Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
louisz zei:
Klassiekerrijder zei:@AZU: prachtige platen weer. Om de een of andere reden springt de blauwe Kever eruit.
dickey zei:Geen uitlaatjes, dus elektrisch?
Renault15 17 zei:Niet bepaald de eerste auto waar je aan denkt als je Subaru zegt:
MCDubbellU zei:Een Vixen met BMW dieselmotor. Slechts 587 stuks van gemaakt: https://en.wikipedia.org/wiki/Vixen_(RV)
MCDubbellU zei:Een Vixen met BMW dieselmotor. Slechts 587 stuks van gemaakt: https://en.wikipedia.org/wiki/Vixen_(RV)
MX6 zei:@afentoe VW 18?
Dat is toch een VW 181 oftewel een kubelwagen en in Amerika Thing genoemd?
afentoe zei:En een van mijn all-time favorieten, deze Pontiac is in feite een gerebadgede Holden Monaro, en op een of andere manier origineel Nederlands.
Jay DoubleYou zei:afentoe zei:En een van mijn all-time favorieten, deze Pontiac is in feite een gerebadgede Holden Monaro, en op een of andere manier origineel Nederlands.
Zou het kunnen dat-ie in het buitenland besteld is, daarna overgekomen naar Nederland, en hier voor het eerst op kenteken is gezet? Weet niet hoe dat gaat, maar ben wel benieuwd.
afentoe zei:Jay DoubleYou zei:afentoe zei:En een van mijn all-time favorieten, deze Pontiac is in feite een gerebadgede Holden Monaro, en op een of andere manier origineel Nederlands.
Zou het kunnen dat-ie in het buitenland besteld is, daarna overgekomen naar Nederland, en hier voor het eerst op kenteken is gezet? Weet niet hoe dat gaat, maar ben wel benieuwd.
Zoiets waarschijnlijk. Een jaar of wat geleden heb ik ook eens zoiets "geks" hier gepost, ik meen me te herinneren dat hier gereageerd werd dat het inderdaad linksom of rechtsom wel kan. Vriendjes bij de importeur (een ander GM-merk of zo), dan zou zo'n ding linksom of rechtsom toch zonder eerdere toelating al op de boot zijn gezet, als ik het mij goed herinner. Dat zal wat gekost hebben want er zal nog geen typegoedkeuring voor zijn geweest.