A3-White: C3 ‘79, Clio ‘99, CX-5 ‘19, M3 ‘19

A3 White zei:
Super!! CX 5 heeft twee pluspunten: Apple car play en bijrijderstoel electrisch verstelbaar met business uitvoering.

Wel even naar de winterbanden kijken, heb het liefste een setje LM en niet de banden wisselen, vooral
omdat je ruim van te voren moet aangeven wanneer je wil wisselen. Wil ze gewoon thuis in de garage hebben liggen.
Zonder twijfel de CX5(y)
Ik mag volgend jaar weer. Het wordt of de Mercedes GLE of de CX5. Weegschaal valt nu uit richting de Mazda. Ik vind het prijsverschil te groot (ruim €400 per maand)

Heb zelf het leasebedrag kunnen bereken, en als je een prijs krijgt In principe accoord. Even kijken wat er in NL staat, CX5 business comfort, verder geen opties, hoop 10/7 te gaan rijden. Even kijken hoe het met vrouwlief gaat, helaas nog niet ontslagen, en kan nog wel even duren.

michel1975 zei:
Ik mag volgend jaar weer. Het wordt of de Mercedes GLE of de CX5. Weegschaal valt nu uit richting de Mazda. Ik vind het prijsverschil te groot (ruim €400 per maand)

De goedkoopste GLE is dik 82k, de goedkoopste CX-5 is 34k.. Die vergelijk je met elkaar? Bedoel je niet de GLA? Die zit prijstechnisch in de buurt.

Als het verschil wat je noemt van € 400,- netto in de maand is, kom ik terugrekenend op een fiscaal verschil van ruim 42.000 euro (uitgaande van 52% schaal). Zou dus krap kunnen dat Michel wel de GLE bedoelt. Al vind ik het ook een vreemd vergelijk.

Voor een goede 400,- netto in de maand zou ik het wel weten. Dat ben ik kwijt aan Meggie (incl. de 145,- eigen bijdrage).

adinsx zei:
Als het verschil wat je noemt van € 400,- netto in de maand is, kom ik terugrekenend op een fiscaal verschil van ruim 42.000 euro (uitgaande van 52% schaal). Zou dus krap kunnen dat Michel wel de GLE bedoelt. Al vind ik het ook een vreemd vergelijk.

Voor een goede 400,- netto in de maand zou ik het wel weten. Dat ben ik kwijt aan Meggie (incl. de 145,- eigen bijdrage).

Zijn idd erg verschillende auto's, helemaal qua prijs. Zit een hele wereld tussen nog. Mij zou het die 400,- ook niet waard zijn.

Ik denk juist doordat het twee totaal verschillende auto’s zijn dat het wel een keuze is, een droom auto die realistisch is, een nu of nooit deal.

De CX5; Wit is niet in NL op voorraad, wel alle andere kleuren.. Heb vrouwlief de keuze laten maken, gelukkig niet meer onder invloed van enige hallicunerende medicatie en word het in ieder geval geen brandweerauto.

Beterschap met de vrouw!
CX-5 is een schitterende auto. In het wit vind ik de achterkant niet geweldig uit komen. Komt door de kleine achterlichten en de grote lappen blik.
Machine Grey zou mijn keuze zijn. Kans is ook groot dat die onze 6 gaat opvolgen.

P Klieder zei:
michel1975 zei:

De goedkoopste GLE is dik 82k, de goedkoopste CX-5 is 34k.. Die vergelijk je met elkaar? Bedoel je niet de GLA? Die zit prijstechnisch in de buurt.
Dit was alleen nog maar op de leaseprijs. Los van de bijtelling. Ik ben zelf ondernemer dus naast de bijtelling krijg ik ook nog de leasekosten voor mijn kiezen.

Goed om te horen dat ze niet meer hallucineerto_O(y)
Welke kleur wordt het?

Gisteren even met de C3 op strap geweest, was mooi: eerst even de bandjes opgepompt, even duidelijk verschil merkbaar, dus nodig.......dakjes er uit, en genieten. Spetters en het was nodig om de dakjes the plaatsen. Was weer eenvoudig, lampen aan: werkt, ruitenwissers aan: werkt, dus eigenlijk klaar voor de reis naar NL. Nog 5 weekjes, we hopen dat het gaat lukken!

Fleet mamager belde: je zit onder je budget..........dat komen we niet veel tegen, de meeste moeten schrappen........ik zeg de dealer heeft de auto op voorraad en heb al een reservering gemaakt. Denk 8-10 juli rijden; heerlijk een verhuiswagen.

Fleetmanager dus ook weer blij gemaakt? ;)

Succes met aftellen, en nog beterschap met de vrouw denk ik? Of gaat dat nu de goede kant op (y).

Gisterochtend rond kwart over 7 kwam een grijze C3 de A6 oprijden bij Lelystad. Toch een mooi gezicht zo! Hier in het noorden, vlakbij mijn loods heeft iemand een rode C3 (naast een gare, rammelende Corsica). Ook een mooi apparaat. Ben erg benieuwd naar de jouwe in Nederland!

