ikbenivo
Startmotor
Momenteel rij ik 2 auto's. Een Toyota CH-R en een Mazda MX-5 (uit 1999).
De Toyota is ronduit saai, maar ik rij er wel het meeste in omdat er vaak gezinsleden meerijden.
De MX-5 rij ik zakelijk en privé. Hij valt in de youngtimer regeling dus dat is zakelijk wel erg handig.
Wat is nou het probleem?
De MX-5 vind ik wat tam. Ik vind hem eigenlijk te traag en het geluid geeft me niet dat extra stukje beleving. Ik ben naar een MX-5 specialist geweest, een turbo en een andere uitlaat zouden al een hoop kunnen helpen. Ik denk dat de mx-5 daar een stuk leuker van wordt. Kost alleen wel een hoop centen.
Maar... het alternatief kan ook zijn: ik ruil de CH-R in en verkoop de MX-5, om vervolgens iets leuks terug te kopen. Ik denk aan een Focus RS of een Hyundai i30 N2. Die zou ik dan niet op de zaak zetten (want teveel bijtelling).
Dus: een vette daily of de MX-5 houden en leuker maken (en lekker de CH-R ernaast houden). Wat zouden jullie doen en waarom?
De Toyota is ronduit saai, maar ik rij er wel het meeste in omdat er vaak gezinsleden meerijden.
De MX-5 rij ik zakelijk en privé. Hij valt in de youngtimer regeling dus dat is zakelijk wel erg handig.
Wat is nou het probleem?
De MX-5 vind ik wat tam. Ik vind hem eigenlijk te traag en het geluid geeft me niet dat extra stukje beleving. Ik ben naar een MX-5 specialist geweest, een turbo en een andere uitlaat zouden al een hoop kunnen helpen. Ik denk dat de mx-5 daar een stuk leuker van wordt. Kost alleen wel een hoop centen.
Maar... het alternatief kan ook zijn: ik ruil de CH-R in en verkoop de MX-5, om vervolgens iets leuks terug te kopen. Ik denk aan een Focus RS of een Hyundai i30 N2. Die zou ik dan niet op de zaak zetten (want teveel bijtelling).
Dus: een vette daily of de MX-5 houden en leuker maken (en lekker de CH-R ernaast houden). Wat zouden jullie doen en waarom?