Sfeer op het forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren dacht ik een leuk weetje te schrijven onder het artikel van de Fiat 127.
Kreeg ik weer die melding dat mijn bericht ter goedkeuring wordt aangeboden aan de redactie.
Net even gekeken en blijkt dat mijn bericht nog steeds niet gepubliceerd is.
Nou, de lol is er goed af zo.
Ik stop er maar mee wat de Autoweek betreft.
Maar ja, misschien is dat dus ook wel het doel van de redactie van de Autoweek:rolleyes:
 
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.
 
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt.

:confused: Zoals? Als jij een artikel aanlevert dan ben je toch ook freelancer? Waarom wordt dat door andere freelancers bewerkt en niet jouw naam er onder? Of verwar je nu met reacties op de homepage plaatsen met een artikel schrijven voor de website/magazine..?
 
CD9LOP zei:
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.

Waar hèb je t over?
 
Erik Huizen zei:
Gisteren dacht ik een leuk weetje te schrijven onder het artikel van de Fiat 127.
Kreeg ik weer die melding dat mijn bericht ter goedkeuring wordt aangeboden aan de redactie.
Net even gekeken en blijkt dat mijn bericht nog steeds niet gepubliceerd is.
Nou, de lol is er goed af zo.
Ik stop er maar mee wat de Autoweek betreft.
Maar ja, misschien is dat dus ook wel het doel van de redactie van de Autoweek:rolleyes:
Heb je hier ooit over kunnen spreken met iemand van Autoweek zelf?
 
Passchier zei:
CD9LOP zei:
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.

Waar hèb je t over?

Kan je niet lezen?
 
CD9LOP zei:
Passchier zei:
CD9LOP zei:
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.

Waar hèb je t over?

Kan je niet lezen?
@CD9LOP: ik denk dat zélf best je tekstje eens herleest. Als je zoiets aanbiedt, verwondert het me niet dat het eerst bewerkt wordt.
Trouwens als je Hanssolo als voorbeeld aanhaalt, heb je het dus gewoon over het plaatsen van reacties, nogal hautain je zelf dan te beschouwen als een freelancer die ‘artikelen’ aanlevert.
Als je het over echte content voor de website hebt, ben ik benieuwd naar enkele artikels van jouw hand. Graag enkele voorbeelden.
 
@CD9LOP: Kun je een voorbeeld laten zien van zo'n artikel dat door jou aangeleverd is en door een AW-Freelancer bewerkt is?
 
Nee, ik heb onlangs een mailtje geschreven via deze site naar een Autoweek redacteur hierover maar nooit geen antwoord op gekregen.
 
DeeTwee zei:
Erik Huizen zei:
Gisteren dacht ik een leuk weetje te schrijven onder het artikel van de Fiat 127.
Kreeg ik weer die melding dat mijn bericht ter goedkeuring wordt aangeboden aan de redactie.
Net even gekeken en blijkt dat mijn bericht nog steeds niet gepubliceerd is.
Nou, de lol is er goed af zo.
Ik stop er maar mee wat de Autoweek betreft.
Maar ja, misschien is dat dus ook wel het doel van de redactie van de Autoweek:rolleyes:
Heb je hier ooit over kunnen spreken met iemand van Autoweek zelf?

Nee, ik heb onlangs een mailtje geschreven via deze site naar een Autoweek redacteur hierover maar nooit geen antwoord op gekregen.
 
MCW 84 zei:
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt.

:confused: Zoals? Als jij een artikel aanlevert dan ben je toch ook freelancer? Waarom wordt dat door andere freelancers bewerkt en niet jouw naam er onder? Of verwar je nu met reacties op de homepage plaatsen met een artikel schrijven voor de website/magazine..?

