Sfeer op het forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut. Zo heb ik twee auto's waarvan recentelijk de remlichtschakelaar defect ging. Die van de Jaguar kost €190 bij de dealer en een imitatieonderdeel via een onafhankelijke garage €150, bij de MG gaat het om een onderdeel dat voor meer auto's gebruikt wordt en die kostte me €6.64 bij webshop voor automaterialen uit Groningen. Auto's die duurder zijn in aanschaf zijn meestal nog veel duurder in onderhoud.

Op de objectiviteit van de redacteuren heb ik overigens over het algemeen weinig aan te merken.

Een greep uit je vijftig meest recente reacties aldaar: "Veel dommer en stompzinniger gaat het hier niet meer worden. Proficiat!" en "Wat een ongekend kortzichtige nonsens."

Echt sneu dat er mensen zijn die blijkbaar de hele dag niets anders te doen hebben dan het met chirurgische precisie uitpluizen van profielen van reageerders die zij persoonlijk niet eens kennen. Zo ken ik er nog één. Hansdeconinck in de Citroën reviews. Kom je met gegronde en goed beargumenteerde kritiek op zijn favo merk Citroën dat ziet hij dit direct als een persoonlijke aanval. Hij gaat je dan zitten melden bij de redactie en begint al je reacties uit het verleden uit te pluizen. Schijnbaar heeft deze "pensionado" de hele dag niets anders te doen. Wat een zielig leventje moet zo'n persoon wel niet hebben zeg!
Ik zeg; Get a life man!

Pensionado, zielig leventje, get a life. Ik vind het ietwat merkwaardig dat je dit forumtopic gebruikt voor een persoonlijke aanval op een homepage-reageerder die volgens mij helemaal niet op het forum actief is. Doe dat lekker op de homepage, zou ik zeggen.

Rutger DC zei:
Pensionado, zielig leventje, get a life. Ik vind het ietwat merkwaardig dat je dit forumtopic gebruikt voor een persoonlijke aanval op een homepage-reageerder die volgens mij helemaal niet op het forum actief is. Doe dat lekker op de homepage, zou ik zeggen.

+1
Laat die lui van de homepage a.u.b. daar blijven.

Hmmm....lekker forumpje dit die Autoweek site.
Als je ziet hoe mensen op deze site op elkaar reageren kan ik toch niets anders concluderen dat er erg weinig gelukkige mensen in dit land leven.
Frustraties moeten blijkbaar worden afgereageerd.
Maar ja, vind je het gek? Torenhoge energierekeningen, werkloosheid, criminaliteit die de pan uit rijst, woningtekorten, enorme belastingheffingen, corona, een corrupte regering die alles aan elkaar liegt, tja, echt leuk is het allemaal niet meer in Nederland. Dan kan je beter in Duitsland wonen. Was er dit weekend weer eens. Wat zijn ze daar relaxt en wat is het leven daar enorm goedkoop. Geen wonder dat je op Duitse sites dit soort haantjesgedrag niet tegenkomt!!

Stel je niet zo aan. Corrupte regering:p. Geloof je jezelf nog?
Ik woon toevallig in Duitsland, en dat 'enorm goedkoop' is een fabel. Ook zijn mensen hier echt niet enorm anders, laat staan beter, dan in Nederland. Waar haal je die onzin vandaan?

Erik Huizen zei:

*reageert zijn frustraties af en prijst op niet erg relaxte wijze de relaxte Duitsers*

Interessant.

Trouwens, de (lage) werkloosheid is hier lager dan in Duitsland, Nederland scoort iets hoger (=beter) dan Duitsland op de corruptieperceptie-index, corona was niet uitsluitend een dingetje in Nederland (...), de belastingdruk ligt hier iets lager dan in Duitsland en torenhoge energierekeningen zijn ook in buurlanden een dingetje,

[size=x-large]MAAR DAT GEHEEL TERZIJDE[/size]

:)

haarr zei:
MCW 84 zei:
Wat je benoemd gaat over de hoofdpagina, niet over het forum.

