Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Joop053 zei:Rob0032 zei:Ik zou die SC alleen al hebben gekozen om de autotelefoon.![]()
Inderdaad tof jaren negentig ding![]()
Heerlijk gewoon! Ik wil ook graag een tijdsgetrouwe telefoon in mijn auto, maar ik weet niet of ik dit elegant ga kunnen wegwerken...
929V6 zei:@Rob,
Met een groene Simca 1100 VF2 kom je al een heel eind.
Rob0032 zei:Die Espero staat nu een jaartje of 4 te koop. Niemand is natuurlijk zo gek om dat geld ervoor neer te leggen, hoe weinig de auto ook gelopen heeft. Zelfs over tien jaar vraag ik me af of iemand dit ervoor zal betalen.
Joop053 zei:Eén van de mooiste compacte middenklassers uit de jaren negentig.
Lancia Delta HPE € 695
119.069 km
![]()
Lancia Delta € 850
139.787 km
![]()
Wouter82 zei:Die Vauxhall vind ik anders ook heerlijk, geweldige slee om stiekem geen dikke Opel te hoeven rijden![]()
Moderator
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/pontiac-trans-sport-2-3i-16v-airco-61000-km-uniek-155426287.html
61 dkm
![]()
Landyacht zei:Soms best moeilijk om een autoliefhebber te zijn.
Moderator
Landyacht zei:Puur rationeel gezien moet je zo'n ding ook natuurlijk nooit kopen. De kwaliteit van de gebruikte materialen is bedroevend en de betrouwbaarheid is zwaar onder de maat, zeker die van de viercilinder. Maar ja, ik koop zelden auto's op rationele basis en daarbij; als zo'n boot een keer rijdt, dan rijdt het fantastisch.
Heb je er wel eens in gereden, om tot deze mening te komen??
Landyacht zei:Heb je er wel eens in gereden, om tot deze mening te komen??
Ik heb idd. eens een rondje mogen maken in een Trans sport. Lang geleden in een toen vrij recente. Via Duitsland naar Parijs en weer naar Nederland. Rijdt subliem en zeeën van ruimte. Ik heb nog niet op Carsurvey.org gekeken (zal snel eens gaan speuren daar) maar ik ken de reputatie van de GM-viercilinders uit de jaren negentig en ook de reviews op deze site liegen er niet om qua buitensporige kosten en ellende.
Inderdaad zijn dit auto's met veel meer kilometers dus dit kan nog wel meevallen met betreffende auto.