Favorieten vanaf 29-1.
Gullwing: Rolls? Bijzonder zeker!
louisz: leuke Cherry, 305, Subaru Baja en BMW 8! Wel apart dat die motorkap niet gewoon dicht is.
citroenAZU: Trabant, Nissan Micra, mossige 2CV, Renault 5, Volkswagen type 3, Jaguar XJS, Bentley. Ford Taunus, dikke DAF, Chevy Van.
Klassiekerrijder: zo'n Arteon zou de mooiste stationcar van dit moment kunnen zijn, nog geen gezien. De Renault 4, Ford Mustang en Toyota's zijn hele leuke spots.
D Elzinga: Toyota Camry en wat een mooie Volvo 480.
Peter O: leuke Nissan, heel apart! Ook de BMW 520i, Lincoln Town Car, Volkswagen Golf.
XBXG: Audi 90, Reliant Scimitar, Peugeot 404, Porsche 928 en wat een tof duo 205'jes!
1977 Mini 1100
Een Mini uit de jaren '70 was alweer even geleden.
1988 Volkswagen Golf
Een van de viezere Golfjes van Eindhoven, al zie ik geen roest. De APK is al bijna drie jaar verlopen.
1991 DAF 400
De tweede DAF 400 voor mijn lens. De blauwe Transit op de achtergrond stond in november al eens in dit parkeervak: https://flic.kr/p/2k5rbBK.
2007 Mazda 6 MPS
Modern spul in de vorm van deze snelle Mazda. Het enige smetje is het vies onder de achterlichten.
1984 Peugeot 205
De oudste 205 die ik voor de lens gehad heb, en voor mijn gevoel zijn vijfdeurs uit de jaren '80 ook zeldzamer dan driedeurs.
1993 Chrysler Saratoga
En een flink gebruikte Chrysler in hele luxe uitvoering. Ik vraag me wel hardop af waarom het dak geel is.