Durashift
Kilometervreter
Ben in elk geval erg blij dat de salderingsregeling voorlopig blijft; kan ik nog wat langer profiteren van de investering die we hebben gedaan.
Als de stemming andersom was geweest.. dan was de salderingsregeling natuurlijk ook niet morgen volledig op nul gezet. Er was een lange afbouwtermijn voorzien.
Over vijf jaar maar eens zien of de GL/PvdA senatoren gelijk hebben gekregen dat de (sociale) huurders massaal aan de eigen zonnestroom zitten. Denk het niet.. want zouden de verhuurders zo makkelijk meewerken aan individuele aanvragen voor hun eigendommen?
Daarnaast hoor ik niets anders dan ellende over die warmtepompen. Vorige week collega nog. Net nieuw nieuwbouwhuis en warmtepomp gaf nu alweer problemen.
Ja, ik ving daar vorige week ook iets over op.. beetje het Opel Ampera-E probleem: afschakelen in vermogen als alle warmtepompen in de buurt gelijktijdig aanspringen. (bijvoorbeeld bij thuiskomst zo rond zessen.. nét van de kinderopvang af.. en dan wil je een warm huis hebben met die hongerige magen wat dan niet lukt...
Laatst bewerkt: