Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is dit apparaat, een Saab 906 "Aerospace". Was oranje. Sinds kort zilvergrijs. Blijkbaar een historie bij Koenigsegg gehad als servicewagen.Quadrifoglio Verde zei:Vanmiddag dit gezien, een soort kruising tussen een Volvo 850 en Saab 900. Is iemand hier zelf creatief geweest? Betere foto's maken lukte niet, de auto stond ergens binnen.
![]()
Dit is in Leiden lijkt het? Hoe dan ook, is dit een speciale categorie voertuigen, die geen geldige kentekenplaat nodig heeft?citroenAZU zei:
citroenAZU zei:
ginkelvanmichiel zei:dat was ook de reden dat ik juist die heb uitgekozen als leenauto![]()
dens zei:ginkelvanmichiel zei:dat was ook de reden dat ik juist die heb uitgekozen als leenauto![]()
Ik ga 'm ook aanvragen als leenauto maar zal 'm hoogstwaarschijnlijk niet krijgen van de BMW garage![]()
Barri zei:Zonder foto is het geen drol waard, maar ik kwam in Hilversum wel eens een Saab 9-4x tegen. Vandaag zag ik er twee! Een zwarte met een recent kenteken en een witte.![]()
citroenAZU zei:
Muddy Bandit zei:citroenAZU zei:
Zet die ook maar gelijk in het topic "omgekat", z'n kenteken is 8-13 jaar ouder als de rest.![]()