AllinnAutolease

zombies zei:
Idefiqs zei:
Leon in z'n SEAT zei:
Dat hele private leasen, ik geloof er niet zo in.

Ik ook niet, het is en blijft een verdienmodel. Zelfs koelkasten en bedden kun je leasen tegenwoordig.o_O Ik blijf erbij dat je, als je in staat bent een maandbedrag af te lossen, je ook kunt sparen.

Maar behoeftebevrediging uitstellen is tegenwoordig teveel gevraagd, zo lijkt het.
Dat is onzin, het betalen moet je en bij dat geld kan je niet komen je hebt het niet.
Bij sparen moet je iedere maand het geld overmaken en kunnen maken je kan het ook uitgeven en je kan het ook weer van je spaarrekening afhalen.
Je moet je eerder afvragen of je wel of geen nieuwe auto moet willen hebben.

Nee, jij vindt dat onzin. Dat is niet hetzelfde.

Nee het is onzin dat is een feit, maar dat begrijp je blijkbaar niet, dus stop maar met de discussie

Wat voor auto heb jij aangevraagd? Ik heb inmiddels offerte voor de Ford Fiesta binnen met de door mij gevraagde opties. Kom nu op 304,00 per maand uit en nog steeds een stuk goedkoper dan alle andere leasemaatschappijen. Weet jij wie de hulpverlening doet in het buitenland en welke verzekeraar er op de groene kaart staat?. Daar staat verder niets over weggeschreven in het contract.

Ik heb Keurmerk Private Lease benaderd. Zij kennen de leasemaatschappij wel, maar er is (nog) geen keurmerk afgegeven. Volgens allinnautolease is dit in aanvraag en verwachten zijn in september 2018 het keurmerk te hebben

Erik Plate zei:
Weet jij wie de hulpverlening doet in het buitenland en welke verzekeraar er op de groene kaart staat?. Daar staat verder niets over weggeschreven in het contract.

Dan zal dat ook wel zo'n "detail" zijn waar dit bedrijf nog niet echt over nagedacht heeft.:T

Meeuw zei:
Je bent toch niet wijs als je € 35 per maand betaalt (lease) voor een koelkast die nieuw € 770,- kost? Na 4 jaar leasen had je 2 koelkasten kunnen hebben maar je hebt er 0.
Kopen op afbetaling, mits met een redelijk renteniveau, kan ik eerder begrijpen.

Hele volksstammen kennelijk.o_O

Inderdaad doen ze het in de VS al decennia, bijna alles wat daar gebeurt volgt hier 30 jaar later.

Kopen op afbetaling kan ik voor duurzame goederen soms ook nog wel plaatsen. Als je je maar realiseert wat het kost.

Erik Plate zei:
Maar de autoverzekeraar ken je toch wel?

Blijkbaar niet, of ze zijn vergeten het te vermelden in de voorwaarden/contract. Wat zeggen ze erover als je ze daarover mailt of belt?

Erik Plate zei:
Ik heb Keurmerk Private Lease benaderd. Zij kennen de leasemaatschappij wel, maar er is (nog) geen keurmerk afgegeven. Volgens allinnautolease is dit in aanvraag en verwachten zijn in september 2018 het keurmerk te hebben
Nou dan nog even tot september wachten.

michel1975 zei:
Erik Plate zei:
Nou dan nog even tot september wachten.

Precies mijn idee. Het is allemaal wel erg verdacht.
En als je dan toch perse wilt gewoon even wachten op dat keurmerk.

Heb ik nog niet gedaan. Maar jij hebt toch wel een groene kaart ontvangen? Daar staat de naam van de verzekeraar op.

Ik heb even gebeld met het Keurmerk Private Lease (Algemene voorwaarden goedgekerud door de Consumentenbond). Die zeggen dat AllinnAutolease geen keurmerkdeelnemer is en dat ze geen aanvraag ontvangen voor het keurmerk. Ik zou zeggen: let op!

Heb je dat gezien? Bij AllinnAutolease kun je zomaar je auto kwijt zijn:
De auto is niet van AllinnAutolease maar van een financier. Als die financier het leasecontract opzegt, mag jij je auto inleveren.

