Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die geen 120Y is, maar wel heerlijkD' oh zei:@Timo1990: Heerlijke 120Y!
Gewoon Dirk zei:
Rush2112 zei:Shit Wouter, die PassatWeet PR74 het al?
Weet je het adres?
Marc van der Togt zei:Leuke spots weer! Zojuist gespot vlakbij waar m'n huis woont:
[url]https://s26.postimg.org/s3chuf62h/IMG_1430.jpg[/url]
Stuur aan de verkeerde kant. Iets uit Japan??
Charger zei:Vandaag gezien:
Peugeot 104 van 1980:
https://www.mupload.nl/img/nxrwhn8eddw8x.jpg
https://www.mupload.nl/img/477324mbsxamh.jpg
Moderator
Op Flickr zie ik de fotolocatie en middels Google Maps is de locatie eenvoudig te achterhalenXBXG zei:Rush2112 zei:Shit Wouter, die PassatWeet PR74 het al?
Weet je het adres?
Waarschijnlijk heeft ie de foto wel voorbij zien komen. Een adres ga ik echter niet zomaar vermelden. Dat zal de eigenaar niet leuk vinden.
Dak doet bij een DS niet tot nauwelijks mee in de stijfheid.Timo1990 zei:@Barri, zo'n vierdeurs DS Cabrio is zelfbouw, er zijn er in het Citroën wereldje meer bekend. Het lijkt mij dat zo'n auto zo slap als een vaatdoek wordt, de foto straalt dat ook gewoon uit. Maar omdat er meerdere zijn valt dat misschien toch wel mee?!
Zal wel gewoon bij de RDW gekeurd zijn.Pauli zei:Mag je met zo'n zelfbouw uberhaupt de weg op?
Vraag me af wat de verzekering doet bij een ongeluk......
XBXG zei:Rush2112 zei:Shit Wouter, die PassatWeet PR74 het al?
Weet je het adres?
Waarschijnlijk heeft ie de foto wel voorbij zien komen. Een adres ga ik echter niet zomaar vermelden. Dat zal de eigenaar niet leuk vinden.
Ik heb de garage een mail gestuurd. Deze hebben de mail naar de nieuwe eigenaar gestuurd. Nu hopen dat hij reageert.
Barri zei:Op Flickr zie ik de fotolocatie en middels Google Maps is de locatie eenvoudig te achterhalenXBXG zei:Rush2112 zei:Shit Wouter, die PassatWeet PR74 het al?
Weet je het adres?
Waarschijnlijk heeft ie de foto wel voorbij zien komen. Een adres ga ik echter niet zomaar vermelden. Dat zal de eigenaar niet leuk vinden.![]()
Moderator
Ik ken de auto al een jaar of twintig. Volgens mij is ie aardig verstevigd, maar ik vind het ook een heel gek ding, zo'n vierdeurs cabrio.Timo1990 zei:@Barri, zo'n vierdeurs DS Cabrio is zelfbouw, er zijn er in het Citroën wereldje meer bekend. Het lijkt mij dat zo'n auto zo slap als een vaatdoek wordt, de foto straalt dat ook gewoon uit. Maar omdat er meerdere zijn valt dat misschien toch wel mee?!
afentoe zei:
1986 Suzuki SJ413
Vandaag stond ik achter deze Suzuki. Als personenauto is deze versie redelijk zeldzaam, is in de jaren ’80 slechts vier jaar geproduceerd, waarna ze in 1993 pas weer terugkeerde.
Gewoon Dirk zei:
Niels. zei:
Wouter82 zei:Dat is toch de Scoupé van D-C?
Marc van der Togt zei:Wát een mooie spots afentoe! Van die Country Sedan (zowat de "opa" van mijn '86-er Country Squire) krijg ik kriebels in m'n buik! Hebbehebbehebbe.....
Zonder degelijke gehoorbescherming zou ik die vakantie maar gaan beperken tot in je regio.XBXG zei:Met die Tatra zou ik wel op vakantie willen.![]()