Renault Scenic IV

Oei, dat klinkt inderdaad als exemplarische problemen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat de auto zo de fabriek heeft verlaten.

Goed dat je de garage er gelijk van op de hoogte hebt gesteld, waarschijnlijk is er tijdens transport iets gebeurd. Had ook gewoon bij de dealer hadden moeten opvallen. Ik ben benieuwd hoe dit opgelost gaan worden. Wel vervelend als je zo start met jou auto.

Ik heb dit ooit eens eerder bij iemand meegemaakt, de eerste maanden was het een en al domper met problemen. Nadat het opgelost was hebben ze jaren na volle tevredenheid gereden. Hopelijk kun jij ook snel weer op weg met een auto zoals hij bedoeld is.

Willem69 zei:
Heb een Gand Scenic Zen besteld.
Hiervoor met een Megane gereden met een caravan erachter, deze zakte erg door de veren bij beetje belading de lage trekhaak was echt een Megane probleem.
Omdat hij er spoedig uitgaat geen hulpveren onder laten plaatsen.
Kan iemand mij vertellen hoe de vering bij belading (zakt deze ook ver door) van de Grand Scenic is en of de trekhaak kogel hoger is dan bij de Megane.
Reageren Reageren met quote

Ik heb exact dezelfde vraag....iemand ervaring met caravan? Vaste trekhaak of wegklapbare trekhaak?

Thanx!

Rij nu een half jaar in de nieuwe Scenic, weet niet wat ik van de auto moet vinden.
De automaat is verre van ideaal en krijg door een enorme scherpe rand waarmee de automaat console afgewerkt is, pijn in mijn knie.
Meerdere mensen met deze niet fijne ervaring??
Verder is het veel plastic en voelt het sompig aan.

https://www.largus.fr/actualite-automobile/renault-scenic-un-inedit-moteur-13-tce-essence-pour-le-scenic-2018-8892390.html

De nieuwe 1.3 TCe zit er aan te komen met 115, 140 en 160 pk uitvoeringen, waarbij de laatste twee ook aan EDC gekoppeld (kunnen) zijn.
Blok gaat de 1.2 TCe vervangen.

zijkant1_zpstgcjcnur.jpg
binnenscenic_zps7wr1sntn.jpg
Mijn Scenic is verleden week geleverd, het is de Initiale Paris 160 EDC , die is bijzonder goed uitgerust. Juist Wit nacre en panorama was een meerkost
Hij rijd subliem soepel en kracht op overschot . Aut. versnellingsbak doet heel zacht zijn werk echt comfortabele auto.
ook het verbruik valt heel goed mee iets minder dan iets minder dan 7l/100 km
Dat er weinig plaats is op de achterbank maakt mij weinig uit we zijn maar met 2 . Heb je meer plaats nodig
koop dan een Espace en probleem is opgelost

Andre Stroykens zei:
Dat er weinig plaats is op de achterbank maakt mij weinig uit we zijn maar met 2 . Heb je meer plaats nodig koop dan een Espace en probleem is opgelost

That's the spirit(y)

Een MPV koop je niet voor de ruimte, die koop je omdat het een leuk modepopje is. Als je met meer dan 2 bent, ga je maar mooi met de trein.
Een vraagje: waarom geen Porsche Boxster genomen? Dat vind ik zelf de mooiste in dit segment(y)

Waarom zou ik een trein moeten nemen, en dit is voor mij een handige auto . Geregeld vervoer ik hoge voorwerpen, die kunnen niet in een stationwagen .
Hier heb ik het comfort van een sedan en de ruimte ( hoge ) van een bestelwagen.:cool: Neen geen Porsche, maar een Alpine als 2 de wagen hoort tot de mogelijkheid.

s velthuis zei:
Andre Stroykens zei:
Dat er weinig plaats is op de achterbank maakt mij weinig uit we zijn maar met 2 . Heb je meer plaats nodig koop dan een Espace en probleem is opgelost