Daar heeft ie ook de meeste reacties, helaas het forum ontdekt. ;)

Nee, de meeste reacties heb ik NIET op de frontpagina en dit forum heb ik toen ik lid werd van deze site al ontdekt. Dat is inmiddels een paar jaar geleden.
De meeste reacties heb ik op het review gedeelte en die behoort nog steeds niet tot de hoofdpagina.
Maarrrrrr, forum, hoofdpagina, afdeling reviews het is allemaal 1 pot nat. Het is en blijft dezelfde (Autoweek) site en alles wordt gemodereerd door hetzelfde redactieteam.
Ook wel weer duidelijk te zien aan de reactie van zo'n haarr dat er toch veel onvrede leeft in de maatschappij. Je proeft gewoon de irritatie en de onvrede.

De moderatie op het forum en de frontpage gebeurt niet door dezelfde personen, forum heeft eigen moderatie, gelukkig.

Ik beweer ook niet dat jij vervelende reacties post op de frontpage, let op de smiley.

Erik Huizen zei:
Ook wel weer duidelijk te zien aan de reactie van zo'n haarr dat er toch veel onvrede leeft in de maatschappij. Je proeft gewoon de irritatie en de onvrede.

Ik vind je nogal onnavolgbaar. In je eerste reactie veroordeel je een persoonlijke aanval met een persoonlijke aanval, in je tweede reactie veroordeel je frustratie en laat je je frustraties de vrije loop en in je derde reactie extrapoleer je vermeende onvrede van een forummer naar de hele maatschappij - onvrede die vooral blijkt uit je eigen reacties.

Rutger DC zei:
Erik Huizen zei:

*reageert zijn frustraties af en prijst op niet erg relaxte wijze de relaxte Duitsers*

Interessant.

Trouwens, de (lage) werkloosheid is hier lager dan in Duitsland, Nederland scoort iets hoger (=beter) dan Duitsland op de corruptieperceptie-index, corona was niet uitsluitend een dingetje in Nederland (...), de belastingdruk ligt hier iets lager dan in Duitsland en torenhoge energierekeningen zijn ook in buurlanden een dingetje,

Waaruit blijkt dat? Kom eerst eens met bewijzen voordat je dit soort domme beweringen uit.
De werkloosheid wordt in Nederland kunstmatig laag gehouden door onze corrupte regering dmv. die jaren lang geleden ingevoerde Melkert baantjes. Al die nep postbodes, boa's etc, dat is allemaal kunstmatige werkgelegenheid. Tel die maar eens op bij de werkloosheidscijfers. Dan kom je op een werkloosheidspercentage waar ze in landen als Griekenland of Bulgarije nog van opkijken. Daarbij die Melkertbaantjes zijn helemaal niet nodig in onze samenleving en hun loontjes worden betaald met onze belastingcenten. Welteverstaan, de torenhoge belastingen die de paar nog werkende Nederlanders mogen ophoesten.
Corruptieperceptie??:D Ook weer zo'n dingetje. Corruptie is trouwens heel wat anders dan criminaliteit. En perceptie gaat over het gevoel bij de mensen. Dit heeft niets te makeh met harde criminaliteitscijfers. Trouwens, leg het maar eens uit aan de talloze mensen die afgelopen weken in Nederland het slachtoffer zijn geworden van de meer en meer oprukkende criminaliteit. De mensen wiens auto in de fik is gestoken, bij wie weer eens werd ingebroken, degenen die een vuurwerkbom in hun brievenbus kregen.
Man, als je door Amsterdam loopt wordt je op iedere hoek van de straat aangesproken door zo'n crimineel Marrokaantje die probeert drugs aan je te verkopen. Nou, dat maak je in Duitsland echt niet mee. Ook niet in grote steden als Keulen, Bonn of Frankfurt.
Torenhoge energierekeningen ook in buurlanden een dingetje? In Duitsland tank je een litertje euro gewoon voor onder de 1,70 euro. Gaat je dat in Amsterdam ook lukken? Ha, dacht het niet of wel. Belastingdruk in Nederland lager dan in Duitsland? Man, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Zal ook wel weer zo'n verzonnen bewering zijn. Om het even bij auto's te houden, wat jij hier in Nederland aan MRB per maand voor je auto betaalt, dat betaalt een Duitser ook. Maar dan op jaarbasiso_O.

Ook dit heeft niks met het forum te maken. De hoofdpagina en reviews vallen hier niet onder. En je persoonlijke frustraties over de regering al helemaal niet. Wellicht is nu.nl iets voor je :)

Erik Huizen zei:
Man, als je door Amsterdam loopt wordt je op iedere hoek van de straat aangesproken door zo'n crimineel Marrokaantje die probeert drugs aan je te verkopen. Nou, dat maak je in Duitsland echt niet mee. Ook niet in grote steden als Keulen, Bonn of Frankfurt.

Haha, hou op hoor... Is me in Nederland amper overkomen. Zodra ze in Duitsland weten dat je uit Nederland komt heb je júist dat soort vragen of aanbiedingen. Nogmaals, hoe kom je aan alle onzin die je als waarheid presenteert?

MCW 84 zei:
Ook dit heeft niks met het forum te maken. De hoofdpagina en reviews vallen hier niet onder. En je persoonlijke frustraties over de regering al helemaal niet. Wellicht is nu.nl iets voor je :)

Ik ben niet gefrustreerd. Ik probeer een verklaring te zoeken voor het haantjes gedrag op deze site. Of dat nu op de hoofdpagina is, op het review gedeelte of op het forum, je ziet het overal. Direct wordt gehapt en op de man gespeeld.
Wel vreemd trouwens dat de Autoweekredactie nergens echt ingrijpt en al helemaal niet op de hoofdpagina.
Ach, ze vinden het allemaal wel best zo. Zeker omdat het een groot aantal clicks op de site oplevert.
En, hoe meer clicks, des te meer advertentie inkomsten. Dat de Autoweek kas dus nebenbei ook nog eens goed wordt gespekt is een prettige bijkomstigheid.

Die discussie is al lang en breed gevoerd. Dit forum staat gelukkig aardig los van de rest van de site. De sfeer is hier juist goed. Als het je hier niet bevalt kan je beter je heil ergens anders zoeken. Je bent vooral erg negatief.

Rutger DC zei:
Erik Huizen zei:

Ik vind je nogal onnavolgbaar. In je eerste reactie veroordeel je een persoonlijke aanval met een persoonlijke aanval, in je tweede reactie veroordeel je frustratie en laat je je frustraties de vrije loop en in je derde reactie extrapoleer je vermeende onvrede van een forummer naar de hele maatschappij - onvrede die vooral blijkt uit je eigen reacties.
(y)

MCW 84 zei:
Die discussie is al lang en breed gevoerd. Dit forum staat gelukkig aardig los van de rest van de site. De sfeer is hier juist goed. Als het je hier niet bevalt kan je beter je heil ergens anders zoeken. Je bent vooral erg negatief.
(y)

Erik Huizen zei:
Rutger DC zei:
Erik Huizen zei:

Interessant.

Waaruit blijkt dat? Kom eerst eens met bewijzen voordat je dit soort domme beweringen uit.
De werkloosheid wordt in Nederland kunstmatig laag gehouden door onze corrupte regering dmv. die jaren lang geleden ingevoerde Melkert baantjes. Al die nep postbodes, boa's etc, dat is allemaal kunstmatige werkgelegenheid. Tel die maar eens op bij de werkloosheidscijfers. Dan kom je op een werkloosheidspercentage waar ze in landen als Griekenland of Bulgarije nog van opkijken. Daarbij die Melkertbaantjes zijn helemaal niet nodig in onze samenleving en hun loontjes worden betaald met onze belastingcenten. Welteverstaan, de torenhoge belastingen die de paar nog werkende Nederlanders mogen ophoesten.
Corruptieperceptie??:D Ook weer zo'n dingetje. Corruptie is trouwens heel wat anders dan criminaliteit. En perceptie gaat over het gevoel bij de mensen. Dit heeft niets te makeh met harde criminaliteitscijfers. Trouwens, leg het maar eens uit aan de talloze mensen die afgelopen weken in Nederland het slachtoffer zijn geworden van de meer en meer oprukkende criminaliteit. De mensen wiens auto in de fik is gestoken, bij wie weer eens werd ingebroken, degenen die een vuurwerkbom in hun brievenbus kregen.
Torenhoge energierekeningen ook in buurlanden een dingetje? In Duitsland tank je een litertje euro gewoon voor onder de 1,70 euro. Gaat je dat in Amsterdam ook lukken? Ha, dacht het niet of wel. Belastingdruk in Nederland lager dan in Duitsland? Man, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Zal ook wel weer zo'n verzonnen bewering zijn. Om het even bij auto's te houden, wat jij hier in Nederland aan MRB per maand voor je auto betaalt, dat betaalt een Duitser ook. Maar dan op jaarbasiso_O.

