michel1975
Kilometervreter
Die niet, sneeuw wel.Pietzoveel zei:Zijn BMW's zeldzaam daar, Twix?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die niet, sneeuw wel.Pietzoveel zei:Zijn BMW's zeldzaam daar, Twix?
De Schaduw zei:Gullwing zei:Toch goed dat je een 4x4 hebt gekocht, zo zie je maar weer![]()
Was ook mijn eerste gedachte.![]()
De Schaduw zei:@Twix: Zit je ook in de hoek waar de (stroom)klappen vallen of heb je daar geen last van?
TYN zei:Nog niet naar een veldbedje in een sporthal hoeven te verhuizen..?
Gelukkig hebben we nog stroom
ondanks het feit dat we geen water hebben.
De Schaduw zei:Gelukkig hebben we nog stroom
Dat is dan wel weer beroerd. Ook vanwege het weer?
Twix zei:De Schaduw zei:Gelukkig hebben we nog stroom
Jep, waarschijnlijk ergens een bevroren pijp ofzo. Is niet de eerste keer. Het kan erger, er zijn mensen zonder stroom en water.
TYN zei:Gedetailleerd filmpje over de nieuwe S: https://www.youtube.com/watch?v=qBGBC3VPt9I
De absolute maatstaf. Vooral leuk om de reactie op het 3D-scherm te zien, geen enkele camera krijgt het fatsoenlijk in beeld maar het enthousiasme spreekt boekdelen.
DagDromer zei:Twix zei:De Schaduw zei:Gelukkig hebben we nog stroom
Jep, waarschijnlijk ergens een bevroren pijp ofzo. Is niet de eerste keer. Het kan erger, er zijn mensen zonder stroom en water.
Een van onze fabrieken staat in Cedar Park (iets ten noorden van Austin) die staat volgens de laatste berichten bijkans stil momenteel. Containers kunnen er niet uit en personeel heeft moeite er te komen... laten we hopen dat dit snel beter wordt.
Sport Leicht zei:TYN zei:Gedetailleerd filmpje over de nieuwe S: https://www.youtube.com/watch?v=qBGBC3VPt9I
De absolute maatstaf. Vooral leuk om de reactie op het 3D-scherm te zien, geen enkele camera krijgt het fatsoenlijk in beeld maar het enthousiasme spreekt boekdelen.
Geniale auto.
Twix zei:DagDromer zei:Twix zei:De Schaduw zei:Gelukkig hebben we nog stroom
Een van onze fabrieken staat in Cedar Park (iets ten noorden van Austin) die staat volgens de laatste berichten bijkans stil momenteel. Containers kunnen er niet uit en personeel heeft moeite er te komen... laten we hopen dat dit snel beter wordt.
Ik verwacht dat bij ons morgen het dagelijkse leven weer op gang komt.
TYN zei:Gedetailleerd filmpje over de nieuwe S: https://www.youtube.com/watch?v=qBGBC3VPt9I
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:... Quattroporte Trofeo ...
Twix zei:Twix zei:DagDromer zei:Twix zei:De Schaduw zei:Gelukkig hebben we nog stroom
Ik verwacht dat bij ons morgen het dagelijkse leven weer op gang komt.
Wij hebben weer water, maar het dagelijks leven is nog niet op gang. Veel mensen zitten nog zonder stroom. Daarbij maakt het niet uit of je in een arme of beter-bedeelde buurt woont.
Twix zei:Affijn, van 17.30 tot 19.45 zonder stroom gezeten. Onderdeel van rolling blackouts. Iedereen moet op zijn beurt even zonder stroom zitten.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:TYN zei:Gedetailleerd filmpje over de nieuwe S: https://www.youtube.com/watch?v=qBGBC3VPt9I
Dat is hetzelfde als dat de motorkap van de Quattroporte Trofeo wordt geopend.
En dan kom je bij de laatste foto en daar staat ze, de mooiste dame van het stel.
Dat hoor ik van meer. Ik vind de huidige versie, zeker in de GTS vorm, echt bloedmooi. Ook mooier dan zijn voorganger, maar daar sta ik alleen in. Bij de S-klasse vind ik ook vaak de net-niet AMG versies het mooi. Zoiets:Sport Leicht zei:Ik vind de huidige QP geen mooi model, zou hem dan ook geenzins overwegen bij de keuze voor een topklasser. Ik hoop dat er een opvolger van komt die er wél Italiaans mooi uitziet.
Gullwing zei:Gaaf ding idd, wij hadden vroeger een lichtgroene, voor de w126
Als kind vond ik die BMW veel gaver, maar dat kwam voornamelijk omdat er een radio met lcd schermpje inzat voor de radio frequentie, dat was bijzonder modern toen.
Sport Leicht zei:Ja, die autoradio’s met een digitaal schermpje en voorkeurtoetsen waren echt bijzonder in de jaren ‘80.
Ibud zei: