Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klassiekerrijder zei:Vreemd dat de RDW bij een importkeuring niet kijkt naar dergelijke zaken. In twijfelgevallen snap ik het, zowel de A5 als de LNA voldoen zo overduidelijk niet aan de eisen dat er niet eens over hoeft te worden nagedacht.
Rutger DC zei:
citroenAZU zei:
speedtouch zei:Rutger DC zei:
Dat is een Chevrolet Corvair!
speedtouch zei:Dat is een Chevrolet Corvair!
Rutger DC zei:XBXG Alleen maar toppers eigenlijk, maar de Suzuki, R16, 403 pick-up en Skoda vind ik het leukst. Wat zou er achter de Skoda staan, nog een Skoda?
afentoe zei:
1969 BMW 2800
Spoordonk: wie weet hoe lang deze E3 hier al niks staat te doen. De RDW kent het kenteken niet mee.
citroenAZU zei:afentoe zei:[url]https://live.staticflickr.com/65535/50641577392_54c5b80f0d_c.jpg[/url]
1969 BMW 2800
Spoordonk: wie weet hoe lang deze E3 hier al niks staat te doen. De RDW kent het kenteken niet mee.
Gaaf die 24-82-JV Bij mij komt ie er gewoon uit, een BMW 2800 van 01-10-1969 sinds 2017 kenteken ongeldig.
Barri zei:Die 205 GTI heeft de voorbumper van een 309 GTI?
afentoe zei:citroenAZU zei:afentoe zei:[url]https://live.staticflickr.com/65535/50641577392_54c5b80f0d_c.jpg[/url]
1969 BMW 2800
Gaaf die 24-82-JV Bij mij komt ie er gewoon uit, een BMW 2800 van 01-10-1969 sinds 2017 kenteken ongeldig.
Bij mij niet... RDW.nl zegt: "Er zijn geen gegevens gevonden voor het ingevulde kenteken 2482JV." Welke website gebruik jij?
.
louisz zei:
D. Elzinga zei:Wat is hier aan de hand? Deze Avantime heeft duidelijk een origineel Nederlands kenteken, maar de eerst afgifte in Nederland was toch pas 20 juli van dit jaar. Geexporteerd en nu weer terug?
Elco zei:D. Elzinga zei:Wat is hier aan de hand? Deze Avantime heeft duidelijk een origineel Nederlands kenteken, maar de eerst afgifte in Nederland was toch pas 20 juli van dit jaar. Geexporteerd en nu weer terug?
Da's wel bijzonder inderdaad. In het Avantime Register wordt dat ook niet helemaal duidelijk, er staat 'Gesloopt??' bij. De kans dat-ie is uitgevoerd en nu weer terug is, is inderdaad aanwezig. Voor zover ik weet zou het kenteken bij opnieuw invoeren wel een duplicaatcode krijgen.
Ik vermoed dat er een Mercedes-Benz OM606 in is geknutseld.Don H zei:Die XJ???? 3 liter diesel? Verschrijving bij RDW ?
Elco zei:Voor zover ik weet zou het kenteken bij opnieuw invoeren wel een duplicaatcode krijgen.
D Elzinga zei:Wat is hier aan de hand? Deze Avantime heeft duidelijk een origineel Nederlands kenteken, maar de eerst afgifte in Nederland was toch pas 20 juli van dit jaar. Geexporteerd en nu weer terug?
Don H zei:Die kale koets van die gele BMW 02, zou dat dat reclame object in de tuin van de BMW dealer op Rotterdam Zuid bij de driemansteeweg/A15 geweest zijn?