"De auto kan onderpand zijn voor een financiering
De lease auto kan eigendom zijn van een Financiële Instelling anders dan leasemaatschappij en op grond van een leaseovereenkomst door de Financiële Instelling aan leasemaatschappij ter beschikking zijn gesteld. De klant zal in dat geval alle rechten van Financiële Instelling op de lease auto respecteren. In geval van beëindiging van de leaseovereenkomst tussen Financiële Instelling en leasemaatschappij zal deze leaseovereenkomst van rechtswege zijn beëindigd en kan de klant worden verzocht om de leaseauto in te leveren. De klant is verplicht om de leaseauto op eerste verzoek aan de Financiële Instelling af te geven. Uiteraard spreken we met u af dat, indien deze situatie zich voordoet, u alleen kosten betaalt voor de periode waarin u de auto ter beschikking had, dus niet meer voor de periode na inlevering. Er gelden in dit geval geen kosten voor het eerder inleveren van de auto."

- Geen keurmerk, check!
- Foto's van USA modellen, check!
- Helemaal geen ervaringen op internet te vinden, check!

Dit stinkt aan alle kanten, wie hier mee in zee gaat is wat mij betreft niet goed wijs.

Hallo!
Een vriend van mij heeft vorige week toch de aanvraag gedaan en nu in afwachting van de auto. Wel de contractkosten en borg al betaald wat ik gek vind. Wat kan er evt nog gedaan worden om te checken of dit goed gaat komen? Jammer van het geld maar dan kan er iig een auto geregeld worden ipv dat er stom gewacht wordt op iets wat niet komen gaat..
Groetjes

Manmanman...

Zoveel signalen en dan toch doen.
‘Contractkosten’? Hoeveel is er nu betaald?
Ik denk dat je het geld kwijt bent.

Ik ben nu (naar volle tevredenheid) met mijn 2e private lease auto bezig, bij beide alleen de eerste maand vooruit betaald vlak na het afleveren van de auto.

Lok zei:
Hallo!
Een vriend van mij heeft vorige week toch de aanvraag gedaan en nu in afwachting van de auto. Wel de contractkosten en borg al betaald wat ik gek vind. Wat kan er evt nog gedaan worden om te checken of dit goed gaat komen? Jammer van het geld maar dan kan er iig een auto geregeld worden ipv dat er stom gewacht wordt op iets wat niet komen gaat..
Groetjes

Optie 1: Er komt geen auto
Optie 2: Er komt een auto, AllinAutolease betaalt de financieringsmaatschappij niet en de auto wordt weer opgehaald
Optie 3: Er komt een auto en er is verder niets aan de hand

Zeg het maar...………...

Ik heb ook ook auto besteld en ben overeengekomen om de eenmalige kosten pas te voldoen bij aflevering van de auto. Hiermee heb je veel meer zekerheid

Toevallig was ik zelf ook aan het kijken om een auto te leasen. Deze zaak vetrouwde ik al niet, maar nu zie ik ook al reclame aan de kant van de weg verschijnen van AllinnAutolease. In Blerick (Venlo) zijn er meerdere borden aanwezig met reclame van ze. Lijken dus zo wel lekker aan de weg te timmeren.

Ben erg benieuwd of de bovenstaande mensen hun autos wel geleverd krijgen en hoe deze dan vervolgens ook verzekerd zijn.

Ik hoop dat de topicstarter hier inderdaad nog zijn ervaringen gaat vertellen.

We hebben nog geen auto geleverd gekregen (levertijd was 6-8 weken, nu 2 om) even afwachten en ik laat het wel weten, in totaal 700 aanbetaald. Ach.

Beste allen,

Ik vraag me af of diegene die een auto besteld hebben bij deze firma, al contact hebben gehad met de dealer van de auto of in ieder geval weten welke dealer de auto’s levert.Bij mijn huidige private lease maatschappij nam de dealer een paar dagen na de bestelling contact met me op om te checken of alles klopte, en of ik eventueel nog andere opties etc toe wilde voegen. Heb trouwens vandaag contact gehad met allinautolease.nl en werdt netjes te woord gestaan en heb mijn zorgen uitgesproken. De mevrouw aan de telefoon vertelde het volgende; De kosten zijn een stuk lager omdat het bedrijf geen vast kantoorpand heeft, en weinig personeel. De reden dat het bedrijf niet bij het privatelease keurmerk aangesloten is, was wel anders dan dat ik voorheen op dit forum heb gelezen. De aanvraag was gedaan, maar de kosten van dit keurmerk zijn zo hoog, dat ze op dit moment hebben gekozen om dit niet te doen. Al met al gemengde gevoelens. Het lijkt te mooi om waar te zijn, hoewel prijzen van bijvoorbeeld een Mercedes A klasse niet eens zo heel veel afwijken van de dealers(onbeperkte kilometers niet mee gerekend dan..) verder is de firma kvk geregistreerd en heeft nog 3 andere domeinnamen voor het lessen en huren van auto’s en bussen. Maarja..daar kan iedere pannekoek tegenwoordig aankomen. Lang verhaal kort..ik weet het niet en durf het nu nog niet aan. Ik hoop enorm voor diegene die al een auto besteld hebben dat alles goed afloopt en het dan op dit forum plaatsen.. dat zou voor mij vertrouwen genoeg geven om Ook een auto te bestellen.