That's the spirit(y)

Een MPV koop je niet voor de ruimte, die koop je omdat het een leuk modepopje is. Als je met meer dan 2 bent, ga je maar mooi met de trein.
Een vraagje: waarom geen Porsche Boxster genomen? Dat vind ik zelf de mooiste in dit segment(y)

Wat een onvriendelijke, badinerende opmerkingen, Velthuis. En wat een obsessie. Gun iemand zijn Scenic! Wat zeg ik? Zijn fantastisch fraaie Scenic. Congrats Andre, top keuze :D

Andre Stroykens zei:
Waarom zou ik een trein moeten nemen, en dit is voor mij een handige auto .

Jullie hoeven geen trein te nemen. Jullie zijn met twee. Jullie kunnen prima met de auto. (y) Alleen als je met meer dan twee bent en de achterbank dus wel te klein is en een Espace misschien niet zo vanzelfsprekend, dan moet je maar met de trein .

Banter zei:
Wat een onvriendelijke, badinerende opmerkingen, Velthuis. En wat een obsessie. Gun iemand zijn Scenic! Wat zeg ik? Zijn fantastisch fraaie Scenic. Congrats Andre, top keuze :D

Onvriendelijk? Ik ben het helemaal eens met hem. Schitterende tweezitter! Prachtig modepopje.

s velthuis zei:
Banter zei:

Onvriendelijk? Ik ben het helemaal eens met hem. Schitterende tweezitter! Prachtig modepopje.

Ironie is een gave Velthuis. Try again. :p

Banter zei:

Velthuis gunt Andre ongetwijfeld zijn Scenic. Hij reageert slechts op het feit dat de huidige Scenic blijkbaar niet ruim genoeg is om 4 personen comfortabel mee te vervoeren. Hoewel ik de kanttekening wil maken dat "weinig plaats" subjectief is, vind ook ik dat een bijzonder gegeven...

Banter zei:

Misschien moet je je eens afvragen wat voor absurde conclusie André daar opschrijft... Heeft hij het over een Porsche 911 of een MPV? Ik meende het laatste. En mensen moeten niet zeiken dat hij te klein is, want André is maar met z'n tweeën dus er is helemaal geen probleem. En anders koop je maar een auto van een halve ton. Wat is er nou absurdistisch? :rolleyes:

Prachtige Scenic. Is deze op de achterbank dan echt zo krap? Ik zou er best een willen maar zou toch wel fijn zijn als de kinderen ook fatsoenlijk kunnen zitten. Is de Grand Scenic op de achterbank ook ruimer of alleen in de kofferbak?

s velthuis zei:
Banter zei:

Misschien moet je je eens afvragen wat voor absurde conclusie André daar opschrijft... Heeft hij het over een Porsche 911 of een MPV? Ik meende het laatste. En mensen moeten niet zeiken dat hij te klein is, want André is maar met z'n tweeën dus er is helemaal geen probleem. En anders koop je maar een auto van een halve ton. Wat is er nou absurdistisch? :rolleyes:

Dus jij voelt je geroepen het Velthuis Evangelie op te dringen en anderen de maat te nemen? Naar de NS te manen omdat dat ook prima vervoer voor 2 is? Neem aan dat paard & wagen vigerend vervoer bij de Velthuisjes is? Deze Scenic rijder maakt anderen deelgenoot van zijn blijheid met een i.d.d. fraaie Scenic. En geeft en passant aan een Alpine ook te overwegen. Ik zeg: Klasse! Jij: "Foei heer Stroykens, driewerf foei!". Creepy. Toevoeging: Scroll door de Scenic trace. Zie dat jij reeds sinds 2016 je afkeer van het MPV misbruik aan de kaak stelt. "met het tafeltje aan de voorstoel kan je niet eens een neonaat meenemen, zo krap - belachelijk Renault". Zou zeggen, relax. Laat ieder zijn eigen afweging maken.

