'n nadeel, want bijna niemand ziet er daardoor nog een (potentiële) klassieker in. Dus gaan er nog steeds veel het land uit of de hoop op. Uitgezonderd de Mi16 en T16 misschien.De tijd krijgt toch maar moeilijk vat op zo'n 405 naar mijn idee. Een verademing in vergelijking met die rare modellen die Peugeot nu maakt...
Wat een verschrikkelijk lelijk hok.Renault Clio-met-kont, dus een Thalia:
![]()
![]()
![]()