afentoe
Kilometervreter
Dit weekend ga ik weinig tot geen tijd over hebben, dus is het favorietenrondje dit keer vrij kort
De Renault van radar en 205 van ginkelvanmichiel vind ik erg leuk. Respectievelijk een model wat hier altijd al zeldzaam is geweest, en een rap uitstervend kleintje in wat door de staat alleen maar bijzonderder wordt, al vind ik het wel jammer… En dan mijn eigen spots!
9 januari, Eindhoven

2013 Nissan Juke Nismo
Niet bepaald het toppunt van schoonheid, maar heerlijk dik is zo’n Nismo wel.

1968 VW Kever
Bij hoge uitzondering een zwart-witfoto. Vrijwel niets moderners (vrij bijzonder, omdat de weg op de achtergrond meestal een behoorlijk drukke is) verstoorde dit leuke plaatje van een jaren ’60 Kever in een jaren ’60 woonwijk.
9 januari, Hilversum

Range Rover Classic
Range Rover met een aardig offroadgehalte.

1991 Mitsubishi Lancer
En deze Lancer. Er was niemand in de buurt te bekennen, dus ik heb het idee dat de eigenaar een paar uur later zowel startkabels als een koud bakje yoghurt nodig heeft gehad
11 januari, Schiedam

1972 Dodge Dart
Origineel Nederlandse Dodge met wielklem.

1997 Nissan 300ZX
Gave Nissan in een kleur die ik mooi bij dit model vind passen.

1996 Suzuki X-90
Suzuki van de eerste eigenaar. Leuk detail is de puntgave sticker op de voorruit, die vermeldt dat de auto in 1998 keurig zijn onderhoud heeft gehad

1992 Alfa Romeo 33
En tot slot deze fijne Alfa.
9 januari, Eindhoven

2013 Nissan Juke Nismo
Niet bepaald het toppunt van schoonheid, maar heerlijk dik is zo’n Nismo wel.

1968 VW Kever
Bij hoge uitzondering een zwart-witfoto. Vrijwel niets moderners (vrij bijzonder, omdat de weg op de achtergrond meestal een behoorlijk drukke is) verstoorde dit leuke plaatje van een jaren ’60 Kever in een jaren ’60 woonwijk.
9 januari, Hilversum

Range Rover Classic
Range Rover met een aardig offroadgehalte.

1991 Mitsubishi Lancer
En deze Lancer. Er was niemand in de buurt te bekennen, dus ik heb het idee dat de eigenaar een paar uur later zowel startkabels als een koud bakje yoghurt nodig heeft gehad
11 januari, Schiedam

1972 Dodge Dart
Origineel Nederlandse Dodge met wielklem.

1997 Nissan 300ZX
Gave Nissan in een kleur die ik mooi bij dit model vind passen.

1996 Suzuki X-90
Suzuki van de eerste eigenaar. Leuk detail is de puntgave sticker op de voorruit, die vermeldt dat de auto in 1998 keurig zijn onderhoud heeft gehad

1992 Alfa Romeo 33
En tot slot deze fijne Alfa.