Chaneweis
Wegverkenner
Autofanaten,
Ik wil gaan kijken voor een “nieuwe” bestelwagen.
Mijn budget is 10k excl btw.
Nu zou ik graag een caddy willen (rijd echt heel volwassen).
Maar dan heb ik rond die prijs meer dan 100k weg terwijl je bijv een fiat doblo van 2018/2019 met 70k voor hetzelfde geld heb.
Caddy zijn dan altijd rond bouwjaar 2016.
De oude model Citroën berlingo en zijn broertjes wil ik niet meer . Slechte ervaringen mee namelijk.
Kangoo valt ook af, want oude model vind ik echt afschuwelijk lelijk.
Dan heb je nog de ford transit connect, maar die is net als de caddy op de 2e hands markt erg prijzig.
En dan heb je bij beide modellen ook nog een CNG variant, maar aanbod is erg mager en iemand ervaring met CNG?
Ik wil best een alternatief voor diesel, maar moet wel degelijk
Zijn en het moet niet gek veel duurder rijden natuurlijk.
Is de caddy echt zoveel meer waard dan de andere merken die nieuwer zijn en met minder km’s of ben ik dan een dief van mijn eigen portemonnee?
Mvg
Ik wil gaan kijken voor een “nieuwe” bestelwagen.
Mijn budget is 10k excl btw.
Nu zou ik graag een caddy willen (rijd echt heel volwassen).
Maar dan heb ik rond die prijs meer dan 100k weg terwijl je bijv een fiat doblo van 2018/2019 met 70k voor hetzelfde geld heb.
Caddy zijn dan altijd rond bouwjaar 2016.
De oude model Citroën berlingo en zijn broertjes wil ik niet meer . Slechte ervaringen mee namelijk.
Kangoo valt ook af, want oude model vind ik echt afschuwelijk lelijk.
Dan heb je nog de ford transit connect, maar die is net als de caddy op de 2e hands markt erg prijzig.
En dan heb je bij beide modellen ook nog een CNG variant, maar aanbod is erg mager en iemand ervaring met CNG?
Ik wil best een alternatief voor diesel, maar moet wel degelijk
Zijn en het moet niet gek veel duurder rijden natuurlijk.
Is de caddy echt zoveel meer waard dan de andere merken die nieuwer zijn en met minder km’s of ben ik dan een dief van mijn eigen portemonnee?
Mvg