Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vreselijk zonde van die spoiler achterop.R-W zei:
Moderator
Hij heeft al Duitse papieren, als ik het goed lees. Ik zie ook een milieusticker op de voorruit zitten.Wouter82 zei:Wat gaaf, een Brio in Europa! Maar nog zonder kenteken zo te zien, dat kan interessant worden. Erg leuke auto, jammer dat Honda hem niet levert.
Ik heb het gevoel dat Zombies evenveel verstand heeft van oudere auto's als gevoel voor sarcasme.Audi80Coupé zei:Zombies, het spijt me verschrikkelijk dat mijn bericht (en daarmee mijn mening over de Golf) zoveel gevoelens bij je los maken. [...]
Ik ben heus de beroerdste niet, en daarom bied ik je het volgende aan: Mocht de tellerstand daadwerkelijk kloppen, dan bied ik mijn excuses aan voor het door mij geplaatste bericht. Aan zowel jou als aan de verkopende partij.
Klopt de eerste Astra's begonnen met DB, kennis had er 1 die met DB begonnen, helaas al naar de sloop moeten brengen was te krokant.RobEU zei:Nee, maar wel een heel vroege. Er was sowieso een reeks DD-DJ's, en volgens mij zelfs een DB.
Dan moet je maar niet op je gevoel afgaan.Phoenixrood74 zei:Ik heb het gevoel dat Zombies evenveel verstand heeft van oudere auto's als gevoel voor sarcasme.Audi80Coupé zei:Zombies, het spijt me verschrikkelijk dat mijn bericht (en daarmee mijn mening over de Golf) zoveel gevoelens bij je los maken. [...]
Ik ben heus de beroerdste niet, en daarom bied ik je het volgende aan: Mocht de tellerstand daadwerkelijk kloppen, dan bied ik mijn excuses aan voor het door mij geplaatste bericht. Aan zowel jou als aan de verkopende partij.
Phaeton W12 zei:Erg leuke neusbeer, helaas geen ruimte voor anders was het een leuke kandidaat. Ook voor een hele vriendelijke prijs![]()
rzasa zei:Ik krijg jeuk van het woord neusbeer. Ben ik de enige?![]()
Ha, een schuurvondst!rzasa zei:https://www.autotrader.nl/klassieker/audi-200/1984/joure/88wmd/audi-200-22-turbo-unieke-staat-schuurvondst/
![]()
zombies zei:Het is sowieso geen schuurvondst er zit een 2008/2009 kenteken op de auto dus zolang heeft deze niet in een schuur gestaan dat hij die term waard is.
Dat jij de defenitie van schuurvondst niet kent dat is jou probleem, dat hoef je dan niet af te geven op andere.RobEU zei:zombies zei:Het is sowieso geen schuurvondst er zit een 2008/2009 kenteken op de auto dus zolang heeft deze niet in een schuur gestaan dat hij die term waard is.
Ah, heel fijn dat jij de exacte definitiebepaaltkent van een schuurvondst. Je zult maar een auto dertig jaar in een garage hebben staan, dan is het dus geen schuurvondst. Of negen jaar in een schuur parkeren, ook geen schuurvondst.
zombies zei:Dat jij de defenitie van schuurvondst niet kent dat is jou probleem, dat hoef je dan niet af te geven op andere.RobEU zei:zombies zei:Het is sowieso geen schuurvondst er zit een 2008/2009 kenteken op de auto dus zolang heeft deze niet in een schuur gestaan dat hij die term waard is.
Ah, heel fijn dat jij de exacte definitiebepaaltkent van een schuurvondst. Je zult maar een auto dertig jaar in een garage hebben staan, dan is het dus geen schuurvondst. Of negen jaar in een schuur parkeren, ook geen schuurvondst.
Misschien was Jan Terlouw wel de vorige eigenaar?Audi80Coupé zei:Phaeton W12 zei:Erg leuke neusbeer, helaas geen ruimte voor anders was het een leuke kandidaat. Ook voor een hele vriendelijke prijs![]()
Zeker een leuk ding! Zo te zien wel met een kapot achterklepslot, afgaande op het touwtje uit de achterklep.
mijn excuus verkeerd gelezenRobEU zei:zombies zei:Dat jij de defenitie van schuurvondst niet kent dat is jou probleem, dat hoef je dan niet af te geven op andere.RobEU zei:zombies zei:Het is sowieso geen schuurvondst er zit een 2008/2009 kenteken op de auto dus zolang heeft deze niet in een schuur gestaan dat hij die term waard is.
Rustig maar, ik bedank je alleen maar! Blijkbaar zijn er vaste vereisten voor. Ik kende die niet, dus ik ben blij dat jij die wel kent en hebt gedeeld.
@michel,
Ik kan niet op tegen een straal azijn.![]()
RobEU zei:Haha, ik denk dat Rikkert de verdovende middelen beter zou laten staan als 'ie een Sierra te koop zet. Vijf ruggen voor een roestige Sierra met bijna 4 ton op de klok...
D. Elzinga zei:
Wij hanteren zeer flexibele openingstijden namelijk alleen op afspraak.