Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is in een erg goede staat.A.BRANDHORST zei:stoterstangen90 zei:Ik heb de motor eruit gehaald. Die zat helemaal vast. Ik ben een andere motor er voor aan het uitzoeken.
Als de motor niet vast zat, dan had hij er zomaar uit kunnen vallen.Maar hoe is het chassis, helemaal verroest, of is dat nog in redelijke staat?
D. Elzinga zei:1997 Lincoln Continental Al is het voor deze prijs allicht meer een project...
D. Elzinga zei:
Jp053 zei:
De RDW geeft geen oordeel over de reeks tellerstanden van dit voertuig. Dit kan twee oorzaken hebben: dit voertuig is buiten Nederland geregistreerd geweest, of aan dit voertuig is iets gewijzigd waardoor het een ander kenteken heeft gekregen.
Ik zou hem niet willen hebben, te weinig gereden.spyderweb zei:Jp053 zei:
De RDW geeft geen oordeel over de reeks tellerstanden van dit voertuig. Dit kan twee oorzaken hebben: dit voertuig is buiten Nederland geregistreerd geweest, of aan dit voertuig is iets gewijzigd waardoor het een ander kenteken heeft gekregen.
Dat is 1000 km per jaar, dat is duur autorijden dan.
De kilometerstand zou natuurlijk kunnen kloppen, maar via de RDW is dit niet te controleren.
Nee maar ook geen idee waar jij dat ziet.RobEU zei:Leuke Accord inderdaad, maar is de armsteun voorin nou afgebroken?
zombies zei:Nee maar ook geen idee waar jij dat ziet.RobEU zei:Leuke Accord inderdaad, maar is de armsteun voorin nou afgebroken?
zombies zei:@Robeu geef dan eens aan wat jij ziet? Ik zie alleen een middenarmsteun met een zwart knop aan de voorkant om hem te openen.
Ja het is een hele goede vondst, kleur van het interieur is even wennen.rzasa zei:zombies zei:@Robeu geef dan eens aan wat jij ziet? Ik zie alleen een middenarmsteun met een zwart knop aan de voorkant om hem te openen.
Ah, dat kan natuurlijk ook gewoon een knop zijn ja!Zal ik anders een keer gaan kijken?
Maar wat een goed ding he?
Die Sharan hierboven is ook een goeie vondst.