Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je had als dealeraccessoire een net iets andere spoilerset als die het voorste exemplaar heeft. Erg gaaf was dat, en dan ook met 20 inch velgen. De importeur had een zilvergrijze met oranje inlays, heel gaaf! Ik heb daar nog wel ergens een foto van.
Wel lekker die S4 met 4.2 liter V8.Beide spots zijn niet helemaal mijn ding, maar ik denk wel bijzonder genoeg om ze te delen.
Eerste is een tweede generatie Audi S4:![]()
![]()
Ik kwam aanlopen vanaf de achterkant, maar anders was het mij niet eens opgevallen dat dit iets bijzonders was.
Als tweede een Lorinser K60:
![]()
![]()
Ik heb echt geen idee wat het is, maar het ziet er uit alsof iemand met veel te veel geld gesmeten heeft om een SL500 R230 wat op te leuken. Ik kon wel deze veiling terug vinden waar (waarschijnlijk) deze auto voor 13K verkocht is:
Als dit dezelfde auto is, dan komt ie dus weer "thuis" in Europa vanuit Japan.Mercedes-Benz SL500 Lorinser 5.0 V8 306pk 2002 SL-Klasse -Youngtimer- - Automotive Auctions
Online auction of classic cars, youngtimers and daily vehicles in Boxmeer ...www.automotive-auctions.nl
![]()

Mijn persoonlijke favoriet na en A8 D2 en de phaeton. Wat een heerlijk blok.Wel lekker die S4 met 4.2 liter V8.![]()
PY-30-TT by CitroenAZU, on Flickr
TV-BN-69 by CitroenAZU, on Flickr
78-82-BZ by CitroenAZU, on Flickr
BN-21-SG by CitroenAZU, on Flickr
Irmscher by CitroenAZU, on Flickr
VDH-34-Z by CitroenAZU, on Flickr
17-GB-97 by CitroenAZU, on Flickr
FX-81-BB by CitroenAZU, on Flickr
En nog vier verschillende ook! Hier in het blok van twaalf appartementen staan er vijf Mk1 Citybugs op de parkeerplaats, dat is qua kleuren iets diverser maar verder toch niet.Grappig: vier witte a-segmenters
![]()
Moderator

upload pic

Check, hier ook. De nieuwste generatie past niet bij de rest. Is meer een supercar ipv een sportwagen. Styling a la Ferrari en dat soort merken. Persoonlijk vind ik het jammer.raar geparkeerdZag vorig jaar alle generaties Corvette's bij elkaar rijden (vast een tourrit van een club) maar vond de huidige er echt niet bij passen. Vind het sowieso geen mooie auto. Alles lijkt 'scheef'
09-13-XZ by CitroenAZU, on Flickr
04-66-VZ by CitroenAZU, on Flickr
48-YB-86 by CitroenAZU, on Flickr
_IMG0548 by CitroenAZU, on Flickr
GTF-99-H by CitroenAZU, on Flickr
DM-03-08 by CitroenAZU, on Flickr
LR-DX-63 by CitroenAZU, on Flickr
HH-GG-89 by CitroenAZU, on Flickr
SR-ZD-22 by CitroenAZU, on Flickr
HL-FL-69 by CitroenAZU, on Flickr
DS-17-88 by CitroenAZU, on Flickr
JS-GF-71 by CitroenAZU, on Flickr