Opmerking 1, werkloosheid is in jouw geval 1 op 1 manipulatie. Die mensen hebben een inkomen, hebben een baan, doen mee met de maatschappij. Dat jij dit geen volwaardig werk vind of van mening bent dat de belastingbetaler dit betaald is een mening, dat mag.
Opmerking 2, Ook in de grote Duitse steden val je beslist over non inheemse bevolking. Ik vind ook dat we daar best iets harder in mogen zijn alleen je vergeet dat het een heel kleine groep is die dit gedrag vertoond. Ik heb best een aantal Marokkaanse vrienden en dat zijn stuk voor stuk zeer intelligente, hardwerkende, gastvrije en belastingbetalende Nederlanders.
Ik woon aan de grens met Duitsland en Belgie, ik tank met beide auto's gewoon in Nederland, (benzine en diesel) heel misschien Belgie maar Duitsland is echt niet goedkoper dan hier bij ons. Dat dit in Amsterdam niet is....tsja wie wil daar nou wonen.
Wat betreft MRB klopt, heb je gelijk, verzekering is hetzelfde maar hun onderhoudsnorm is veel hoger. Als jij een olielekkage op je TuV krijgt moet die de volgende keer opgelost zijn anders krijg je geen TuV meer. Dat zie ik bij ons wel eens anders...overmatige lekkage blijft er gewoon lekker op staan.

Dit soort frivole problemen is echter niet hetgeen dat we snel moeten gaan oplossen. Ik denk dat we beter even heel scherp kunnen veroordelen wat er momenteel binnen de muren van onze tweede kamer gaande is.

- Pensioenwet (1500 miljard privaat geld wordt elders ondergebracht en als je het er niet mee eens bent? Jammer, kun je niks tegen doen dus je hebt het maar te accepteren)
- Euro, ik ben geen voorstander om uit de Europese Unie te stappen maar we kunnen niet uit de muntunie stappen, terwijl voor ons moet de ECB op dit moment gewoon de rente omhoog zetten. Wij devalueren nu onze pensioenspaarpot omdat de renteverhoging problemen veroorzaakt voor landen als Frankrijk, Griekenland en Italië.
- Gezondheidszorg
- Energie
- Etc.

Erik Huizen zei:
Hmmm....lekker forumpje dit die Autoweek site.
Als je ziet hoe mensen op deze site op elkaar reageren kan ik toch niets anders concluderen dat er erg weinig gelukkige mensen in dit land leven.
Maar ja, vind je het gek? Torenhoge energierekeningen, werkloosheid, criminaliteit die de pan uit rijst, woningtekorten, enorme belastingheffingen, corona, een corrupte regering die alles aan elkaar liegt, tja, echt leuk is het allemaal niet meer in Nederland. Dan kan je beter in Duitsland wonen. Was er dit weekend weer eens. Wat zijn ze daar relaxt en wat is het leven daar enorm goedkoop. Geen wonder dat je op Duitse sites dit soort haantjesgedrag niet tegenkomt!!
En autorijden is er ook nog eens goedkoper. Waarom je nog in Nederland woont is mij een raadsel. Succes met de verhuizing Erik!

Echt sneu dat er mensen zijn die blijkbaar de hele dag niets anders te doen hebben dan het met chirurgische precisie uitpluizen van profielen van reageerders die zij persoonlijk niet eens kennen. (..) Als je ziet hoe mensen op deze site op elkaar reageren kan ik toch niets anders concluderen dat er erg weinig gelukkige mensen in dit land leven.

Vervolgens kijk je op iemand z'n profiel en maak je zijn auto belachelijk. Doei he. De enige die hier de sfeer verpest ben jij. Ik begrijp nu (ik had al zo'n vermoeden) waarom je berichten op de homepage steeds niet doorkwamen.

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet... Heeft iemand een spiegel om tussen Eriks gezicht en het bord voor zijn kop te houden?

@Erik ik snap niet helemaal wat je wilt bereiken met je posts.

Maar goed, on topic maar weer. Volgende week ben ik alweer 17 jaar actief hier, meestal met veel plezier. De sfeer gaat volgens mij op en neer, maar in de meeste topics is het wel goed.