Nicksch1991 zei:
.... Ik hoop enorm voor diegene die al een auto besteld hebben dat alles goed afloopt en het dan op dit forum plaatsen.. dat zou voor mij vertrouwen genoeg geven om Ook een auto te bestellen.

Ja ik heb hem besteld en de auto werd persoonlijk gebracht door een prachtige en steenrijke dame van familie Pon, we zijn nu getrouwd en ik ben gestopt met werken...

-- wakker worden --

Zoiets blijft uiterst listig, 3 nepaccounts hier met positieve ervaringen en jij gaat voor een paar honderd euro in het schip.

Geen kantoor om kosten te drukken voor een schilder of loodgieter: ok. Maar voor een leasebedrijf dat zich wel verschuilt achter deze 'kantooradressen' is als boven de HEMA gaan wonen en daar altijd naar de wc te gaan om water te besparen.

Mooi verhaal van dat keurmerk. Heb je ook in beeld wat dat voor jou als consument kan betekenen dan? Over het algemeen is het zo dat bedrijven of instanties die aangesloten zijn bij een keurmerk niet alleen aan bepaalde kwaliteitseisen voldoen (is doorgaans prettig maar geen garantie) maar ook een organisatie achter zich hebben staan in geval van grote ellende. Wat als jij bij Allinlease wel keurig betaald hebt maar ze gewoon in gebreke blijven? Of failliet gaan? Waar kun je dan aankloppen? Dat KVK-nummer en al die domeinnamen gaan je dan niet helpen hoor. Als ik op vakantie ga met een touroperator die aangesloten is bij de ANVR dan weet je dat je in geval van grote ellende een soort van back-up hebt. Als mijn aannemer tijdens de verbouwing failliet gaat dan kan ik als het goed is terugvallen op BouwGarant. In beide gevallen zul je er niet beter van worden, maar je hebt in ieder geval een aanspreekpunt en/of partij die bemiddelend kan optreden. En nu weet ik niet hoe dat met dat privateleasekeurmerk gaan, maar ik kan me zo voorstellen dat die je niet compleet het bos insturen als er stront aan de knikker is.

Wat als jij bij Allinlease wel keurig betaald hebt maar ze gewoon in gebreke blijven? Of failliet gaan?

Je betaald bij dat soort clubjes toch gewoon per maand? Als je voor deze maand hebt betaald, en ze gaan deze maand failliet, dan verlies je toch max 1 maand huur? Dat is toch allemaal niet zo;n drama?

Gullwing zei:
Wat als jij bij Allinlease wel keurig betaald hebt maar ze gewoon in gebreke blijven? Of failliet gaan?

Je betaald bij dat soort clubjes toch gewoon per maand? Als je voor deze maand hebt betaald, en ze gaan deze maand failliet, dan verlies je toch max 1 maand huur? Dat is toch allemaal niet zo;n drama?

1 maand de kosten van het leasen, 700 Euro aan borg/contractkosten ( of hoe ze het ook noemen ) en je zit meteen zonder auto.

mee eens gullwing (zo veel risico loop je nu ook weer niet als leaserijder als je zo'n contract afsluit

Het plaatje met 'all-risk verzekring' deed het hem voor mij.

Gullwing zei:

Ach wat is een drama. Als je het kan missen is er niks aan de hand. Als je die auto niet nodig hebt (of direct vervang hebt) idem. Maar waarom hebben we die keurmerken en consumentenbescherming dan nog? Stel dat je een wasmachine koopt/betaalt maar dat ding wordt niet geleverd? Betaal je 'm zonder morren nog een keer? Is ook maar 400 euro, geen drama toch?

Kamer van koophandel nummer heb ik gechekt op de website van de kvk. Klopte.... Gisteren langs geweest op het kantoor van allinautolease.nl in Duiven. Zit in een pand met meerdere kantoren. Hun zitten daar nu 3 weken in vertelde de receptioniste mij. Ik heb op het kantoor mijn borg betaald. Voor de deur stond een auto van allinautolease.nl volledig met reclame.. nu afwachten. Heb er geen hoge pet van op.... maar weet wel waar de gozer woont, gevolgd ;). Kan helaas geen foto toevoegen van die reclame auto waarin hij reedt.