Banter zei:
s velthuis zei:
Banter zei:

Dus jij voelt je geroepen het Velthuis Evangelie op te dringen en anderen de maat te nemen? Naar de NS te manen omdat dat ook prima vervoer voor 2 is? Neem aan dat paard & wagen vigerend vervoer bij de Velthuisjes is? Deze Scenic rijder maakt anderen deelgenoot van zijn blijheid met een i.d.d. fraaie Scenic. En geeft en passant aan een Alpine ook te overwegen. Ik zeg: Klasse! Jij: "Foei heer Stroykens, driewerf foei!". Creepy. Toevoeging: Scroll door de Scenic trace. Zie dat jij reeds sinds 2016 je afkeer van het MPV misbruik aan de kaak stelt. "met het tafeltje aan de voorstoel kan je niet eens een neonaat meenemen, zo krap - belachelijk Renault". Zou zeggen, relax. Laat ieder zijn eigen afweging maken.

Goed verwoord! S Velthuis, zonder gekheid, probeer eens iets vriendelijker te zijn of probeer de bron van je frustratie op te zoeken. Banter's reactie slaat de spijker op zijn kop.

Beste mensen, vat het toch niet zo persoonlijk op. Zo wordt het helemaal niet bedoeld!

[size=x-small](Of trek gewoon die lange tenen in :))[/size]

Valt nog mee dat het woord koelkast niet heeft gebruikt... zeker bij een witte auto ;)

ps: mooie auto!

Ik snap velthuis wel hoor. Hij had het anders kunnen verpakken richting een nieuwe forummer, maar ik ben het eens met de achterliggende gedachte: Het is vrij belachelijk dat zelfs een gezinsauto als een Scenic blijkbaar als niet voldoende ruim voor meer dan twee personen wordt beschouwd. Dat kan twee redenen hebben: Renault heeft deze Scenic echt veel te krap gemaakt, of de moderne mens is belachelijk verwend.

En om dan een Espace als alternatief aan te wijzen is niet echt serieus te nemen. Net zo serieus als de trein. ;)

s velthuis zei:
Een MPV koop je niet voor de ruimte, die koop je omdat het een leuk modepopje is (...) waarom geen Porsche Boxster genomen? Dat vind ik zelf de mooiste in dit segment(y)

Je snapt blijkbaar niet wat zijn intenties zijn met zo'n reactie..

Ik denk dat niemand hier gedachten kan lezen en dus met zekerheid zeggen wat iemands intenties zijn.

Zoals ik zei, ik snap waar het vandaan komt. De manier van overbrengen is 'minder symphatiek', om het even mild te zeggen.

Kristian zei:
Prachtige Scenic. Is deze op de achterbank dan echt zo krap? Ik zou er best een willen maar zou toch wel fijn zijn als de kinderen ook fatsoenlijk kunnen zitten. Is de Grand Scenic op de achterbank ook ruimer of alleen in de kofferbak?

Voor kinderen is er voldoende plaats, ja die worden groter maar je auto word ook ouder als je begrijpt wat ik bedoel Ik zelf hen 1m 74 heb een zee van ruimte voorin, achterin is er voldoende plaats eens je meer dan 1m80 wordt het inderdaad krap.
Het is misschien wel een mode popje, maar het hoofddoel blijft verkopen en daar worden de designers op afgerekend en dat gaat weleens ten koste van het gemak.:cool:

MWH zei:
Ik snap velthuis wel hoor. Hij had het anders kunnen verpakken richting een nieuwe forummer, maar ik ben het eens met de achterliggende gedachte: Het is vrij belachelijk dat zelfs een gezinsauto als een Scenic blijkbaar als niet voldoende ruim voor meer dan twee personen wordt beschouwd. Dat kan twee redenen hebben: Renault heeft deze Scenic echt veel te krap gemaakt, of de moderne mens is belachelijk verwend.