Mooi dat de Mazda-rati over een maandje kan worden ingezet!

@ad, het is vallen en opstaan op dit moment, helaas nog niet thuis, vrijdag vier weken........

@buurman, altijd mooi om den C3 te zien, in Lelystad zit even bedrijf welke aan USA auto's sleuteld en een leuke voorraad onderdelen heeft.

Het blijft kriebelen, een classic met plek voor 4:

48026114226_477eae4708_b.jpg

Gespot bij Redline Design:

48026116421_d6bed07205_k.jpg

en in de parkeergarage van het ziekenhuis:

48026150368_8f713f665c_k.jpg

Blijft een machtige wagen!

1/2 juli de verhuizers in Engeland, 3 juli de corvette, 4-7 juli werk in het nieuwe huis, eea uitbesteden, 8 juli verhuizers in NL, 9 juli woongenot.

Daarna : garage isoleren!!, Cor zal droog en warm staan.

Helaas niet. Kom woensdag maar tot Barneveld zie ik in de agenda, en donderdag/vrijdag van Oud-Beijerland naar Londen (roadtrip, iets met ondersteltechniek ;) ) en vervolgens vliegend terug. Dus eh, ook niet in de richting.

Maar er moeten toch AW'ers zijn in die buurt (y).

Dat hoopte ik ook, misschien een EMW los.....het is een oud beestje....

Gebeld met de verkoper, op 3 juli kijken, een Italiaans busje.

Blauw word de kleur van de CX-5, misschien 04/07 leveren anders de 8ste.

De reden: wit was niet voorradig en de Snow White was even kostbaar als blauw.

@rem, blauw her nieuwe grijs.

@ssander, een stuk ouder......geen Multipla,

@michel, we gaan we op 3 juli even langs, als het er nog staat is het mooi en wie weet, als reeds verkocht dan zoeken we wat anders.

Geinig zo'n Musa! Helaas niet in de buurt voor mij om even te kijken.

Welke kleur blauw wordt de CX-5? Donkerblauw of het lichtere Reflex blue?

@kristian, zo is het, goed gevonden, de CX5 is deep crystal blue metallic, of in Groningen donker blauw. Net als de V60 die we nu hebben.

Niet de meest spannende kleur maar misstaat 'm zeker niet! Gelukkig geen wit want persoonlijk vind ik dat bij de CX-5 echt niet staan. Te massief. Welke uitvoering heb je besteld?

En als je er zat van bent dan zet hem maar bij mij voor de deur. Heb je de standaard 17 inch wielen?
Zelf zou ik voor soul red of metal grey gaan. Wit is inderdaad geen porum op de nieuwe.

Business Comfort heeft de std 17". In mijn ogen erg lelijk maar goed. Mazda biedt altijd maar weinig wielen en vaak ook nog eens duur

Setje 19 inch is wel een must op de CX-5. Zit wel op de Sport Selected. Zijn mooie velgen. De velgen met combi van gepolijst en zwart zijn ook netjes. Maken hem wel af. Verder vind ik de stoffen bekleding erg goedkoop ogen.

Balen, verkeerde kleur en te kleine wielen.....gelukkig hoeven jullie niet voor gek te rijden.

Zit wel op leer, krijg ik nu pluspunten?

Hele mooie kleur dat blauw. Veel beter dan de zoveelste saaie grijstint. (y)
Mijn mening over de wielen: platte banden op een SUV is geen gezicht, moet wel wat rubber om de velgen bij zo'n auto.

Je mag hem hier nog steeds op de oprit zetten hoor. Leer scoort inderdaad pluspunten!
Donkerblauw staat hem zeker niet verkeerd hoor.
Goede keus gemaakt waar je veel plezier van gaat hebben.

Ah, er zijn ook medestanders, ik ben van het comfort, en een stoeprandje oprijden moet ook geen probleem zijn.

Voor mij was carplay, geen diesel en automaat belangrijk, heb geen idee hoe de auto rijd.......

Is het deze kleur blauw, de CX5?
https://www.google.nl/search?hl=nl&tbm=isch&source=hp&biw=1280&bih=578&ei=-jYOXbDrJIakwQKV9YnQAg&q=mazda+cx+5&oq=mazda+&gs_l=img.1.0.0l10.1674.3830..6611...0.0..0.46.242.6......0....1..gws-wiz-img.....0.pOBGXrvT5K4#imgrc=vaEICGX8pF91CM:

Zo, laatste 2 pagina's doorgelezen. Hoe gaat het met je vrouw Adrie?

Maandag 1 en Dinsdag 2 Juli ben ik vrij, geen idee of dit uitkomt qua aankomst met de Corvette? Je kotm dan zo goed als langs Utrecht, toch? :D

Van harte met de keuze (y)
Mijn vader heeft sinds afgelopen weekend een CX-5. Is er nu al helemaal blij mee. Wel diesel-automaat. Standaard wielen en Oudhollands saaigrijs... Maar ja, wel knappe kar voor keurige prijs op zijn 74e!

Terug
Bovenaan