Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
michel1975 zei:...Wij jou ook
Nog steeds vol ergernissen in de Megane begrijp ik?
Voor mijn gevoel voelde de 3 echt krapper aan dan de C. De G is alleen echt aan vervanging toe. Met name het interieur.Gullideckel zei:Ik denk dat de nieuwe 3 nog wel iets ruimer is dan de (al wat oudere) C-Klasse. Heb er een tijdje terug ook even in gezeten en dat viel mij niet eens tegen. Maar hoe dan ook, voor mij is het formaat 5-Serie/E-Klasse het meest ideale formaat waar ik mij het prettigste in voel. Een 7 of S zijn net iets te groot wat soms voor onhandige situaties kan zorgen, en een 3 of een C ervaar ik toch als net te krap (vooral met meerdere passagiers).
Dikke vingersGullideckel zei:Kom op Michel, de G is net nieuw!![]()
michel1975 zei:Pissiger kan je me niet maken. Ik kan daar dus echt niet bij.
Yep. Laatst al de voorkant en de PHEV. Nu de achterkant weer. Het zijn maar krassen maar ik kan weer naar de spuiter.Gullideckel zei:Waardeloos! En dan ook nog geen briefje achterlaten.... Was het de Benz?
Dat dus.funf zei:michel1975 zei:Pissiger kan je me niet maken. Ik kan daar dus echt niet bij.
Dat dus. Jij bent zuinig op je spullen, maar een ander bezorgt je wel weer het gedoe. En dan heel stiekem wegsluipen. Minne mentaliteit. Gauw laten maken en niet meer aan denken.
Ik hou daar inderdaad altijd rekening mee. En dan nog kun je er niet blind op vertrouwen. Zo reed een vriend van me achteruit een parkeerplaats in. PDC deed niets maar zij spoiler zat in de achterbak gedrukt. Bleek dat de wand erachter schuin wegliep.W212 zei:Ja klopt, als je redelijk vlot achteruit rijdt, is pdc altijd te laat.
Op de PHEV en de nieuwe Kodiaq zit het ook. Ideaal. Zeker met aankoppelen aanhanger.Gullideckel zei:Ik heb nu een rondom-camerasysteem, en heb mij aangeleerd om dat te gebruiken i.p.v. PDC. Werkt ook perfect
funf zei:Zo'n cameraatje achter is idd wel handig. Daar heb ik ook al een paar keer lol van gehad.
Yep. Het is nu wachten op de aankoop van een motor. Wat zal het worden? Naked Bike of een Fatboy?:TGullideckel zei:@ Michel: Bespeuren wij hier een lichte midlifecrisis bij Funf? Van een comfortabele 5 naar een Spartaanse 3, ineens lacherig doen over comfort verhogende opties.... benieuwd hoelang dit gaat duren![]()
W212 zei:Ja klopt, als je redelijk vlot achteruit rijdt, is pdc altijd te laat.
500 E zei:De eerste keer dat ik daarmee achteruit reed vond ik het geweldig! Ik reed het pad af en zag allemaal auto's; net een film. Tot ik me realiseerde dat het geen film was, maar echt. Vol op de rem. Net niet geraakt.
michel1975 zei:Yep. Het is nu wachten op de aankoop van een motor. Wat zal het worden? Naked Bike of een Fatboy?:T
Boppie zei:Ja klopt, als je redelijk vlot achteruit rijdt, is pdc altijd te laat.
Aldus de ervaringsdeskundige...
funf zei:Hij is geweldig! ...
Gullwing zei:mijn eerste zakelijke bmw was ook een 330d, een e46, wat was dat destijds een fijne auto, zeker als 22 jarige![]()
Gullideckel zei:Is het in Spanje nog diesel wat de klok slaat?
Toen werkte ik nog voor mijn vader.Petert zei:... Dat moet een mooie baan geweest zijn voor een 22 jarige...Forex handeltje?
![]()
funf zei:In de G21 moet zo’n dieseltje het ook fantastisch doen..
Idefiqs zei:@funf
Fijn dat 'ie zo bevalt, het is ook een topwagen zo'n 340i.![]()
funf zei:Idefiqs zei:@funf
Fijn dat 'ie zo bevalt, het is ook een topwagen zo'n 340i.![]()
Hoe is het met de Volvo? Het zal geen kwestie van behelpen zijn...
![]()
Gullideckel zei:@ Idefix: Is ie nou begrensd op 180 km/h, of is dat op die van jou nog niet van toepassing? En is dat er eigenlijk eenvoudig af te halen of krijg je dan gedoe met garantie?