En om dan een Espace als alternatief aan te wijzen is niet echt serieus te nemen. Net zo serieus als de trein. ;)

Precies dit inderdaad. Dat iemand hier z'n nieuwe auto komt showen is natuurlijk prima, dat zal me worst wezen, daar zou ik ook niet op reageren. De laatste regels van die post vind ik persoonlijk echter nogal onsympathiek overkomen, daar reageer ik wel op.

@kristian: deze auto is voor een personenauto al absurd krap achterin, als MPV is het helemaal niet aan de orde. Het is de krapste auto waarin ik het afgelopen decennium (misschien wel ooit) achterin heb gezeten, een Camaro uitgezonderd. Die twijfelachtige eer was eerst voor de V40 waarin ik met gebogen hoofd zat), maar daar kon de deur in elk geval nog dicht. Ik ben 1,88m.

Nou qua ruimte en MPV kom je soms bedrogen uit. Mijn broer had een C4 Grand Picasso, is zelf 1,95 lang. Achter hem had hij minder ruimte dan in zijn nieuwe auto een Suzuki S-Cross. MPV blinkt meestal wel uit in rechte (hoge) zit, relatief vierkant ontwerp zodat je veel spullen kan bepakken.

Een Opel Meriva was ook een MPV en niet echt supergroot.

Dit gezegd hebbene, in alle reviews komt inderdaad naar voren dat de Scenic niet ruim bemeten is en dat je eigenlijk voor de Grand Scenic moet gaan als je tieners als kinderen hebt. En tja dan heb je de plank misgeslagen. Nu hebben wij als NL's wel het langste volk op aarde lopen maar neem aan dat ze in Frankrijk ook niet klein zijn. En de ontwerper is een Nederlander :)

Als je meer ruimte wilt vink je de KINDERtafeltjes niet aan. Heel simpel;) Of inderdaad voor een Grand gaan.

KadettRT zei:
En de ontwerper is een Nederlander :)

En wat is daar relevant aan;)?

Dat LvdA enkel hoofdontwerper is, en iemand anders ( in dit geval Jeremy Sommer) de ontwerper van de Scenic is hoef ik je hopelijk niet uit te leggen trouwens

Andre Stroykens zei:
zijkant1_zpstgcjcnur.jpg
Mijn Scenic is verleden week geleverd, het is de Initiale Paris 160 EDC , die is bijzonder goed uitgerust. Juist Wit nacre en panorama was een meerkost
Hij rijd subliem soepel en kracht op overschot . Aut. versnellingsbak doet heel zacht zijn werk echt comfortabele auto.
ook het verbruik valt heel goed mee iets minder dan iets minder dan 7l/100 km
Dat er weinig plaats is op de achterbank maakt mij weinig uit we zijn maar met 2 . Heb je meer plaats nodig
koop dan een Espace en probleem is opgelost

Gefeliciteerd met de aankoop van deze bijzonder fraaie en zeer luxe Scenic. Volgens mij een uitstekende keus, en wat is deze uitvoering toch fraai. En voor mensen die de auto op de achterbank te klein vinden koop een Grand Scenic en/of bestel de auto gewoon zonder klaptafeltjes.

Foie Gras zei:
Banter zei:
s velthuis zei:
Banter zei:

Goed verwoord! S Velthuis, zonder gekheid, probeer eens iets vriendelijker te zijn of probeer de bron van je frustratie op te zoeken. Banter's reactie slaat de spijker op zijn kop.