Zo heb je ook een Lennie. Dat figuur krijgt van de Autoweek redactie al jarenlang vrij spel om Japanse automerken te bashen.
Gekke is, hij kan schrijven wat hij wil, hij kan een merk als Honda volledig door het slijk trekken en toch grijpt de Autoweek redactie niet in.
Dat verbaast mij zeer. Sterker nog, er zijn mensen geweest die commentaar leverden op de berichten van die Lennie en werden daarna van de site gebanned.
Dat geeft een heel erg smerig smaakje aan zo'n site vind ik.
Trouwens, ik begrijp dat nooit. Mensen die op een site als deze zitten puur om een merk dat ze haten te bashen zijn in mijn ogen geen echte autoliefhebbers. Ik proef dan toch een bepaald commercieel smaakje. Bijv. een medewerker van een concurrerend automerk die probeert de concurrent "kapot" te schrijven en schade te berokkenen.
Dat soort zie je bijvoorbeeld niet op de site van de Autovisie.
Ik vind mij zelf een echte autoliefhebber. Voor mij heeft ieder automerk bepaalde kwaliteiten en unieke eigenschappen. Ik houd dus eigenlijk van alle merken.
Waarom zou ik dan op een site als deze mijn frustraties gaan zitten af te reageren op liefhebbers van een bepaald merk? Als je dat doet heb je in mijn ogen goed een steekje los zitten. Als je ziet hoeveel energie zo'n type als Lennie in een site als deze steekt dan zou je toch denken dat hij daarvoor door 1 of andere partij financieel voor gecompenseerd wordt?
 
Ik ken Hanssolo en Lennie beiden niet. Ik neem aan dat zij zich op de frontpage ophouden en op berichten reageren?
Dat zou ik geen freelancers noemen. Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk dat deze lieden betaald krijgen voor hun reacties.
 
@Erik. Ik ben er van overtuigd dat het in jouw geval gaat om een technisch probleem. Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik deze mededeling kreeg als ik vanaf mijn android tablet of android smartphone reakties schreef.
Schreef ik de reakties op mijn windows 11 laptop dan kreeg ik de mededeling niet en werden mijn reakties direct geplaatst.
Ik heb destijds (het speelde zich af rond de jaarwisseling een paar keer uitgelogd, chrome geupdate, geheugen en cache opgeschoond, opnieuw opgestart. Ineens bleek alles weer goed te werken. Door welke maatregel of actie? Ik zou het niet weten.
 
CD9LOP zei:
Passchier zei:
CD9LOP zei:
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.

Waar hèb je t over?

Kan je niet lezen?

Het is nogal warrig en we snappen het duidelijk niet. Kom je het nou echt niet even verduidelijken?
 
"Uitingen die in strijd zijn met de gedragsregels worden verwijderd. "

"De berichtgeving op AutoWeek.nl is 100% objectief. Kritiek is prima. Als we iets verkeerd hebben opgeschreven of gewoon ronduit fout zitten, laat ons dat dan via de e-mail of een fatsoenlijk berichtje weten, dan passen wij dat aan. Verwensingen, stemmingmakerij, insinueren dat wij worden gesponsord of bevooroordeeld zijn ten opzichte van bepaalde automerken staan wij niet toe."

Ik zeg maar niks, we worden hier monddood (‘verhinderen dat iemand zijn mening kan geven’) gemaakt!
 
Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.
 
Gilletti zei:
Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.
Precies zoals ik er ook over denk (y)
 
iDS zei:
CD9LOP zei:
Passchier zei:
CD9LOP zei:
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.

Waar hèb je t over?

Kan je niet lezen?
@CD9LOP: ik denk dat zélf best je tekstje eens herleest. Als je zoiets aanbiedt, verwondert het me niet dat het eerst bewerkt wordt.
Trouwens als je Hanssolo als voorbeeld aanhaalt, heb je het dus gewoon over het plaatsen van reacties, nogal hautain je zelf dan te beschouwen als een freelancer die ‘artikelen’ aanlevert.
Als je het over echte content voor de website hebt, ben ik benieuwd naar enkele artikels van jouw hand. Graag enkele voorbeelden.
Als het betreffende stukje dan ook nog eens zo doordrenkt is met het Toyata-ejaculaat, zoals je meestal hier post, dan liggen ze toch compleet gevouwen achter hun bureau bij AW.
 
Gilletti zei:
Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.

