Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfelde ook even, maar dat lijkt mij inderdaad het verschil. Die 1/3 - 2/3 regel gaat volgens mij over het wijzigen van de onderdelen, niet het vervangen door hetzelfde. Anders zou bijvoorbeeld elke motorwissel voor een garantiegeval ook al onder die regeling vallen.Met dat verschil dat de carrosserie gelijk is aan die uit 1980. Ik weet niet of dat nog wat uitmaakt.
Ik weet het niet hoor, echte liefhebbers geven daar niets om.Redelijk geprijsd, die 626en. Omdat ze niet meer in de overgangsregeling komen?
Ben ik het niet met je eens. Een liefhebber heb je in alle soorten en maten. We hebben hier zelfs een echte Mazda (626)-liefhebber op het forum.Ik weet het niet hoor, echte liefhebbers geven daar niets om.
En die geeft daar volgens mij ook niets om.We hebben hier zelfs een echte Mazda (626)-liefhebber op het forum.
Ja, mooi. Maar je moet het maar durven, betrouwbaarheid echt minimaal en onderdelenprijzen...Aanbevolen voor mij door Marktplaats. Ik lig er gek genoeg niet wakker van, want ik heb geen ruimte en geen garage…
![]()
≥ Maserati Quattroporte 2.8 V6 Evoluzione — Maserati — Marktplaats
Algemene gegevensKilometerstand: 121.858 kmCarrosserievorm: SedanAantal deuren: 4Brandstofsoort: BenzineBouwjaar: 2000Versnellingstype: AutomaatKleur:link.marktplaats.nl
Deze heeft precies dezelfde kleur, interieur, uitvoering en motor zoals mijn opa hem had toen ik klein was. Enkel het kenteken en het aantal buitenspiegels is anders. Echt heel gaaf dat zoiets er nog is.Volkswagen Golf 1.3 C 1983, 89206km tweede eigenaar
In mijn beleving zag je ze eind jaren '90 en begin '00 ook behoorlijk veel rijden. De laatste 10 jaar zijn ze echter in een heel rap tempo uit het straatbeeld verdwenen, maar dat geldt helaas voor heel veel modellen uit de jaren '90.Persoonlijk heb ik de Leganza altijd de mooiste Daewoo gevonden als ik de Evanda niet meereken. De Evanda is volgens mij langer als Chevrolet geleverd dan als Daewoo.
Absoluut. Al vind ik een donkerrode mooier. Maar ja, bij dit soort auto’s valt er weinig te kiezen en moet het maar net bij je passen hoe de eerste eigenaar ‘m heeft samengesteld.En van eerste eigenaar, dat is toch gaaf!
Ik vindt het meer een slechte kopie van een Lancia Beta montecarloLeuke Seat. Heeft ook wel iets van een Hyundai Pony.
De auto waarin ik heb gereden was hier origineel geleverd. Wel een eenvoudige uitvoering.Ik heb er twee gehad, maarre.... allebei mét stuurbekrachtiging. Volgens mij zijn ze net als de Micra K11 in Nederland nooit zonder stuurbekrachtiging geleverd.
"Mijn LX-en" .... Er was ooit een spaarversie, de L... zonder achterwisser (3 deurs HDe Sunny LX had geen stuurbekrachtiging en is gewoon (volop) in Nederland geleverd.