Foie, I take a bow (hernia of niet) :):)

MWH zei:

MWH,
Waar staat dat de koper de Scenic als strikt 2-persoon's beschouwd? Hij meldt alleen dat ze met zijn tweetjes zijn. Er zit een achterbank in, dus meer personen kan. Los daarvan, Renault heeft precies daarom 2 versies van de Scenic. Als de korte niet voldoet aan iemands ruimte wensen kan de lange de oplossing zijn. Simpel toch? MP(V) staat voor Multi Purpose. Andre Stroykens schaft een MPV aan die blijkbaar aan ZIJN 'verschillende doelen' voldoet. Daaronder valt van alles (koelkast, hangbuikzwijn, Tante Toos (* )), maar blijkbaar geen peloton kids. (*) -> Ik wil niemand tegen de benen (of elders) schoppen dus daarom deze disclaimer: Niet bedoeld wordt "Tante Toos haar Hangbuikzwijn in een koelkast".

Los van de vervuiling in deze discussie. Het punt is inderdaad dat de ruimte achterin krap is voor een MPV. Ik rijd zelf nu de Grand Scenic en achteraf bezien had ik in ieder geval de klaptafeltjes moeten schappen bij de aankoop. Een "gemiddelde" volwassene zit er met z'n knieën tegenaan. Daarbij de rugleuning van de achterbank is vrij "rechtop" en het geheel kan alleen naar voren geschoven worden en niet naar achteren. (Terwijl de kofferbak daar ruimte zat voor heeft). Ik vind het een zwaar gemiste kans van Renault. Heb ik spijt van de auto? Met enkele andere dingen die er ook bijkomen: Ja, toch wel.

Banter zei:

Nee hoor. Ik kijk gewoon heel pragmatisch naar een auto en met name over functionele auto's hoef je mij weinig meer over te vertellen. Net weer 5000 km met z'n vijven met fietsen en kano's kamperend onderweg door Zweden. Dit is geen praktische auto. Zie de post van mitsufan, precies dat heb ik bij de introductie inderdaad geconstateerd en toen ook gefotografeerd. De deur kan niet dicht als ik achterin zit. Dat is wel een dingetje voor een MPV. Porsche kan de opvolger van de Cayenne best 911 noemen, dat maakt het nog geen sportcoupé. Dit is geen MPV. Maar daar gaat het mij hier allemaal niet om, ik vind het gewoon niet zo sympathiek als iemand schrijft dat het geen probleem is, want dan koop je maar een auto van een halve ton. Als hij die laatste zin ook op zichzelf had laten slaan, had ik niets gepost. ('als ik dit een probleem had gevonden, had ik wel een Espace gekocht'). Niet meer, niet minder.

Ik denk dat het punt van Velthuis is, dat de eerste Espace een echte MPV was: in een compacte carrosserie zoveel mogelijk ruimte creëren en ook nog leuke dingen als draaibare stoelen. De laatste generaties van de Scenic zijn inmiddels groter dan de eerste Espace, maar ze bieden vele malen minder binnenruimte en zeker geen draaibare stoelen. Ook de laatste generatie Espace is geen multifunctionele auto meer. Hij vele malen groter dan de eerste Espace, maar biedt niet meer binnenruimte en iedereen zit vast in zijn eigen coconnetje: geen flexibel interieur meer, op een verschuifbare achterbank na. De term MPV betekent Multi Purpose Vehicle. Dat is iets anders dan een alleen maar een auto met hoge instap en verhoogd dak.

Kijk Velthuis, als ik de Scenic te klein had gevonden had ik inderdaad een Espace gekocht wat is daar mis mee ?
Moest de Koleos een benzine versie had, dan hadden we die gekocht.
Ik wens je verder een goed verlof in zweden .(y)

Andre Stroykens zei:
Kijk Velthuis, als ik de Scenic te klein had gevonden had ik inderdaad een Espace gekocht wat is daar mis mee ?