Je ziet al aan de vele verhitte reacties, de bans, het ongenoegen wat bij sommingen speelt dat dit forum voor velen meer is dan dat.
 
Volt zei:
"Uitingen die in strijd zijn met de gedragsregels worden verwijderd. "

"De berichtgeving op AutoWeek.nl is 100% objectief. Kritiek is prima. Als we iets verkeerd hebben opgeschreven of gewoon ronduit fout zitten, laat ons dat dan via de e-mail of een fatsoenlijk berichtje weten, dan passen wij dat aan. Verwensingen, stemmingmakerij, insinueren dat wij worden gesponsord of bevooroordeeld zijn ten opzichte van bepaalde automerken staan wij niet toe."

Ik zeg maar niks, we worden hier monddood (‘verhinderen dat iemand zijn mening kan geven’) gemaakt!

Ligt eraan wat je zegt. Kan me ook voorstellen dat ze op een gegeven moment wel klaar zijn met die insinuaties (die ik zelf ook vaak heb gemaakt overigens).
 
Erik Huizen zei:
Zo heb je ook een Lennie. Dat figuur krijgt van de Autoweek redactie al jarenlang vrij spel om Japanse automerken te bashen.
Gekke is, hij kan schrijven wat hij wil, hij kan een merk als Honda volledig door het slijk trekken en toch grijpt de Autoweek redactie niet in.
Dat verbaast mij zeer. Sterker nog, er zijn mensen geweest die commentaar leverden op de berichten van die Lennie en werden daarna van de site gebanned.
Dat geeft een heel erg smerig smaakje aan zo'n site vind ik.
Het zou juist raar zijn als ze wel ingrepen. Dan kun je de kritiek over afhankelijkheid, sponsoring e.d. natuurlijk helemaal verwachten. Dat mensen die op Lennie reageerden gebanned werden zal hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met dat ad hominems en bedreigingen e.d. sowieso niet toegestaan zijn.

Maar andere gebruikers beledigen kun je stiekem heel ver in gaan hoor. Wel kun je vrijwel zeker een ban verwachten op het moment dat je de redactie op de een of andere manier in diskrediet brengt.
 
Het probleem is dat mensen 'happen' op zulke merkengekkies. Doe je dat niet, reageer je er niet op, dan is voor hen de lol er snel af en zullen ze weer verdwijnen.
 
Barri zei:
Gilletti zei:
Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.
Precies zoals ik er ook over denk (y)

(y)

Ik zit hier al vanaf 2003, en heb heel wat mensen zien komen en gaan. Mensen die niet kunnen relativeren vervallen vroeg of laat in primitief gedrag zoals beledigen en schelden en lopen vanzelf tegen een ban aan. Sommigen hebben zelfs al meerdere keren een ban gehad vanwege hun aanmatigende gedrag maar blijven terugkomen, om dan te gaan klagen over de sfeer hier :T
 
Gilletti zei:
Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.

Zo denk ik ook, maak me nergens druk over wat ik lees!
 
Gilletti zei:
Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.

Blijkbaar denken moderatoren van bepaalde fora daar toch anders over en zien hun website als een soort persoonlijke burcht waarin alleen zij regeren en de baas zijn.
Goed voorbeeld is bijvoorbeeld het Volvo V70 forum. https://www.volvov70forum.com/xt.php?p=portal
Ben daar zelf onlangs lid geweest omdat ik zelf wel interesse had in de aanschaf van een Volvo S80 en heb via een ander forum nog steeds contact met wat (inmiddels) ex leden van dat forum.
Dat V70 forum is in ieder geval een commercieel gedreven forum waar de belangen van enkele forumsponsoren voor alles gaan.
Nadat enkele leden slechte ervaringen hadden opgedaan met een forum sponsor die op die site actief is als Blade (Autobedrijf Polter) en deze leden hun slechte ervaringen met dat bedrijf gingen neerpennen op dat forum kregen zij per direct een ban. Deze leden hadden daar de transmissie van hun Volvo laten spoelen waarna deze bij al deze leden stuk liep. Bleek dat deze garage de transmissie op een verkeerde manier had gespoeld.
Zomaar een voorbeeld waaraan je ziet dat dit soort fora allesbehalve objectief zijn en andere (commerciële) belangen een grote rol spelen.
Bekend is ook dat op deze V70 site ze om de haverklap de ip adressen van de leden checken. Dit om te controleren of gebande leden toch niet op de één of andere manier terug komen op dat forum. Zo bang zijn die moderatoren dus.
Dus praat me niet over dat dit soort fora een bijzaak is. Voor mij is het dat in ieder geval wel maar de bazen van dit soort fora zien dat dus helaas bepaald niet zo.
 