Ik zal wel gek zijn.. de man naar huis volgen om verhaal te kunnen halen....

Verder helemaal prachtig, dat onbeperkte. Zit de brandstof niet bij neem ik aan. Gelijk een grote post van het autorijden.

Jerr Zaiy zei:
Kamer van koophandel nummer heb ik gechekt op de website van de kvk. Klopte.... Gisteren langs geweest op het kantoor van allinautolease.nl in Duiven. Zit in een pand met meerdere kantoren. Hun zitten daar nu 3 weken in vertelde de receptioniste mij. Ik heb op het kantoor mijn borg betaald. Voor de deur stond een auto van allinautolease.nl volledig met reclame.. nu afwachten. Heb er geen hoge pet van op.... maar weet wel waar de gozer woont, gevolgd ;). Kan helaas geen foto toevoegen van die reclame auto waarin hij reedt.
Reedt met dt, je hebt al die spelfouten op hun website niet gezien dus?
Ik ben echt benieuwd man, kan niet wachten tot hier ervaringen worden gepost.

KvK inschrijving zegt verder niets over het bedrijf, uitreksel geeft verder ook geen info, 2 duiventillen met postadresmogelijkheid als kantoorpand, het ontbreken van elk keurmerk/waarborg, geen naamsbekendheid, recensies alleen als een 1e post met fris account op Autoweek te vinden...

Ik zeg direct mee in zee gaan en vooral alles vooraf betalen.

Boppie zei:
Ik heb er een voor mijzelf en een voor mijn vrouw besteld.

2 stuks??? Dat is wel ASO. Je kunt natuurlijk op je klompen aanvoelen dat dit bedrijf op elke auto geld moet bijleggen. Als ze failliet gaan is dat jouw schuld. :(

Leon in z'n SEAT zei:
Gullwing zei:

Ach wat is een drama. Als je het kan missen is er niks aan de hand. Als je die auto niet nodig hebt (of direct vervang hebt) idem. Maar waarom hebben we die keurmerken en consumentenbescherming dan nog? Stel dat je een wasmachine koopt/betaalt maar dat ding wordt niet geleverd? Betaal je 'm zonder morren nog een keer? Is ook maar 400 euro, geen drama toch?

als je altijd overal het goedkoopste wilt hebben, kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat je soms niet geleverd krijgt. Wil je dat niet bestel je elders.

Een keurmerken stellen over het algemeen echt niet veel voor hoor. Je dient als bedrijf een smak geld naar die instanties over te maken, en je krijgt een keurmerk. Zeker dat soort keur merken voor webshops etc stellen echt niets voor.

Boppie zei:
Misschien wel 4 bestellen....een set op zomerbanden en een set op winterbanden.

Meteen zo'n Amerikaanse Fiesta met kont besteld, hele dag voor taxichauffeur spelen en tijdens de nachtrust verhuren aan een andere snorder. Dik 500.000 km per jaar, maar geeft niets want AllinAutolease is zo vriendelijk om geen maximaal kilometrage te rekenen en uitlenen toe te staan(y)

Misschien wat voor braadslee. Geen BKR ongein, onbeperkt kilometers....als hij nu gewoon even niet 4 wrakken achter elkaar koopt dan is de borg net te doen.

Hij heeft nu toch een Charade?
Moet gek lopen wil je dat verpesten

[size=x-small]misschien door met piepende bandjes weg te rijden van een parkeerplaats omdat je je volgers op youtube helemaal beu bent ofzo[/size]

Lycan Capri zei:
Hij heeft nu toch een Charade?
Moet gek lopen wil je dat verpesten

[size=x-small]misschien door met piepende bandjes weg te rijden van een parkeerplaats omdat je je volgers op youtube helemaal beu bent ofzo[/size]

Joh, het piepende banden-filmpje komt uit de oude doos, dat was nog met de Polo.:T

[size=x-small]Die Charade doet het tot dusverre prima. Rijdt ook heel aardig, enkel de koppeling zit wat hoog.[/size]

Ik volg dat ook niet dagelijks:)

Zijn koppelingen zitten altijd hoog:rolleyes:
Kan de Charade wel ook in z'n 5 wegrijden ondanks dat??

Ontopic:

Ik zou leasen bij AllinAutolease
Gigantisch betrouwbaar

Ownee wacht....ik zou niet leasen.

Terug
Bovenaan