Helemaal niets natuurlijk. Maar het zit in iets heel subtiels wat blijkbaar iedereen hier ontgaat of waar ik als enige over struikel. En hartelijk dank, mooi land weer(y)

Overigens zeggen veel mensen: dat bestel je de tafels niet. Ten eerste is het stupide dat je bij een MPV moet kiezen tussen óf tafels, óf de deur dicht kunnen doen. Een MPV heeft vanzelfsprekend handige tafels (niet van die klapbakjes van het model waar je s avonds je tandenborstel op legt) én een zee van ruimte voor minimaal 3 inzittenden achterin en het gros van de rijders gaat deze auto's niet nieuw bestellen of leasen, maar tweedehands kopen. Ik heb de constructie bekeken, eraf slopen is amper een optie. Of je moet de stoel al dicht gaan maken met een stuk multiplex oid. Ook dat vind ik bijzonder knullig.

s velthuis zei:
Andre Stroykens zei:

Helemaal niets natuurlijk. Maar het zit in iets heel subtiels wat blijkbaar iedereen hier ontgaat of waar ik als enige over struikel. En hartelijk dank, mooi land weer(y)

"Wat blijkbaar iedereen hier ontgaat":
A. Bizarre conclusie.
B. Dus omdat jij 'iets' vind wordt een keer of 20 (zie trace) dezelfde riedel herhaald. Waarom? Wat brengt jou dat? Waarom al die moeite naar anonieme toetsenbordridders?
C. Als iemand, i.c. Andre Stoykens, de goegemeente hier volledig terecht kond doet van zijn blijheid met een (schitterende) Scenic, ben jij er als de kippen bij zijn aanschaf te ridiculiseren ("want het is geen MPeeVee weeeeh!".) Waarom?
D. Het toppunt: " ik vind het gewoon niet zo sympathiek (ook ongewoon?) als iemand schrijft dat het geen probleem is". Say what?? Niet door hoe onsymphatiek jouw gedram overkomt? Let go! Er zijn vele, vele ergere zaken dan een positioneringskeuze van Renault.

Het gaat me helemaal niet om die auto, die interesseert me geen zak. Het gaat me om het gemak waarmee iemand zegt dat als iets niet voldoende is voor iemand anders, dat die ander dan maar even een veel duurder alternatief moet kopen. Je zit vast in je tunnelvisie van wat ik van deze auto zou vinden. Dat ik dat een mislukt apparaat vind, staat er dus helemaal los van.

Als iemand zegt dat het niet erg is dat koophuizen duur zijn, want hij heeft toch al iets in z'n bezit en als kopen voor een ander daardoor geen optie is, dan gaat die toch gewoon naar de sociale woningverhuur, dan vind ik dat ook niet zo sympathiek.

En als de betreffende eigenaar z'n blik wil showen, kan hij daar beter even een eigen topic over aanmaken. Hier gaat het in principe over de Scenic in het algemeen.

s velthuis zei:
En als de betreffende eigenaar z'n blik wil showen, kan hij daar beter even een eigen topic over aanmaken. Hier gaat het in principe over de Scenic in het algemeen.

Je houding is niet normaal / abnormaal SV. Wijd er verder geen woord meer aan.

Banter zei:
s velthuis zei:

Je houding is niet normaal / abnormaal SV. Wijd er verder geen woord meer aan.

Er zitten hier een paar figuren waarvan jij er blijkbaar één bent die voortdurend bezig zijn om persoonlijk aan te vallen, maar inhoudelijk weinig tot niets heeft toe te voegen. Verbazingwekkend. Is dat een bepaald soort hobby of zo? Lees nou eens rustig terug waar ik op reageer en hoe. Inderdaad, de post van André stoort me vanwege het gemak waarin hij aangeeft hier voldoende aan te hebben (prima), maar als een ander dat niet heeft dat die dan maar even een veel duurder alternatief moet ophoesten. Daarna reageer ik op de post van Kristian waarin het weer over de Scenic in het algemeen gaat en waar ik mijn persoonlijke bevinding geef. Niet meer, niet minder.