Het meeste leuke blijf ik de "mijn auto-topic's" vinden, met sommige mensen heb ik daardoor echt een band gekregen, terwijl de auto me misschien op zich minder aanspreekt. Ik vind het ook leuk om te lezen hoe verschillend mensen kunnen zijn daarin, het ene topic benoemd elke scheet of kuch, en deelt het hele leven ernaast, de ander doet dit juist niet. Bij sommige mensen denk ik dan "okay" maar ja omdat je elkaar al lang volgt, is het eigenlijk heel logisch dat er soms "meer offtopic" gaat, wat misschien voor een buitenstaander (lees niet actieve lezer) als raar wordt ervaren.

Erik Huizen zei:
Ik vermaak me heerlijk in Duitsland en ga hier zeker wonen. Lekker weg uit dit verrotte corrupte stinklandje.:D
Super, alleen maar winnaars. Maar dan wel helemaal wegblijven he? Dus niet stiekem toch de kinderen naar school of naar een Nederlandse arts. Dat verwachten we immers ook van mensen die naar Nederland emigreren. En doe ze de groeten op AutoBild.de (y)

giphy.gif

MCW 84 zei:
Echt sneu dat er mensen zijn die blijkbaar de hele dag niets anders te doen hebben dan het met chirurgische precisie uitpluizen van profielen van reageerders die zij persoonlijk niet eens kennen. (..) Als je ziet hoe mensen op deze site op elkaar reageren kan ik toch niets anders concluderen dat er erg weinig gelukkige mensen in dit land leven.

Vervolgens kijk je op iemand z'n profiel en maak je zijn auto belachelijk. Doei he. De enige die hier de sfeer verpest ben jij. Ik begrijp nu (ik had al zo'n vermoeden) waarom je berichten op de homepage steeds niet doorkwamen.
Och, hij maakt alleen zichzelf belachelijk. De betreffende post is alweer weggejorist zie ik, maar moraal van het verhaal was dat ik (naar Duitse maatstaven) in een wijvenbak rijd. Nou nou, ik heb er toch een portie slecht van geslapen kan ik je zeggen! Zoals te doen gebruikelijk in Nederland is mijn mannelijkheid volledig afhankelijk van de auto die ik heb. En dan niet in de laatste plaats om de bijbehorende kritieken - al dan niet lovend - van online toetsenbordridders met enig aanzien. Ja, Erik Gauw Verhuizen heeft me echt op mijn tere zieltje getrapt. Zijn mening is echt belangrijk voor me, hoe kom ik dit nog te boven... :cry::cry::cry:

rzasa zei:
Misschien een slotje op dit topic?
Waarom? Een topic dat goed loopt maar door één persoon vervuild wordt?

Voor Erik Huizen kunnen we misschien een topic openen 'ik zou graag willen stoer zijn maar heb daar veel bevestiging voor nodig' dan kan de rust hier weerkeren.

Erik Huizen zei:
Zijn mening is echt belangrijk voor me, hoe kom ik dit nog te boven... crying smiliecrying smiliecrying smilie

Nou, schijnbaar is mijn mening nogal belangrijk voor je.
Zo te zien zit je er behoorlijk mee want je bent er nu nog mee bezig:D Misschien vannacht er dan toch slecht van geslapen?
Trouwens, gisteren een fantastisch dagje gehad in Duitsland. Ik kan er weer een tijdje tegenaan als je begrijpt wat ik bedoelo_O Recensies verschijnen wel op ijsberenforum.com dus ff in de gaten houden.
Op de terugweg nog even een lekkere dönerteller gegeten voor slechts 7,50 euro. Waar ga je dit in Nederland vinden?
En in Elten nog even mijn BMW 5 serie volgetankt voor 1,69 euro de liter(y)
Even lekker op de Oberhausen straight de 210km/u aangetikt.
Dat is vrijheid jongens. Duitse vrijheid.
Dit moeten jullie ook eens proberen. Ik beloof je, er gaat een wereld voor je open daar.
Dit is beter dan je frustraties over je mislukte bestaan in het dictatoriale Nederlandje af te reageren op je toetsenbordje.
Gewoon doen!
Alleen wat heeft deze onzin met de sfeer op de forum te maken? Helemaal niks.

