iDS
Wegverkenner
British Racing Green zei:Het oogt als kaderlid natuurlijk nederig t.o.v. je medewerkers als je met een budgetvriendelijke Skoda komt aanzetten ipv een Audi A6...![]()
Officieel heeft Marc Coucke dat een aantal jaren geleden geflikt, tijdens de financiële crisis. Die wagen paste trouwens uitstekend bij zijn outfit en het interieur van zijn woning (m.a.w. niet om aan te zien).
Gezien zijn gestegen marktwaarde ben ik benieuwd of hij er nu nog in rondrijdt
Ik vind de stationwagen versie trouwens wel erg veel weghebben van een grote Seat Leon (maar dan met een lelijker neuspartij)
Bij de bovenstaande dashboardfoto doet het interieur me trouwens erg aan de vorige Passat denken.
En alhoewel autojournalisten graag roepen dat VAG zo'n perfecte dashboards ontwerpt, zit ook in deze wagen het GPS-scherm te laag ingeplant (hoe het wel moet: zie A6 of head up in de 5-serie bv.), net als de verlichtingsknop (hoe het wel moet: zie Franse wagens: stengel aan het stuur die je kan bedienen zonder je blik van de weg af te halen of het stuur te lossen).
Wel een erg ruime wagen...maar hoe vaak heb je zoveel ruimte nodig? Dan liever iets minder ruimte en iets meer stijl!
Al moet ik toegeven dat het met de zijlijn van deze Skoda wel goed zit.