Terug in topic: het valt me op dat dergelijke auto's nooit echt getest worden hoe ze bedoeld zijn. Komt er een nieuwe sportwagen op de markt, wordt het ding getest op het circuit. Er wordt niet gezegd ' de teller gaat tot 300 en hij heeft grote remmen, dus met de prestaties zit het wel snor'. Als er een cabrio op de markt komt, wordt deze open gereden. De constatering dat het dak open kan is blijkbaar niet voldoende. Een nieuwe terreinwagen gaat het terrein in. Maar als er een functioneel voertuig op de markt komt, volstaat een blik op de achterbank en een blik in de kofferbak. Waarom dan niet ook hier testen zoals het bedoeld is? Voldouwen met minimaal 5 volwassenen en bagage en vervolgens een rit van 300 km. Daarna de boel voldouwen bij de IKEA en weer retour. Heb je dan nog tijd over, kun je wat neuzelen over de voor of nadelen van een rechtop staand navigatie scherm of de geweldige 20 inch wieldoppen en bv de beschikbaarheid van deze banden in het buitenland. Dan kun je als consument echt vergelijken of het volstaat of niet. Maakt de kans op spijt na aankoop kleiner.

GT 1973 zei:
De laatste generaties van de Scenic zijn inmiddels groter dan de eerste Espace, maar ze bieden vele malen minder binnenruimte en zeker geen draaibare stoelen.

Nou nou, niet overdrijven!

Espace V:
LxBxH: 4,884 x 2,128 x 1,677 m
https://www.renault.nl/personenautos/espace/technische-gegevens.html

Grand Scenic IV
LxBxH: 4,634 x 2,063 x 1,678 m
https://www.renault.nl/personenautos/grand-scenic/technische-gegevens.html

Joop Passchier zei:
GT 1973 zei:
De laatste generaties van de Scenic zijn inmiddels groter dan de eerste Espace, maar ze bieden vele malen minder binnenruimte en zeker geen draaibare stoelen.

Nou nou, niet overdrijven!

Espace V:
LxBxH: 4,884 x 2,128 x 1,677 m
https://www.renault.nl/personenautos/espace/technische-gegevens.html

Grand Scenic IV
LxBxH: 4,634 x 2,063 x 1,678 m
https://www.renault.nl/personenautos/grand-scenic/technische-gegevens.html

Beter lezen. Hij had het over de EERSTE Espace. Die was 4250x1770x1660. Dus inderdaad een stuk groter.

Ah, excuses! Inderdaad de reactie van GT niet goed gelezen. :)

Scenic nummer 2 in België.
(Captur op 1, Clio op 3)
Blijkbaar hebben de Belgen geen tafel probleem.
Of zijn de kids overall een stukkie minder lang.

Banter zei:
Scenic nummer 2 in België.
(Captur op 1, Clio op 3)
Blijkbaar hebben de Belgen geen tafel probleem.
Of zijn de kids overall een stukkie minder lang.

Of de Belgen vervoeren geen volwassenen op de achterbank.....:p:D
Zonder gekheid. Met kinderen gaat het prima, maar met (jong)volwassenen is het echt prut!

Jammer want ik vind de Scenic echt een hele sympathieke auto. Hier in Frankrijk rijden ze bij bosjes. Schijnt dat er ook wel uitvoeringen zijn zonder tafeltjes achterin. Zou zo op mijn lijstje kunnen al roept mijn vrouw dan gelijk 'jij gaat echt geen Renault rijden, dat past helemaal niet bij je'.

Kristian zei:
Jammer want ik vind de Scenic echt een hele sympathieke auto. Hier in Frankrijk rijden ze bij bosjes. Schijnt dat er ook wel uitvoeringen zijn zonder tafeltjes achterin. Zou zo op mijn lijstje kunnen al roept mijn vrouw dan gelijk 'jij gaat echt geen Renault rijden, dat past helemaal niet bij je'.

Je vrouw heeft gelijk, want bij mij past ie ook niet. zoals mijn avatar al verraad....:D:D:D

Terug
Bovenaan