Majortom
Wegverkenner
Ik heb met twee Audi's door verhuizing e.d. vier dealers meegemaakt; 3 waren er om te huilen en de vierde was prima.Qua dealer had ik een heerlijk servicepunt om de hoek, maar die is ondertussen opgeheven…
De goede was De Waal ....de andere drie zal ik niet noemen.....
Vooral het servicegevoel dat je er kreeg....bij de eerste (Audi A4 Avant 2.0 tdi) zijn er in drie jaar maar liefst 36(!) ongeplande werkplaatsbezoeken geweest. Als je dan bij het zoveelste bezoek met een alweer defecte Audi van 55K hartje zomer bij 35 graden, als vervangende auto een VW Fox zonder airco meekrijgt, heb je het niet begrepen. Argumentatie: "Meneer, dat staat zo in uw leasecontract". Toen ik daarop reageerde met dat er ook een volledig leasetarief moest betalen, terwijl de auto de helft van de tijd in de garage stond werd het stil, maar verder geen reactie...
Toen ik later op Volvo overschakelde en bij de eerste beurt als vervanger voor een V60D6 een demo S80T8 van een ton meekreeg en de vraag stelde hoe dat zat met het leasecontract: "Meneer, onze policy is dat onze vaste klanten altijd een vergelijkbare auto meekrijgen, ongeacht het contract en als het kan iets leuks....". Dat deden ze ook bij het onderhoud van onze privéauto trouwens....Zo kreeg mijn vrouw hartje zomer, toen haar C30 voor onderhoud bij de garage stond, een C70 cabrio mee....
Laatst bewerkt: