Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja ik ben altijd wel gek van wat grote velgenAstra F zei:Moet eerlijk zeggen Joost dat ik nog echt niet kapot ben van deze velgen. Ze zijn naar mijn idee te groot onder de astra en steken tever uit.
Ik heb even gekeken op de site van het merk waar ik de armsteun van had: de goedkoopste is €69,95, degene die ik had kost €89,95. Uiteraard zelf monteren, want het is nog makkelijker dan tandenpoetsen.
Ik heb ook Astra's gezien met zo'n 'Japanse' armsteun: oneerbiedig gezegd een verhoging tussen de voorstoelen. Veel te laag om je arm op te leggen.
Hoe heb jij de opneemfunctie van je parrot gemonteerd daar?
Mooie wagen Joost!!
Ik zie dat je witte platen hebt met witte verlichting erin. Is dit echt wit kleurig of vertekend dit op de foto. Mn vrouw heeft ook witte platen maar geel doorlicht, net als in jouw en mijn Calibra.
AsconaGT zei:Morgen naar dusseldorf op en neer, woensdag ook, en volgende week zaterdag ook weer. Dus er staan heel veel kilometertjes voor de boeg deze week. En die zijn grotendeels op Autobahn 31, dus als het weer en verkeer een beetje mee zit zal ik eens kijken wat hij op top doet
@StreetCustoms: PM terug
En die zijn grotendeels op Autobahn 31, dus als het weer en verkeer een beetje mee zit zal ik eens kijken wat hij op top doet
AsconaGT zei:Ja ik zag hem al staan op marktplaats, het is echt een prachtexemplaareen van de hele weinige orgineel in nederland verkochte Astra 2.0 Turbo Cabrio exemplaren
Is hij nou achter meer verlaagt dan voor? Of lijkt dat door de foto. Weet je toevallig hoeveel hij verlaagt is?