Auto encyclopedie zei:
Je kan haar echg niet wijs maken om dit jaar nog door te rijden met de seat,? want dan verdien je geld met de seat en dan volgend jaar misschien wel voorledig electrische kan rijden. Dan is in de toekomst electrisch rijden volgend jaar al
Zij begint binnen enkele weken haar nieuwe baan.
Zijn reden om meteen in een nieuwe auto te zijn: "Ik ben veranderd snel binnen: mijn kennis, mijn wensen, mijn strategien, mijn zakkelijke focus en ook mijn gedrag. Maar mensen zien mij als dezelfde persoon sinds dag-0 tot de laaste dag van een baan. Er is dus altijd een weerstand tegen mijn ontwikkeling en het koste energie om mensen mijn nieuwe imago's te accepteren in iedere stap van mijn cariere. Ook vooral nu ben ik een nieuwe persoon en iedereen is nieuwsgierig wie ik ben".
Ik denk dat zij gelijk heeft, zij is een buitenlander, zij kwam van een arme / derde wereld land. Zij is tot dit positie gekomen puur door haar doorzetvermogen & hard werken & intelligentie & het begrijpen van mensen.& het begrijp van haar imago en positie.
Als zij een blanco Nederlander of Caucasisch is dan misschien is het anders. Een baas van mij rijdt een oude Renault Laguna, een andere rijdt VW, nog een andere rijdt een oude Mercedes (maar puur omdat Mercedes vertroubaar is). Ze zijn blanco Nederlanders, hun auto's zijn mischien minder belangrijk.
Dus voor mijn vrouw is een Volvo de "juiste imago", geen probleem als het van 2014 is, als het maar is V40/V60 . Geen Audi, BMW, Mercedes want die zijn "te veel", maar ook geen Opel, VW, Toyota want die zijn "beetje niet genoeg".. Mijn vrouw's kleding is geen top merk, maar puur "juiste kleding", en zij koop nieuwe kleding iedere 24-36 maanden.
Ik ben aan de andere kant een cheap kerel. Mijn kledingen zijn vaak 5 tot 10 jaar oud, ik koop altijd de goedkopste, en mijn cariere is een disaster hoewel ik dezelfde onderwijs heb als mijn vrouw

. Ik ben ook ambitieus, maar ik heb geen goed strategie, geen goed begrijp van mensen.