Erik Huizen zei:
MCW 84 zei:
Wat waren je vorige nicknames?

Wat is dat nou weer voor stom antwoord?
Dit is de eerste keer dat ik actief ben op deze site!

Dat is geen antwoord maar gewoon een vraag. Je hebt op het forum alleen in dit topic gereageerd en op de hoofdpagina geprobeerd onder deze nickname. Wellicht had je hiervoor een andere nickname, kon toch? Wellicht zijn je reacties niet goedgekeurd vanwege een agressieve ondertoon?
 
Erik Huizen zei:
Nee, ik heb onlangs een mailtje geschreven via deze site naar een Autoweek redacteur hierover maar nooit geen antwoord op gekregen.
Heb je een redacteur op z'n persoonlijke autoweek-mailadres gemaild?

Zelf heb ik ooit herhaaldelijk gemaild (met dezelfde vraag) naar autoweek@autoweek.nl en daarop kreeg ik uiteindelijk een reactie van Roy Kleijwegt.

Geen idee of dat nog steeds werkt, volgens mij zijn er verschillende algemene mailadressen in omloop en komen veel mailtjes die daarnaar verstuurd worden gewoon in een grote bak (al dan niet genaamd 'verwijderde items' ;) ) terecht. En is de kans klein dat iemand ze ooit leest.
 
Vanmorgen weer een reactie geplaatst in het topic over de nieuwe Renault Austral.
Nog steeds niet "goedgekeurd" en geplaatst.
Dit is niet meer leuk.
Denk dat ik er maar mee kap op deze site.
En dat zouden meer mensen moeten doen met de instelling van deze prut redactie!
 
Hoeveel keer heb je al gezegd dat je gaat kappen met deze site?
Komt al ongeloofwaardiger over:p

Ik had een paar maanden terug ook last dat ik alleen op het forum kon reageren en niet op de homepage, na 1 mailtje werd dat rechtgezet. Mij lukte het blijkbaar wel in één keer.
 
Erik Huizen zei:
Vanmorgen weer een reactie geplaatst in het topic over de nieuwe Renault Austral.
Nog steeds niet "goedgekeurd" en geplaatst.
Dit is niet meer leuk.
Denk dat ik er maar mee kap op deze site.
En dat zouden meer mensen moeten doen met de instelling van deze prut redactie!


Hoe kan het dan dat je reacties in dit topic wel gewoon geplaatst worden?
 
HarrieD zei:
@Erik. Ik ben er van overtuigd dat het in jouw geval gaat om een technisch probleem. Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik deze mededeling kreeg als ik vanaf mijn android tablet of android smartphone reakties schreef.
Schreef ik de reakties op mijn windows 11 laptop dan kreeg ik de mededeling niet en werden mijn reakties direct geplaatst.
Ik heb destijds (het speelde zich af rond de jaarwisseling een paar keer uitgelogd, chrome geupdate, geheugen en cache opgeschoond, opnieuw opgestart. Ineens bleek alles weer goed te werken. Door welke maatregel of actie? Ik zou het niet weten.
Erik, heb je deze tips van Harrie al opgevolgd?
 
Sinds een paar dagen kon ik ineens geen reaktie meer plaatsen vanaf mijn Samsung tablet. Gebruik de Chrome browser.
Via instellingen in chrome cache geleegd en cookies verwijderd. Nu werkt het weer goed.
 
