Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Heej Rob, Mooi man! gelukkig dat jullie wel lekker aan het genieten zijn. Is nu ook wel weer anders nu de kraamhulp weg is.
2 dagen is inderdaad kansloos, ik had destijds 2 weken end at was hard nodig.

Trekhaak is hier ook nog wenselijk ja, op de volgende auto zeker!

@Joost, je kan die kiezels toch als 1e in het gat storten, wat komt er bovenop? tuin of terras? Je gooit er regelmatig wat scheppen zand tussen zodat het goed gevuld wordt. Of was je van plan er een zwembad oid van te maken.

Mogguh.
Joost, je garage is toch niet bruikbaar. Je kan het grind gewoon in de garage gooien, dan is dat ondergrondse nutteloze gat ook meteen gedumpt ;)

EentjeuitdeoudedoosLing...

NokiaN80joost873.jpg

Mogguh,

@ Hans: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, lekker complete uitvoering! Het model zelf spreekt me nog niet zoveel aan, maar dat komt ook omdat ik er nog nooit in heb gereden. Op de foto's vind ik het altijd een vrij saai model maar ja; zo'n 5 cilinder maakt veel goed natuurlijk!

op MP wil niemand ze hebben.
Op Facebook dan? Vraag & Aanbod, Weggeefhoek, etc
'Het nieuwe marktplaats' hoor ik wel eens :p

Die twee dagen verlof die mannen krijgen is echt dikke kul.
Die snap ik ook niet zo... gelukkig zie ik in mijn omgeving dat de vaders voldoende vrij krijgen/nemen.

@ Trekhaak: heb ik, maar nog nooit gebruikt! Zou voor een volgende auto geen vereiste zijn, wel handig 'voor de zekerheid'.

EentjeuitdeoudedoosLing...

:eek::eek:

Dát is lang geleden zeg, ergens in de middle of no-where in Frankrijk met een kapotte multiriemspanner.

Nog steeds een mooie auto en de enige waar ik een beetje spijt van heb dat ik hem weg heb gedaan

Mijn Astra heeft ook een trekhaak maar ook nog nooit geruit, zou niet weten wanneer ik hem ooit nodig zou moeten hebben.

Total Loss zei:
Mijn Astra heeft ook een trekhaak maar ook nog nooit geruit, zou niet weten wanneer ik hem ooit nodig zou moeten hebben.

vorig jaar een keer hout gehaald voor een afdak maken voor haardhout, een keer grote opruiming naar de vuilstort met oude schutting en een oude wasmachine.

Ook hebben we de gevelbekleding afgevoerd en auto geleend met trekhaak van een ander., 250 kg oud hout.

Dit jaar heb ik super veel groenafval en moet veel stenen afvoeren. Babykamer ophalen hebben we lopen klooien maar kon net mee in de auto. maar Ook daar had ik liever een karretje voor gehuurd. En vind het vervelend telkens een auto van een ander te moeten lenen.

Ik heb een trekhaak besteld op mijn nieuwe aanwinst. Voor de Twinny Load die ik heb om onze fietsen eens te verplaatsen naar een ander deel van het land :cool:

De Twinny Load die ooit werd geproduceerd bij het bedrijf waar ik nu werk... Ik heb de BV ontbonden een jaar of
wat geleden.

Sanoma zei:
Mogguh,

@ Hans: Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, lekker complete uitvoering! Het model zelf spreekt me nog niet zoveel aan, maar dat komt ook omdat ik er nog nooit in heb gereden. Op de foto's vind ik het altijd een vrij saai model maar ja; zo'n 5 cilinder maakt veel goed natuurlijk!

Er in rijden maakt veel goed, zeker de 5 cilinder uitvoeringen. Het is een leuke degelijke en plezierige auto om "er bij" te hebben. Mooi en degelijk uitgevoerd. Heeft ook mijn kijk op het merk Opel wel wat veranderd.

Ondanks de laatste opmerking ben ik wel laaiend enthousiast over mijn Astra. Met inmiddels al 8.000 km ervaring...
Wát een heerlijke auto is het !!!

Ik heb vrijdag een gebruikte haak opgehaald van een schade laguna waarvan de hele voorkant in elkaar zat, was echts niet meer van over terwijl achter geen schrammetje op zat. Alsof hij met 80 km/h tegen een betonnen paal was gereden of zo. De trekhaak was al gedemonteerd maar was nog bij de laguna wezen kijken, was echt helemaal niets meer van over.

Stonden ook opvallend veel jonge auto's, stuk of 5 tesla's ook, nouja, wat er nog van over was.

Thuis direct even vliegroest verwijderd en laagje antrachiet menie op gedaan wat ik nog over had van het balkon thuis. Ookal zie je er niets van, ziet het er toch weer als nieuw uit :)

Mogguh!!

@ Trekhaak: Is toch wel fijn wanneer je zelf zo'n ding onder je auto hebt hangen. Ik rijdt ook niet veel met aanhangers, maar mocht ik er één nodig hebben dan is het wel fijn wanneer ik niet eerst een auto met trekoog hoef te zoeken.

Gisteren genoten van een prachtige toertocht, georganiseerd door het opel twintop forum. 's ochtends optijd met vaders vertrokken richting maarssen, waar de startlocatie was. Hoewel het 's ochtends al 18 graden was toch de heenweg nog dicht gereden. Bij aankomst nog even met Frans en zijn vrouw gesproken, die al jaren mee reden. Nadien met een groepje van 10 mede klapdakopels begonnen aan een mooi uitgezette rit door Flevoland en via een lunch in Elburg weer terug via het Loo naar de eindpositie. Een super strak georganiseerde rit, prachtig weer en een super fijne cabrio.
's avonds met een glas bier thuis onder de overkapping afgesloten. Mooier kon de dag eigenlijk niet zijn.

Ohjah, de Astra vroeg nadien wel om olie. Noujah, die krijgt ie :cool:

Lekker zeg Ruud! Dat lijkt me ook tof inderdaad, met een club zo een toertoch rijden. we zien de foto's wel verschijnen :D

@ Joost, ja beter man, monteren lijkt me niet zo ingewikkeld. Allene de kabelset is misschien even puzzelen.

ik ga er ook 1 onder de 1 serie (laten) plaatsen, voordeel is.. als we serieus de opvolger gaan zoeken kan de 1 serie trekhaak daar ook onder.. (E90/E91) dus die schroef ik er dan gewoon onderuit :) alleen een neiuwe kabelet kopen. we gaan waarschijnlijk toch nog een weekje weg van de zomer met de vouw wagen van mijn schoonouders, dus dan hoef ik niet van auto te ruilen.

@Ruud: de mijne meldt zich ook wel eens. Of liever gezegd.. De afgelopen 3000 kilometer is er 5 liter doorheen gegaan :rolleyes: bij constant 130/140 ligt dat verbruik overigens merkbaar hoger dan normaal woon-werk verkeer, maar bij elke plas/koffiepauze wel even olie peilen en aanvullen.
Zo'n toertocht lijkt me ook erg leuk trouwens, wil je me tippen als er weer wat op het programma staat?

Wij zijn weer terug na een heerlijk weekje in zuid-Frankrijk. Zoals vermeld 3000km gereden, waarvan zo'n 400 aldaar en daarvan bijna elke kilometer open. Heerlijk!

Trekhaken, is nooit overbodig op een auto natuurlijk. Ben hem zelf nog nooit nodig geweest en heb ook geen BE, heb hem op de Astra dus niet besteld. Mocht het wel nodig zijn dan hebben mijn ouders wel een trekhaak en mijn vader BE, dat komt dus wel goed.

@ Ruud, lekker zo'n toertocht (y)
Doet mij er aan herinneren dat ik de motor weer eens moet pakken, is er nog niet veel van gekomen dit jaar.

@ Frank, lekker genoten van de huwelijksreis dus. Dit was het ook qua vakantie deze zomer of gaan jullie over een paar maandjes nog een keer?
Ik ga volgend jaar ook maar eens gewoon met de auto naar Frankrijk/Italië en dan daar in een ingerichte tent/stacarvan/huisje, dat heb ik ook nog nooit gedaan.

Dat olieverbruik lijkt me niet goed, dat zijn bijna VAG waarden :eek:

Voor deze motoren schijnt het niet ongebruikelijk te zijn. Dit was overigens wel extreem, 'normaal' is zo'n 1:1000 a 1:1500. Oplossen betekent een volledige revisie en hoe dol ik ook op de auto ben, dat gaat 'm niet worden. We zien dus wel hoe lang hij het met gewoon onderhoud en regelmatig olie peilen volhoudt, maar we zullen dus ook wel weer een keer moeten afscheid nemen.

@Richard: we zaten in een 'safari'tent met badkamer, echt bedden, een keukentje en zelfs airco. Aanrader mocht je tzt zoiets zoeken. We hebben in september nog een keer vakantie en gaan dan 2,5 week door Schotland. Wat een luxe!

5 liter op 3000km, dat haalde zelfs mijn **** 2.0 niet. Wow!

Richard, voor heel veel aanhangwagens hoef je geen BE te hebben hoor!

@Ruud: de mijne meldt zich ook wel eens. Of liever gezegd.. De afgelopen 3000 kilometer is er 5 liter doorheen gegaan
Dat vind ik wel heel fors Frank, iets dikkere olie helpt ook niet? De uitleg die je bij het probleem geeft is heel begrijpelijk....een fikse investering is niet meer lonend. Overigens valt het olieverbruik van de GTS (ook met 1.8) erg mee. Ongeveer 1 liter op 12.500km.

Zo'n toertocht lijkt me ook erg leuk trouwens, wil je me tippen als er weer wat op het programma staat?
Deze club organiseert 1x per jaar een tocht. Volgende staat gepland voor de derde zondag in mei 2018 :)
Heb overigens het routeboek nog, dus mocht je hem een keer na willen rijden dan is dat geen probleem.

@Richard: we zaten in een 'safari'tent met badkamer, echt bedden, een keukentje en zelfs airco. Aanrader mocht je tzt zoiets zoeken.
Dat is nog eens luxe camperen. Gaaf hoor. Ik zag mooie foto's voorbij komen Frank, hoop dat dit een mooi begin was van een lang durend huwelijk.
Jullie zagen er ook prachtig uit zeg!

@Richard: we zaten in een 'safari'tent met badkamer, echt bedden, een keukentje en zelfs airco. Aanrader mocht je tzt zoiets zoeken. We hebben in september nog een keer vakantie en gaan dan 2,5 week door Schotland. Wat een luxe!

Kijk, dan zou ik het wel willen.
Heb met mijn ouders altijd gekampeerd, maar altijd relatief luxe met een caravan. Dat zou ik in de toekomst best weer willen doen, maar zo'n tent kan dan ook prima.

Straks eerst maar eens een maandje afzien in een campertje Down Under :)

Richard, voor heel veel aanhangwagens hoef je geen BE te hebben hoor!

Dat is waar, gewoon rijbewijs volstaat voor de ritjes naar de stort. Echter met iets van een caravan wordt het al wel snel weer een must.

Nounou, mijn 'versleten' TD*' verbruikt maar ongeveer 1:11 á 12K. Zéér acceptabel smiling bouncing smiley

In mijn Astra mocht toch ook een flinke scheut olie na iets van 12.000km. Helemaal een liter was het niet, maar een dikke halve liter wel volgens mij. Sindsdien blijft het oliepeil goed (sowieso vervangen bij de afgelopen 30.000km beurt).
Dus nieuw of oud maakt niet zoveel uit :D

Twingo hier thuis hoeft nooit een druppel bij, ook niet na 25.000 km.

De laguna nu 6000 km mee gereden, afgelopen weekend half litertje bijgevuld, stond tegen met minimum aan. Allemaal respectabel (y)

Wel heb ik nu een Xenonlamp die paars is zag ik gisteren, me t andere woorden, die gaat er elk moment mee ophouden... En het is een type D1S, dus met ballast. Die zijn vrij prijzig en heb geen zin om een goedkoop merkloos ding te kopen. Dus Phillips of Osram. En gelijk beide zijden, ik ga er van uit dat ze beiden even oud zijn.

Nu is het blijkbaar heel lastig om wel originele te vinden voor de laagst mogelijke prijs. Er is namelijk ook heel veel immitatie phillips en Osram in omloop die nagenoeg niet van de echte te onderscheiden zijn. Ook via kleine goedkope webshops in Nederland. Zelfs de verpakkingen lijken identiek. :rolleyes: het zit hem echt in mini details.

20141017_165424_zpsf1f6e7c6.jpg

@Joost, ja dat is oppassen. Ik had met flatblades ook, webshop gekocht maar voelde niet lekker. bleken ook niet origineel Bosch te zijn. was in de buurt dus ben er gewoon heen gereden, verhaal gehaald en mijn geld terug gekregen.. Webshop bestaat inmiddels ook niet meer. (heb gezocht voor dde link)

Je kan ik zo een geval misschien beter iets meer kwijt zijn.. kan jij ze niet via je oude werk bestellen oid.. garage krijgt toch korting biij Brezan, Otogros etc.

Olie hoef ik nooit bij te vullen gelukkig.

Je kan ik zo een geval misschien beter iets meer kwijt zijn.. kan jij ze niet via je oude werk bestellen oid.. garage krijgt toch korting biij Brezan, Otogros etc.

mijn oom is zelfs bedrijfsleider bij een vestiging van Brezan. Daar kan ik inderdaad met korting kopen, maar dan nog zijn die dingen heel erg duur.

Ik heb ze nu besteld bij Lichtex. Nog 90 euro incl verzendskosten voor 2 stuks. Maar zijn wel de beste xenonlampen die er te koop zijn van Osram en daar zijn ze zeker origineel wat ik zo zag. Een van de grootste leveranciers van duitsland. Zal vast hier en daar nog wat goedkoper zijn, maar Ebay durfde ik niet aan en heb geen zin in immitatierommel.

Ja, hier zitten die starters bij in, dat maakt ze erg duur

Osram-D1S-Xenon-Bulb-5500K-500x500.jpg

Merkloos zat ik op zo'n 70 euro per 2, in china 50 euro per 2. als ik dan wat meer moet betalen per 2 voor een A merk dan kan dat er ook nog wel bij. Om de xenonlampen te vervangen van de Laguna moet de voorbumper er af en koplamp er helemaal uitgehaald worden. Al met al moet het binnen een uur lukken, ik zal er wel 1,5 uur over doen :p maar dan heb ik geen zin in dat ik over 1 jaar of 2 weer daar mee moet zitten gaan klooien omdat het stuk is. Hier zit 4 jaar garantie op.

In zowel de astra G als BMW zat D2S fitting, die zijn een stuk goedkoper dan de D1S die ik nu nodig heb.

Duidelijk verhaal, daar zit dus ook nog verschil in. Ik heb geen Xenon, nog nooit gehad ook, op de E91 (opvolger) is het wel een must eigenlijk.

Ook lekker dat je hele bumper eraf moet, is altijd weer een hoop werk, maar goed dat je het dan inderdaad met 2 tegelijk doet. en de meerprijs voor A ipc x kwaliteit is in dit geval duidelijk aanweaig maar ik zou ook de A kiezen!

Nog 10 minuten "werken".. en dan is het weekend :) voor zaterdag heb ik een leuk, knus hotelletje geboekt in Wevelgem, om vervolgens op uitnodiging van een relatie ons een dagje in Plopsaland de Panne te vermaken op zondag met onze kleine (grote) smurf.

Lekker handig weer van Renault, zo'n fitting heb ik nog niet eerder gezien maar logisch dat dat het een stuk duurder maakt.
Sowieso zijn xenon lampen natuurlijk wat duurder, gelukkig gaan ze ook een stuk minder vaak kapot.

Besef me net dat ik voor de motor ook nog een nieuwe xenon lamp heb liggen (al een jaar ofzo) die er nog in moet. Heb er toen tijdelijk weer even halogeen ingezet. Alleen is het zo'n pokke werk omdat dat te vervangen door de kuip.

Trouwens, wat als de LED verlichting kapot gaat bij de Astra? LEDje vervangen zal wel niet kunnen, dus dan een complete koplamp?
Dan ook net als bij xenon kleurverschil tussen links en rechts? Als ik er zo over nadenk ben ik geloof ik maar blij dat het een leaser is in dit geval o_O

Lekker handig weer van Renault, zo'n fitting heb ik nog niet eerder gezien maar logisch dat dat het een stuk duurder maakt.
Sowieso zijn xenon lampen natuurlijk wat duurder, gelukkig gaan ze ook een stuk minder vaak kapot.

Die fittingen worden volgens mij het meeste toegepast bij OEM fabrikanten. ik ga er gemakshalve van uit dat dit de originele zijn en er dus 9 jaar in zitten nu, dus dan vind ik het ook niet zo erg, zolang ik over een jaar of 2 niet nogmaals bezig mag. :)
Ik heb geen Xenon, nog nooit gehad ook, op de E91 (opvolger) is het wel een must eigenlijk.
In een 1 serie zitten ook die zelfde fittingen .... en in een E91 ook ;)
Ook lekker dat je hele bumper eraf moet, is altijd weer een hoop werk, maar goed dat je het dan inderdaad met 2 tegelijk doet. en de meerprijs voor A ipc x kwaliteit is in dit geval duidelijk aanweaig maar ik zou ook de A kiezen!
helaas is dat bij veel auto's met xenon het geval. Bij de BMW kon je er wel zo bij en moest je alleen de luchtfilterbak verwijderen. Bij de astra cabrio moest ook de bumper er af.
Aan de andere kant, als je hem op een brug zet pak je zo'n voorbumper er ook zo af. En ik vervang ook gelijk de stadslampjes en dagrijverlichting

Mogguh!
Vandaag half dagje werken, dan weekend, en dan lekker 3 dagen relaxen op het strand van Cadzand...

Goedemorgen!

Lekker rustig op kantoor, we zijn maar met drie gekken vandaag. Even zien hoelang we het vol gaan houden met dit weer :)

Straks opnieuw de garage bellen, rechtsachter zit een schroef in :(
Bandenspanning is wel goed, hij zit mooi recht in het dikke profiel en het lijkst geen hele dikke schroef. Hopelijk dus een prop erin en klaar. Vraag me alleen wel af of de garage geopend is vandaag...

Mogguh

Net als Richard vandaag gewoon aan het werk, had graag een dag vrij genomen maar het zat er helaas niet in.
Gisteren al wel kunnen genieten van een vrije dag, en na vandaag staat het weekend weer voor de deur dus is het wel uit te zingen :cool:

Vraag me alleen wel af of de garage geopend is vandaag...
Dat verwacht ik wel (y)

Ik dacht dat gisteren de winkels ook open zouden zijn hier, maar toen was ook alles dicht :D
De garage was vandaag wel geopend inderdaad. Voor nood weer even een winterband eronder en volgende week komt er een nieuwe zomerband onder. De schroef zat wel mooi in het loopvlak, maar wel iets te ver naar de rand dus een prop was geen optie helaas.

Wel even de nieuwe Insignia bekeken. Mooie auto, stukken beter dan op de foto's!
Wel erg groot, maar dat geeft niet. Digitaal dashboard is mooi, multimediascherm nagenoeg gelijk aan de Astra.
Uitvoering zoals hij daar stond was circa 45k, bak geld maar dan heb je ook wel een hele complete auto met de nieuwe 1.5T.

Hier ook nog een dagje vrij. Past weliswaar prima in ons vakantieplan, maar ik had zelfs niet mogen werken. Verplichte vrije dag :)

Ik las iets over BE rijbewijs, dat kan best nuttig zijn. Gelukkig zijn de regels weer aangepast en verruimd, er is nu best veel mogelijk. Wil je een caravan mee, dan kun je het inderdaad behoorlijk gek maken qua gewicht, maar tot 1200 a 1300 kg is er van alles te krijgen en heb je geen enorme auto nodig om met je B legaal de weg op te mogen.

Van de week reden we langs de lokale Opel-dealer en die had een heeeel donkergroene insignia hatchback buiten staan. Sjieke bak hoor, lekker scherp getekende neus en van achteren een tikkeltje anoniem, maar wel mooi.

Hier wel lekker vrij. Gisteren mooi met vrienden op pad geweest en vandaag een aantal keer naar de vuilstort gereden om van de oude vijverfolie en geimpregneerde paaltjes die verrot waren af te zijn. Ook gelijk 380 kilo groen afgevoerd en waar vroeger de vijver was het zand mooi strak gemaakt en klaar om gezaaid te worden. Alleen is de zon nu wat te sterk dus wacht ik er mee tot zondagavond en dan gelijk goed sproeien.

Lekker hoor zoveel vrij en met zulk fraai weer :cool:

Avond! Met de familie een weekendje naar Londen geweest. Was heerlijk! Net thuis, dus even acclimatiseren en morgen weer aan de bak!

Lekker! Volgens mij was het daar ook, zeker voor de tijd van het jaar, lekker warm

al mag het van mij wel iets minder :p

Ik werd vanmorgen wel opgeschrikt door flink onweer. Omdat ik dat niet had verwacht stond het zonnedoek nog op en tuinkussens en zo. Dus die toen het al flink onweerde net voor de regen nog naar binnen kunnen trekken om 6 uur 's morgens. :) Nu uit voorzorg alles maar opgeruimt

AsconaGT zei:
Lekker! Volgens mij was het daar ook, zeker voor de tijd van het jaar, lekker warm

al mag het van mij wel iets minder :p

Ik werd vanmorgen wel opgeschrikt door flink onweer. Omdat ik dat niet had verwacht stond het zonnedoek nog op en tuinkussens en zo. Dus die toen het al flink onweerde net voor de regen nog naar binnen kunnen trekken om 6 uur 's morgens. :) Nu uit voorzorg alles maar opgeruimt

Mogguh!! Die onweer was erg lokaal. Bij ons heeft het wel even iets gerommeld en een dik uur lang mooi doorgeregend maar verder niks spannend.
En ook ik stond rond die tijd naast bed....met de warmte kon ik slecht slapen plus dat er van alles door m'n hoofd spookte mbt werk en inrichting tuin.

Mogguh,
@Joost, waar heb je nou het grind gelaten?

leuk Berry, Weekendje London hebben wij vorig jaar gedaan. Gaan we zeker nog eens overdoen met Lize erbij :)

Wij waren een weekendje in het Belgische land. Overnacht in een familiehotel (oude omgebouwde boerderij) in Wevelgem. Prima voor elkaar, mooie kamer, lekker geslapen lekker ontbijt.. en de volgende ochtend naar Plopsaland gereden, Lize wist er niets van dus die was helemaal "jeeeh" Mega Mindy"... toen we aankwamen :)
Super leuke dag gehad, mooi park en voor de leeftijd 3-10 is het echt een enorm leuk park!, niet te groot, maar wel veel atracties gericht op deze leeftijd. Achtbanen vond ze super en de bommstammetjes waarin we alle 3 enorm nat werden waren favoriet. Natuurlijk op de foto met Mega Mindy, haar grote held.. Dus die was helemaal gelukkig :). Van 10.20 tot 17.50 door dat park gelopen, gerend, gespeeld, indrukken opgedaan etc.etc... maar slapen in de auto.. nee hoor, we kwamen om 20.25 thuis en toen wilde ze nog wel even verstoppertje spelen in de tuin.. :) druif :D. Was wel super leuk, en de auto heeft het ook prima gedaan, gemiddel 1:13,5.

Mogguh!

Klinkt leuk Jimmy! Voor over paar jaar ook leuke optie voor ons. Die attracties durft papa tenminste ook in..😁 London..ook leuk maar nog nooit geweest. We hadden voornemens om schoonzus in Nottingham te bezoeken en ook London te bezoeken. Dat voornemen hebben we moeten cancellen vanwege de zwangerschap.

Ik moet zeggen dat het hier tot nu toe bijzonder goed gaat. Heerlijk lief en rustig meisje en we maken gewoon goede nachten! Ze geeft alleen voorzichtig aan als het voedingstijd is maar geen gebler of gebrul.

Omdat het steeds zulk mooi weer is en ik toch vakantie heb ben ik zelfs begonnen om de betimmering rondom onze garage te vervangen, te gronden en te schilderen. Eerste zijde is af..nu de drie anderen nog.

@Jimmy: leuk man! Was prima weer voor een weekendje op pad.

@Rob: goed om te lezen dat het allemaal zo goed gaat!

@Joost, waar heb je nou het grind gelaten?

Het diepste punt van de vijver nog tot 1.70 diep uitgegraven tot aan de klei/grondwater een meter bij een meter. Toen volgestort met alle grint. en dicht gegooid. Nu zit het zo'n 70cm onder het aardoppervlak, dus verwacht dat ik daar niet meer bij hoef te komen. Ook niet als er ooit iets van een bestrating of zo overheen moet komen.

Mooi dat het zo goed gaat rob! Klus niet te veel en geniet er ook vollop van :cool: hier nog 9 weekjes te gaan

Ja was prima te doen Barri en Rob :)

@ Joost, zo had ik het ook gedaan, kom je toch nooit meer bij tenzij je besluit om een vijver te gaan graven :)

@ Rob, fijn dat het goed gaat, met Dorine ook alles weer ok?

Dorine haar herstel gaat wat langer duren. Ze hebben haar flink te pakken genomen in ziekenhuis en daarna zijn nog wat complicaties opgetreden.
Maar ze heeft tm eind september verlof dus ze heeft nog wel even...:)

Mogguh!

Hier nog maar een dagje genieten van het heerlijke weer. Gisteren met onze kleine snuiter de stad in geweest en heerlijk geluncht en op het terras gezeten. Ze gaf geen kick!

Ik zag de foto's voorbij komen op FB, Peter. Zag er goed uit! Maar volgens mij kun je de weegschaal de komende dagen beter mijden...;)

De opvolger van de astra wordt steeds duidelijker over een paar jaar. Gisteren zagen mijn vrouw en ik weer een prachtige V60 in het zwart met sportpakket staan. Wat een plaatje. Stond naast een a4 avant en die verbleekte gewoon van saaiheid.

De opvolger van de astra wordt steeds duidelijker over een paar jaar. Gisteren zagen mijn vrouw en ik weer een prachtige V60 in het zwart met sportpakket staan.

Wel eerst eens de binnenzijde ervaren...
Na de Astra zal de binnenruimte van zo'n V60 behoorlijk tegenvallen!!!

Terug
Bovenaan