Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou, waar blijft de eerste foto met kenteken? Is het een KDF geworden, of was die reeks net voorbij?
Gefeliciteerd Joost. Maar zal wel lastig rijden zonder middenconsole..
We wachten met smart op de foto's.
silver lightning
Had ik wel gelijk. Dat riep ik in het begin al bij je eerste foto's. Mijn ma had die kleur ook op haar vorige Corsa. Is een mooie kleur.
Ook mooie parrot maar zit dat bedieningspaneeltje voor de pook niet heel erg onhandig ?
Voor de rest mooie auto !
Ben benieuw naar meer foto's
Netjes man, gefeliciteerd!
ik had gewoon de telefoon in de hand op het stuur, niet echt er op aan het kijkenLastig, filmen, sturen en een voorrangsfietspad oversteken...
AsconaGT zei:Het dashboard zit er nog niet in.
Morgenavond heb ik een beetje tijd, dan ga ik het hele dashboard er in bouwen. Die is als het goed is eind van de vanmiddag helemaal klaar bij de spuiter, dus dat kan mooi. Woensdag ga ik naar duitsland, iets van 300 kilometer met 2 volwassenen en 2 kindjes. Dus even goed de astra testen en kijken hoe geschikt hij is voor 4 personen
Misschien op die dag een fotoshootje![]()
En hoe was die rit??
Daarnaast kwam ik er achter dat 1 luidspreker niet altijd goed werkt
Van de LEDjes als stadslicht ben ik geen fan, het is echt amper reflectorvullend en dat ziet er wat goedkoop uit. Maar goed, als je altijd met dimlicht aan rijdt is het wel mooier.
ik heb nog een originele speaker liggen. 16,5 cm geloof ik, zat origineel in mijn astra.
Tja, eigenlijk niet zo heel gek als je er over nadenkt.
- Slechtere CW waarde
- Versnellingsbak met kortere verhoudingen
- Minder vermogen, dus de 2.2 moet harder werken
Denk dat je het met de V6 wat dat betreft echt goed getroffen had. Maar zoveel kilometers maak je niet toch?
Total Loss zei:Tsja, echt prachtig geworden hoor.
Wat zijn verder nog je plannen voor de toekomst ?
Ik kom niet veel verder dan wellicht een andere grille, kofferbakspoiler en wellicht verlagen, verder echt helemaal af en prima zo !![]()
VR6 Liefde Roest Niet zei:Dat KDK In je kenteken doet me ergens aan denken![]()