Uhm, dit is het topic over sfeer. Technische berichten kunnen hier geplaatst worden: https://www.autoweek.nl/forum/read.php?3,5158051,6042383#msg-6042383
 
Toch even vermelden dat de sfeer op het forum wel goed lijkt te zitten.
Wat een verademing in vergelijking met de frontpage waar sommige figuren blijkbaar niks anders te doen hebben dan de boel te verzieken met onzinnige opmerking (en ik wil hier geen onderscheid maken tussen VAG- of Stellantisaanhangers - het idee dat je op een concern focust en niet op individuele wagens vind ik al erg eigenaardig).

Ik vind het hoogst eigenaardig dat Autoweek daar niet ingrijpt. Zouden ze echte enkel kicken op het aantal kliks? Dat zou hen op de lange duur wel eens zuur kunnen opbreken als daardoor een pak bezoekers met goeie bedoelingen andere oorden gaan opzoeken.
 
Polarisatie is hartstikke hip, helaas. En ja het draait hun vooral om de clicks en dus inkomsten. Verkoop van de bladen moeten ze het niet meer van hebben denk ik. Ben blij dat de onzin van de hoofdpagina lekker daar blijft.
 
Och, op het forum heb je ook wel eens lieden waar het niet zo mee klikt (al is dat inderdaad sporadisch). Vaak is dat ook een stukje intonatie, bij tekst krijg je de emotie niet mee die je face to face wel hebt. En daarmee kan je zaken dus ook verkeerd interpreteren, ik probeer dat soort gevallen altijd het voordeel van de twijfel te geven (vaak blijkt dat dan ook snel genoeg). Blijft het wel in het negatieve, dan lekker negeren. Jammer van de energie. Je kan niet iedereen te vriend houden toch?
 
iDS zei:
Toch even vermelden dat de sfeer op het forum wel goed lijkt te zitten.
Wat een verademing in vergelijking met de frontpage waar sommige figuren blijkbaar niks anders te doen hebben dan de boel te verzieken met onzinnige opmerking (en ik wil hier geen onderscheid maken tussen VAG- of Stellantisaanhangers - het idee dat je op een concern focust en niet op individuele wagens vind ik al erg eigenaardig).

Ik vind het hoogst eigenaardig dat Autoweek daar niet ingrijpt. Zouden ze echte enkel kicken op het aantal kliks? Dat zou hen op de lange duur wel eens zuur kunnen opbreken als daardoor een pak bezoekers met goeie bedoelingen andere oorden gaan opzoeken.
En het wordt alleen maar erger. Zeker nu er een aantal enorme pro- EVangelisten zich geroepen voelen om onder elk artikel 10 reacties te plaatsen.
Een eenvoudige oplossing zou in mijn ogen zijn om iedere gebruiker/IP een dagelijkse limiet op het aantal artikel reacties te handhaven.
 
406c zei:
iDS zei:
Toch even vermelden dat de sfeer op het forum wel goed lijkt te zitten.
Wat een verademing in vergelijking met de frontpage waar sommige figuren blijkbaar niks anders te doen hebben dan de boel te verzieken met onzinnige opmerking (en ik wil hier geen onderscheid maken tussen VAG- of Stellantisaanhangers - het idee dat je op een concern focust en niet op individuele wagens vind ik al erg eigenaardig).

Ik vind het hoogst eigenaardig dat Autoweek daar niet ingrijpt. Zouden ze echte enkel kicken op het aantal kliks? Dat zou hen op de lange duur wel eens zuur kunnen opbreken als daardoor een pak bezoekers met goeie bedoelingen andere oorden gaan opzoeken.
En het wordt alleen maar erger. Zeker nu er een aantal enorme pro- EVangelisten zich geroepen voelen om onder elk artikel 10 reacties te plaatsen.
Een eenvoudige oplossing zou in mijn ogen zijn om iedere gebruiker/IP een dagelijkse limiet op het aantal artikel reacties te handhaven.
Dat kost ze geld, dus dat gaan ze niet doen. Ik krijg wel het idee dat de frontpage een soort politiek battlefield is met betaalde trollers die een bepaald quotum per dag moeten halen. Ongekend wat een bizarre dingen daar worden uitgebraakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan