mark boer
Net ingestapt
Ik zoek een eerste auto met een budget van ongeveer 2500 euro. Nou zijn we niet de dunste en kleinste mensen. Daarom twijfel ik tussen een Renault Grand modus en een fiat panda. Hoge instap is een vereiste. Dit komt omdat mijn stiefvader een beperking heeft. Mocht die een keer door mij opgehaald moeten worden is het fijn dat hij er goed in kan. Ik neig naar de modus i.v.m de ruimte. Maar ben ook nieuwsgierig naar de panda. Welke zouden jullie kiezen?
Fiat panda: praktisch in ruimte. Ruimte voor 4 personen en erg betrouwbaar. Ook erg goedkoop in wegenbelasting. Je kunt bij goed zoeken een model uit 2011 of 2012 vinden met een 1.2 motor.
Renault Grand modus: ruimtelijk ook achter meer dan genoeg ruimte. Cruise control etc.
De auto wordt veelal voor woon en werkverkeer gebruikt. We mogen ook graag een stukje fietsen en met een auto stukjes rijden. Ook met vakanties moet die wat aankunnen. Ik vraag me dan vooral met het laatste af of de fiat panda ideaal is.
Wat denken jullie?
Fiat panda: praktisch in ruimte. Ruimte voor 4 personen en erg betrouwbaar. Ook erg goedkoop in wegenbelasting. Je kunt bij goed zoeken een model uit 2011 of 2012 vinden met een 1.2 motor.
Renault Grand modus: ruimtelijk ook achter meer dan genoeg ruimte. Cruise control etc.
De auto wordt veelal voor woon en werkverkeer gebruikt. We mogen ook graag een stukje fietsen en met een auto stukjes rijden. Ook met vakanties moet die wat aankunnen. Ik vraag me dan vooral met het laatste af of de fiat panda ideaal is.
Wat denken jullie?