Van harte gefeliciteerd Jimmy! Jullie zoektocht heeft wel even geduurd, maar heel erg fijn dat je nu echt iets gezien hebt waar je enthousiast van bent én dat het dan lukt! Leuke en (in)spannende tijd gaan jullie tegemoet. Maar dat is het vast helemaal waard!
@Joost: lekker enthousiast

Mooi hoor! En rondom nieuwe remmen en banden is heel wat prettiger dan een bosje bloemen, die kun je B natuurlijk zelf ook wel kopen
@Rob: meevallertje met de C3 gelukkig
Astra F zei:
@ Frank: Wanneer mogen jullie de auto ophalen? Of staat ie al voor de deur?
Ik ben van zowel Joost als jou benieuwd naar de eigen foto's!
Donderdag. Ik kreeg vanmorgen een berichtje van de verkoper dat de verse APK gelukt is, dat scheelt weer. Vanavond of morgenavond de Corsa nog maar even leeg halen en de stofzuiger er doorheen, dat is inderdaad wel zo netjes.
Astra F zei:
De voorbereidingen zijn begonnen Ruud! Wanneer willen jullie weg?
We gaan de 19e weg. Ik probeer meestal de zondag als reisdag te plannen gezien dat veel vrachtverkeer scheelt op de snelwegen. En indien je vrijdags nog moet werken, heb je dan nog een dag om voor te bereiden. We hebben de camping overigens pas vanaf de 21e. De rit is 1.100km dus zonder file te doen in een dag, maar ik pin me er niet op vast om het perse te halen. Als ik om 14.00uur het zat ben ploffen we ergens op een camping neer en rijden de volgende dag dan het laatste stuk.
Lekker vooruitzicht! En je hebt helemaal gelijk: de vakantie is echt begonnen zodra je de oprit af rijdt. Haast is dus nergens voor nodig en je bent flexibel met de middelen die je bij je hebt.
British Racing Green zei:
Gadgets... je vergeet dat je wagen ermee uitgerust is.
Dus toch gewoon de crisisversie uitzoeken

Als 'ie maar een kek kleurtje en leuke velgen heeft
Zo'n mini cabrio is ook wel erg geinig hoor! Maar biedt die ook wat jij zoekt? Een roadster is waarschijnlijk wel wat anders dan een kart en het is natuurlijk aan den lijve ondervinden of de achterbank ook bruikbaar is.. misschien zo lang ze met hun voeten nauwelijks voor de bank uitkomen wel, maar jij lijkt doorgaans langer te willen doen met je auto's. Een mooie cascada dan?