A
Anoniem
Guest
Duidelijk de mooiste van de drie, waar de Audi niet eens van in de schaduw mag staan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Werner Budding zei:Interesse in de plug-in versie van de nieuwe Mercedes C-klasse, dan moet je even wachten. De C300e haalt zo'n 100 km volledig elektrisch op de accu, ook haalt 'ie elektrisch een top van ongeveer 140 km/h, maar je moet er wel tot in de herfst op wachten, voor 'ie bij de dealer staat. Ik kon de C300e Plug-in Hybrid rijden, in Duitsland. Veel plezier met de VIDEO!
m m004 zei:Ik heb de mijne vandaag opgehaald! Een C200 Estate Luxury Line, Spectraal Blauw. Net 300 km gereden en wat een heerlijke auto.
Skeep zei:m m004 zei:Ik heb de mijne vandaag opgehaald! Een C200 Estate Luxury Line, Spectraal Blauw. Net 300 km gereden en wat een heerlijke auto.
Gaaf, kan mij voorstellen dat dat lekker rijdtFoto's?
En gefeliciteerd natuurlijk!!
FH163500 zei:Nog beter zou een 6 cilinder 350 benzine en/of diesel zijn maar die komt niet meer.
Moderator
Gullwing zei:FH163500 zei:Nog beter zou een 6 cilinder 350 benzine en/of diesel zijn maar die komt niet meer.
De treurnis, zelfs de c63 amg wordt een 4 cilinder, doe het dan gewoon niet.
Die treurige kleine blokjes horen in een clio of polo thuis, echt de laatste stuiptrekkingen tot elke auto een ev is.
Wouter82 zei:Geldt dat voor jou dan ook voor de 190 2.3-16 en 2.5-16?![]()
Moderator
Gullwing zei:Wouter82 zei:Geldt dat voor jou dan ook voor de 190 2.3-16 en 2.5-16?![]()
We hebben het hier over een 1.5 die dingen passen gewoon niet in een dergelijke auto. En ja de 4 cilinder in de nieuwe c'63' klinkt nergens naar, wellicht dat ze het met wat fake plofjes nog wat laten lijken, maar het haalt het niet bij een V8. Ik zou persoonlijk denk ik liever een ev nemen dan een c klasse met een 1.5 motortje. Dat geluid staat met tegen, dan liever de rust van helemaal geen geluid![]()
m m004 zei:@skeep ik zie niet hoe ik foto's moet toevoegen aan een bericht. Tips?
Mijn auto is in ieder geval te zien in de review.
R Wolters zei:...
Een moderne 1,5 liter motor is op alle gebieden superieur aan veel grotere motoren uit het verleden. ...
Moderator
R Wolters zei:Een moderne 1,5 liter motor is op alle gebieden superieur aan veel grotere motoren uit het verleden. Dat een bepaald type auto een grote motor moet hebben is iets wat tussen de oren zit. Uiteindelijk gaat het erom hoe iets presteert, en zo'n moderne 1,5 liter motor is stiller, zuiniger, soepeler, en sneller dan die grote oude motoren. Ik had ooit een Audi met een 5 cilinder 2 liter motor. Voor die tijd behoorlijk vermogend en snel. 0...100 deed ie in maar liefst 12,5 seconde, je schakelde je een breuk door de slechte koppelcurve, en na 120.000 km moest ie flink gereviseerd worden, dus het waren ook geen degelijkere motoren in die tijd.
4 cilinders brengen nooit een AMG waardig geluid voor, dat is ook het grootste nadeel van de A45amg.Jan 7666490 zei:Jij misschien niet, maar kan je vertellen dat het motorgeluid vanbinnen en -buiten nog steeds aardig ‘AMG-waardig’ luid is. En dat is niet door de speakers.
Moderator
MCW VIII zei:Nieuwe C 63 AMG S: 680 pk / 1.020 Nm
Vorige C 63 AMG S: 510 pk / 700 Nm
Nieuwe C 63 AMG S: 3,4 sec van 0-100 km/h
Vorige C 63 AMG S: 4,0 sec van 0-100 km/h
Nieuwe C 63 AMG S: 2.111 kg
Vorige C 63 AMG S: 1.655 kg
Sorry hoor, het zal vast een geweldige auto zijn maar vier cilinders minder en een veel zwaardere auto vind ik gewoon triest.
Moderator
MB 300SL zei:Zal vast zuiniger zijn dan de V8, maar door het hoge gewicht betaal je een klap meer wegenbelasting en zal de auto ook een stukje minder sportief te besturen zijn. En qua geluid zal het er ook niet beter op worden.
Benieuwd naar de eerste testverslagen, maar vooralsnog moet ik nog zien hoe deze auto straks in de praktijk ontvangen wordt.