Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die naam zag ik op Flickr ook al voorbij komen maar mij zegt het helemaal niets, een soort uitvoering of iets dergelijks?zombies zei:@afentoe het is een Xerxes uitvoering en die zijn best zeldzaam.
Klopt helemaal, wel alleen volledige kentekens.D'Oh zei:Wat mij nu opeens (weer?) opvalt is dat je kentekens in de achtergrond afschermt. Geen verwijt, maar het viel mij nu opeens op.
Bedankt, ik zal me steeds al af te vragen wat het nu was!stoterstangen90 zei:Die Gilbern is gaaf AZU.
Gewoon Dirk zei:@Afentoe - Die 626 is ook een knappe spot, ik denk dat ik er gewoon voorbij gelopen was...
Don H zei:Is die MB200 toevallig geen 500E?
Gewoon Dirk zei:
Dat geloof ik best. Spot van het Jaar-materiaal!Charger zei:Datsun 160B De Luxe van 1977,ik had gehoord dat van deze auto nog maar 3 rijdend hier in Nederland zijn:
![]()
AJS zei:Gewoon Dirk zei:Ik sluit af met een Japanner.
Dat is een LS400, UCF11.
Gewoon Dirk zei:AJS zei:Gewoon Dirk zei:Ik sluit af met een Japanner.
Dat is een LS400, UCF11.
Was de rest wel de moeite waard?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt niet erg om verbeterd te worden. In tegendeel, daar leer ik alleen maar van (ik weet ook niet alles) maar van de afgelopen +/- 50 spots is de enige feedback vooralsnog die Lexus is een zus en die Mercedes is een zo...![]()
Gewoon Dirk zei:
afentoe zei:Gewoon Dirk zei:
Leuk, die ken ik! Ook in Antwerpen, afgelopen augustus:
https://oi64.tinypic.com/az8avo.jpg
Wat jammer dat hij sindsdien het logootje kwijt is![]()
Gewoon Dirk zei:Was de rest wel de moeite waard?
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt niet erg om verbeterd te worden. In tegendeel, daar leer ik alleen maar van (ik weet ook niet alles) maar van de afgelopen +/- 50 spots is de enige feedback vooralsnog die Lexus is een zus en die Mercedes is een zo...![]()
ScherpGewoon Dirk zei:@Afentoe - Zie ik daar nou een 2CV weerspiegelen in de lak?
Gewoon Dirk zei:Joël D. zei:Leuke spots weer.
Ik ga je nog een keer verbeteren Dirk.Die RC is een RC-F, met een 5 liter atmosferische V8. Geen hybride meuk dus.
![]()
Hier moet ik dan toch echt Elco gelijk geven.
Een foto van de achterzijde levert het bewijs
https://c1.staticflickr.com/3/2805/32675792043_c6057cb290_c.jpg