Allereerst mijn favorieten vanaf 30 augustus, uiteraard mijn dank aan iedereen voor de gegeven feedback

.
Gewoon Dirk: Hyundai Terracan (die zie ik sowieso vrij weinig meer), Cadillac Seville, die geweldige Oldsmobile, de Saab 9000, Raw Sylva, Buick Skylark, Volvo 264, Chevy S10, Opel Campo, een

voor degene die de ballen heeft om een vouwcaravan achter een ramvol Starletje te hangen, Chevrolet Nova, Ford Mustang
D’Oh: Buick Skylark, Nissan Bluebird en Buick Wildcat; wat is dat een enorm ding

.
XBXG: de Alfa’s zijn allemaal leuk, maar de 75 en 8C springen er voor mij uit. Ook de Kaiser CJ5 vind ik een gave spot. Verder: BMW M535i en 3.0CSi, Maserati Ghibli, Harley-Davidson JE, Daihatsu Charade, Ford Thunderbird, BMW 840Ci, Ford Country Sedan, Mercedes-Benz Heckflosse.
citroenAZU: ik dacht eerst dat die Mercedes omgebouwd was, maar kennelijk hoort ‘ie zo. Mooi vind ik het niet, maar wel een gave spot! Ook de Renault 4 en Floride, Mitsubishi Cordia zijn erg gaaf.
Escher: prachtige Rolls, die heb ik dan weer niet gezien. Volgens mij (gezien het MAS) staat ‘ie een metertje of 100 van waar ik die Z8 gezien heb.
Charger: oef, die Packard is gaaf! Ook de Opel Senator, BMW 2002, Opel Manta, Chevy Van vind ik hele gave spots.
MRS: ook al is het een replica, het is nog steeds een leuk ding.
Dennis: zo’n Talbot-Matra Rancho (of in een andere volgorde) doet me altijd gelijk aan Bassie en Adriaan denken. Leuke spot!
BMW auto: Citroën LN, Toyota Tundra (de pickup), Mini Cooper, Peugeot 305, Porsche 911, de Triumphs, VDL busje (nooit geweten dat ze die ook maakten), superfoute roze Jaguar, Bedford, Mercedes-Benz 300GD.
BMW auto zei:
Alfa Romeo: https://lh3.googleusercontent.com/4-eG88xqzyWC4pIU45Vy1ebJ1kFiLY__g21QBGsg8-I0mhg1uPUSEuAOL_9d5txTxICCpEGDBA=w1366-h768-no
Dit is een – volgens mij nog zeldzamere – Lancia Fulvia. Gave spot!
Mijn materiaal van afgelopen donderdag (1 sept)…
’s Morgens op Goeree-Overflakkee eerst deze Citroën DS20 van 1974, waarvan het me hier pas opvalt dat er een knipperlichtje mist.
Nog geen 100 meter verderop deze redelijk nette Citroën CX, origineel Nederlands van 1987.
Op het lokale industrieterrein deze origineel Nederlandse Toyota Land Cruiser van 1982, in geweldige staat.
Ook in superstaat was deze origineel Nederlandse Peugeot 204 van 1973, een paar parkeerplaatsen verderop.
Terug in Eindhoven stond naast de eerder gespotte vervallen Peugeot 404 dit keer een 504 op oude platen, waar al sinds 1997 geen APK meer op zit. De auto zelf is origineel Nederlands van 1981.
Ik kon deze Volvo PV544 van 1965 in het voorbijgaan precies op de foto krijgen. Zo even snel leek de staat van de auto (die sinds 1987 in Nederland is) prima.
… en vrijdag (2 sept).
Ik vond dit wel een leuk Kevertje. Hij is van 1970, origineel Nederlands, al ruim 30 jaar bij de huidige eigenaar, en in supernette staat. Gezien in Best.
Op dezelfde parkeerplaats stond ook deze nette origineel Nederlandse BMW 1602 van 1973.
Tot slot stond in Eindhoven deze Packard Patrician van 1955, waar ik subtiel gezegd best wel blij van werd. Prachtige auto in perfecte optische staat, van binnen en buiten.