Hi all,

Laten we het inderdaad even netjes houden en niet afdwalen van het oorspronkelijke onderwerp :) Discussies zijn geen probleem, mits ze niet in strijd zijn met de huisregels. Ik heb dergelijke reacties daarom even verwijderd en hoop ik dat we de goede feedback binnen dit onderwerp voort kunnen zetten.

Bij Koot en Bie waren Jacobse en van Es typetjes.....sommigen geloven zelf echt dat ze een vrije jongen zijn.....o_O
In het algemeen durf ik te zeggen dat, na een lange afwezigheid op dit forum, de sfeer blijkbaar beter geworden is, in tegenstelling tot de homepage waar elk topic door een aantal usual suspects binnen de kortste keren naar het niveau zandbak kleuterschool (of erger...) wordt getorpedeerd....
Laten we dat vooral zo proberen te houden.....

RobertS86 zei:
Hi all,

Laten we het inderdaad even netjes houden en niet afdwalen van het oorspronkelijke onderwerp :) Discussies zijn geen probleem, mits ze niet in strijd zijn met de huisregels. Ik heb dergelijke reacties daarom even verwijderd en hoop ik dat we de goede feedback binnen dit onderwerp voort kunnen zetten.

Tja, welkom in Nederland. Het land van censuur waar vrijheid van meningsuiting al lang tot het verleden behoort. Staat iemands mening je niet aan, dan censureer je dat toch gewoon ff weg.......... Stel je voor je deugt niet als site zeg! Wel altijd netjes politiek correct blijven hè.
Natuurlijk mag je je mening uiten, zolang ze niet in strijd zijn met "de huisregels", lees, met de regels die de brave huisvaders woke gemeenschap ons voorschrijft. Netjes in de pas blijven lopen met anderen hè, zo niet, dan is het einde oefening. En iedereen met een afwijkende mening wordt publiekelijk te kijk gezet als "wappie".
Ik weet al geruime tijd hoe Autoweek te werk gaat op internet. De commentaren onder de Youtube video's van Autoweek bijvoorbeeld worden gecensureerd als de pest.
De commentaren onder de Klokje Rond video's bijvoorbeeld. De commentaren van iedereen die het niet eens is met de mening van Joep verdwijnen daar als sneeuw in de warme zon. Blijkbaar heeft Autoweek een hele ploeg op de redactie zitten die continue bezig is met het beheren/bewaken van alle Autoweek uitingen op alle media. Daarvoor hebben ze nu ook een lekker financieel budget nu ze deel uitmaken van het giga DPG Media imperium die zowat alle Nederlandse media onder haar hoede heeft en vooral datgene naar de bevolking communiceert wat de regering Rutte hen opdraagt en vooral wat politiek correct is.
Dan ben je toch echt zielig bezig zeg! Als het zo moet dan kan je gewoon beter helemaal stoppen.
Dit doen ze bij Autovisie en Autoblog toch beduidend beter!!
Nee, Nederland is al lang geen democratie meer. Als je wilt weten hoe zoiets er uit ziet dan moet je maar eens een kijkje gaan nemen bij onze Oosterburen.

En @RobertS86, nu maar snel weer zorgen dat ook dit bericht weer zo snel mogelijk verdwijnt. Tja, stel je voor zeg!

Erik Huizen zei:
Geen zin meer om verder nog iets bij te dragen, of dat nu op de frontpage, het review gedeelte of hier op het forum is.
(...)
Doei!!
hèhè... Om even ontopic te komen; dat zal de sfeer op het forum goed doen ;)

Erik Huizen zei:
En verder heb ik het overigens wel bekeken hier op deze site. Zeker na dat geouwehoer met die mafkees van een Hansdeconinck.
Geen zin meer om verder nog iets bij te dragen, of dat nu op de frontpage, het review gedeelte of hier op het forum is.
Aan dat gecensureer en gebakkelei ga ik mijn kostbare tijd niet verknoeien.
1 ding kan ik Autoweek wel beloven, reclame voor hen maken zal ik zeker niet!:eek:
Doei!!

Dat noem ik nu een prachtig voornemen. Ik hoop oprecht dat het gaat lukken. (y)

En dan nog 10 offtopic reacties terwijl de beheerder al heeft aangegeven dat het weer over het onderwerp moet gaan.. :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan