Marc 827 3500
Wegverkenner
Engineer2 zei:Gaag dat je voor die beurs was uitgenodigd! Maar eerlijk is eerlijk, allebei de Rovers misstaan niet op een beurs. Erg mooi werk allemaal.
Bedankt! Ben op beiden erg trots!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Engineer2 zei:Gaag dat je voor die beurs was uitgenodigd! Maar eerlijk is eerlijk, allebei de Rovers misstaan niet op een beurs. Erg mooi werk allemaal.
MJP50 zei:Noem me een watje, maar ik kan van deze Rover echt emotioneel worden. Vroeger keek je op tegen een zo'n auto. Dat dashboard, die bekleding en het model is zo onwijs gaaf !!! Wat heb ik respect voor mensen die hier zoveel liefde insteken zodat hij er weer op en top bij staat. Super !!!!!
Ooit hoop ik het geduld, de ruimte, en de centjes te hebben om een project als deze aan te pakken. Heb inmiddels al wat kandidaten: FIAT Uno turbo i.e uit 1985 ( eerste model ), een AMC Pacer uit 1976/1977, een Mitsu Galant ( liefst station met de vierkante koplampen in GSR trim ) of een Sapporo ( eerste serie ook een GSR uitvoering )..... Sparen maar !!![]()
Ga zo door Marc-827-vitesse !!!!!
Bofkont zei:Zo dan goed bezig weer met die nieuwe vering etc etc etc
Deze auto is echt in nieuwstaat, ontzettend gave trip naar Engeland.
Leuke foto's
Dreft is idd wat je niet moet gebruiken voor een auto eigenlijk, de lak wordt er ontzettend schraal van.
Ik zou daarom eens een glaze aanbrengen.
"Een Glaze is een voedend glansproduct dat op basis van droge olieën in de porieën van de lak trekt. Na verloop van tijd gaan de porieën van de lak open staan en gaat ook de originele glans terug in kwaliteit. Een glaze herstelt de glans en voedt de lak. Een glaze kan na een cleaner of polijstbehandeling worden aangebracht, maar heeft van zichzelf geen beschermende werking.
Om de werking van de glaze te behouden is het belangrijk om de glaze te beschermen met een sealant en/of wax.
https://www.carclean.com/nl/categorieen/exterieur/wax-sealant-glaze-detailer/glaze.html
Bofkont zei:Een keertje dreft gebruiken kan zeker hoor , maar zou het niet standaard gebruiken.
Als glaze gebruik ik deze, echt bijzonder fijn!
Dit product bevat voedende oliën waardoor een rijke, diepe wet look glans op de lak ontstaat.
https://www.carclean.com/nl/ultimate-polish-473ml.html
Maar lekker bezig toch, kleien/ waxen etc etc![]()
Pjötr zei:Wat glimt ie weer mooi Marc!! Leuke foto's van je Engeland trip ook!
Naar dat museum wil ook wel eens een keer gaan (denk ik)![]()
Gewoon Dirk zei:...., ik vind jouw achterste mooier dan die van je broer.....
uwbuurman zei:Gewoon Dirk zei:...., ik vind jouw achterste mooier dan die van je broer.....
Ja, maar Dirk het ging om de auto's...:T
Die voorspoiler, is die origineel Rover? Lijkt me bij uitstek geen tuningsmerk, Rover. Toch misstaat het niet.
Niseko zei:Mooi werk Marc!
Wat zijn eigenlijk de verschillen in uitrusting tussen een Vitesse en een Vanden Plas? Wel grappig om te lezen dat Vanden Plas oorspronkelijk een Belgische "rijtuigenbouwer" was![]()
Marc-827-vitesse zei:@Pbo: Bedankt voor je reactie. Ik rij er zo veel mogelijk mee (met goed weer)! Daar zijn ze tenslotte voor.![]()
TomTom zei:Fantastisch topic met leuke foto's! Zelf heb ik in het verleden ook heel veel aan SD1s gesleuteld / gelast / etc.
Nooit eentje gehad, maar wel een hoop schik mee gehad.
uwbuurman zei:Lekker hoor! Waarom al die nieuwe pakkingen op je pa zijn wagen? Was er lekkage?
Niseko zei:Ik stak vanochtend 2 NL kenteken Rovers voorbij langs de E17 ter hoogte van Lokeren richting Gent waar ze beiden de afrit namen. Een 8-serie Vitesse met hetzelfde kleur als die van jou en een donkerblauwe 2-serie Coupé (niet zo thuis in de modellen maar zag er best sportief uit). Mooie wagens allebei![]()
Niseko zei:Mooi toevaltijden geleden dat ik een Rover 827 Vitesse zag rijden hier in België en had eerlijk gezegd meer aandacht voor die van jou gezien het mooie tijdloze model, had pas even later door dat de andere auto ook een Rover was die met jou in "konvooi" reed.