Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
sorry, aangepast...@AZU: het lijkt erop dat je de "Embed" functie van Flickr hebt gebruikt in plaats van de gebruikelijke "BBCode"? Dat lijkt niet helemaal goed te zijn gegaan, althans ik zie slechts een deel van de foto's en ik zie ook een hoop code die niet zichtbaar zou moeten zijn.
Zelf geschoten, anders zou ik hem hier niet neerzettenZelf geschoten? Die kan in vakantie-topic
Misschien moeten jullie gewoon wat meer vertrouwen hebben in mijn oordeel? Niemand schrijft toch bij zijn/haar post waar die werd gespot?Marleen, je had ook een zin bij je post kunnen zetten ipv het alleen maar neer te zetten zonder tekst. Dan had MCW niet de terechte opmerking hoeven te maken over het vakantie-topic.
Dus als ik als Hollander op vakantie in België een bijzondere auto spot en hier deel moet die in de vakantietopic, maar als een Belgische forumbezoeker exact dezelfde auto spot pakweg bij het boodschappen doen dan mag die wel in deze topic?
En als ikzelf exact dezelfde spot doe op zakenreis of cursus in België mag die weer wel hier?
Vreemd verhaal, iets met spijkers en laag water.
@moderatie Wordt deze soep echt zo heet gegeten?![]()
Misschien moeten jullie gewoon wat meer vertrouwen hebben in mijn oordeel? Niemand schrijft toch bij zijn/haar post waar die werd gespot?
Niet, oh nou volgens mij doen een paar mensen geen tekst bij de spots en de rest allemaal wel.Misschien moeten jullie gewoon wat meer vertrouwen hebben in mijn oordeel? Niemand schrijft toch bij zijn/haar post waar die werd gespot?
Zo kan je alles wel negatief opvatten ... gevalletje zoals de waard is vertrouwt die z'n gasten?Niet, oh nou volgens mij doen een paar mensen geen tekst bij de spots en de rest allemaal wel.
Dat je inderdaad een "tijdens het werk foto in het buitenland" niet direct als vakantie-spot ziet snap ik wel. Maar goed waar zie je anders een Italiaanse Politie auto, volgens mij niet in Nederland of België, bovendien lijkt het me toch er normaal als je ergens iets deelt, dat je er iets bijzet.
Maar moeten jullie nu in elke topic etteren? Het begint echt heel erg irritant te worden. Normaal reageren is er niet meer bij en nummer 2 roept meteen moderatie erbij.
Ik zie he-le-maal niets over uit welke landen de spots wel of niet afkomstig zouden mogen zijn!Omdat deel 12 aan de berichtenlimiet zit (348 pagina's dik!) zijn we nu bij de 13e editie uitgekomen.
Welkom bij 'Wat zag jij voor bijzonders vandaag? Deel 13'!
Deel 12 is inmiddels een ruim driehonderd en zevenenvijftig pagina's tellend topic geworden, en dus is het weer tijd voor een nieuw deel!
De bedoeling van dit topic is als volgt:
- Het gaat hier louter om auto's die je gespot hebt, dus geen andere zaken.
- Foto's van wat je gezien hebt zijn niet verplicht, maar wel erg leuk!
- Als je dezelfde auto vaak spot, hoef je dat niet telkens te vermelden.
- Het gaat om auto's die je 'in het wild' hebt gespot, dus niet op beurzen, bij dealers e.d.
Algemene aandachtspunten:
- Foto's maximaal 800*600 groot
- Bij quoten de foto's verwijderen tenzij ze echt nodig zijn, of uit een bericht met veel foto's alleen de relevante foto meequoten.
Enorm veel spot- en kijkplezier toegewenst met dit topic.
Nee er is geen verwarring, jullie maken verwarring. EN die hele verwarring was nergens voor nodig geweest als je collega gewoon 1 zin of opmerking bij de foto had gezet.
Voor de rest, ik heb geen enkele behoefte om jullie te forummen of te discussiëren, dus ik laat het hierbij. Kan het nu weer ontopic over spots gaan?
'Collega'? Verklaar je nader ...Nee er is geen verwarring, jullie maken verwarring. EN die hele verwarring was nergens voor nodig geweest als je collega gewoon 1 zin of opmerking bij de foto had gezet.
Als je dit bij de RDW opvraagt, zie je daar inderdaad 1 eigenaar, maar als je op het 'informatie-symbooltje klikt zie je daar staan:Opel GT '73. Hoe zit dat precies? ONK alleen laatste laatste tenaamstelling in 2012 maar wel slechts één eigenaar gehad.
Finnik geeft ook informatie over eerdere registraties, en daar zie ik 5 eigenaren in totaal.Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld.
Gave Opel GT, de velgen zijn alleen wat twijfelachtig.
Ik denk dat de achterste hoeken losgemaakt waren om te voorkomen dat ze door de luchtdruk stuk scheurden. De kap zag er onberispelijk uit.Klassiekerrijder: leuke Celica! Ik hoop dat het dak snel weer sluitender wordt.
Moderator
Voorjaar 1996. Toen kregen de achterlichten een andere indeling en meer kleur (de knipperlichten werden gewoon oranje in plaats van wit/rookgrijs) en aan de voorkant verscheen er een gestileerde "T" in de grille waarbij het Toyota-embleem naar de motorkap verhuisde.volgens mij wordt zo'n Carina E onderhand best zeldzaam. Deze is van voor de facelift maar Wikipedia zegt niet wanneer die facelift was.