Vanaf 2-7.
Hairy Weasel: wel gaaf, zo'n goed gebruikte F4! Hij komt me ergens bekend van voor. Ook het duo BMW/Alfa is heel leuk.
louisz: wat een heerlijk passende plaat van die Rolls.
Anderson: leuke DAF! Die kleurstelling met strepen heb ik ook wel eens gezien, dat was dan op een Marathon, dus ik denk dat het origineel is. Wellicht een optie? https://flic.kr/p/ZKUjJB
JFR: geweldige Corolla, die lijkt er nog heel aardig bij te staan. Leuke Chevy, die zie ik zelden zo mooi.
Klassiekerrijder: die 911 en Jensen zijn prachtig! Leuke 6.9 maar op zo'n eendagskenteken hoort geen NL-vlakje te staan. Opgelegde letters zijn er onwaarschijnlijk op, maar ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.
BMW auto: zelfs in Polen begint dit soort spul langzaam zeldzamer te worden, in Nederland is het dat al lang. De iets grotere Marea is hier wel verkocht, maar van deze durf ik het niet zeker te zeggen. Leuke spot!
ginkelvanmichiel: leuke Corsa! Ik heb een zwak voor dat model.
MCW 84: prachtige Amazon!
Engineer2: gelukkig zijn de auto's niet zo verlaten als de garage, leuk spul. Die Kadett moet echt pas net op kenteken staan.
De eerste bij Uden en de rest in Eindhoven, afgelopen week.
2009 VW Passat R36
Een serieus snelle Passat, echte wolf in schaapskleren, houd ik van.
2002 Toyota bB
Ik dacht in de binnenspiegel dat er een Scion aan kwam, maar hij heeft het stuur rechts en heet "gewoon" Toyota, dus is hij in Japan geleverd.
1984 Bertone Ritmo Cabriolet
Een Ritmo die een opknapbeurt verdient. Eerste vermoeden is dat hij hier al een tijdje staat, maar hoe hij me zo lang kan zijn ontgaan verbaast me.
1975 Mercedes-Benz L 306 D
Een charmante camper, duidelijk niet nieuw meer maar staat er toch leuk bij.
1971 Volvo 145, 1974 Volvo 145, 1994 Volvo 240
En een drietal Volvo's dat ik al vaker heb gezien, nu ze eindelijk een keer zonder auto ertussen op chronologische volgorde stonden gingen ze op de foto.