Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben echter wel zeer geïnteresseerd om te zien waar het probleem zit/zat!MCW 84 zei:Wij kunnen het niet voor je oplossen. Moet je even naar autoweek mailen.
Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt.
CD9LOP zei:Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.
Heb je hier ooit over kunnen spreken met iemand van Autoweek zelf?Erik Huizen zei:Gisteren dacht ik een leuk weetje te schrijven onder het artikel van de Fiat 127.
Kreeg ik weer die melding dat mijn bericht ter goedkeuring wordt aangeboden aan de redactie.
Net even gekeken en blijkt dat mijn bericht nog steeds niet gepubliceerd is.
Nou, de lol is er goed af zo.
Ik stop er maar mee wat de Autoweek betreft.
Maar ja, misschien is dat dus ook wel het doel van de redactie van de Autoweek![]()
Passchier zei:CD9LOP zei:Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.
Waar hèb je t over?
@CD9LOP: ik denk dat zélf best je tekstje eens herleest. Als je zoiets aanbiedt, verwondert het me niet dat het eerst bewerkt wordt.CD9LOP zei:Passchier zei:CD9LOP zei:Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.
Waar hèb je t over?
Kan je niet lezen?
DeeTwee zei:Heb je hier ooit over kunnen spreken met iemand van Autoweek zelf?Erik Huizen zei:Gisteren dacht ik een leuk weetje te schrijven onder het artikel van de Fiat 127.
Kreeg ik weer die melding dat mijn bericht ter goedkeuring wordt aangeboden aan de redactie.
Net even gekeken en blijkt dat mijn bericht nog steeds niet gepubliceerd is.
Nou, de lol is er goed af zo.
Ik stop er maar mee wat de Autoweek betreft.
Maar ja, misschien is dat dus ook wel het doel van de redactie van de Autoweek![]()
MCW 84 zei:Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt.
Zoals? Als jij een artikel aanlevert dan ben je toch ook freelancer? Waarom wordt dat door andere freelancers bewerkt en niet jouw naam er onder? Of verwar je nu met reacties op de homepage plaatsen met een artikel schrijven voor de website/magazine..?
CD9LOP zei:Passchier zei:CD9LOP zei:Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.
Waar hèb je t over?
Kan je niet lezen?
Moderator
Precies zoals ik er ook over denkGilletti zei:Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.
Als het betreffende stukje dan ook nog eens zo doordrenkt is met het Toyata-ejaculaat, zoals je meestal hier post, dan liggen ze toch compleet gevouwen achter hun bureau bij AW.iDS zei:@CD9LOP: ik denk dat zélf best je tekstje eens herleest. Als je zoiets aanbiedt, verwondert het me niet dat het eerst bewerkt wordt.CD9LOP zei:Passchier zei:CD9LOP zei:Aw werkt met freelancers die censureren, artikelen aanleveren en daarvoor betaald krijgen. Ook ik lever artikelen aan, worden vaak door AW freelancers geplaatst maar 'negatief inhoudelijk' bewerkt. Ik ben ermee gestopt. Bijzonder is, of eigenlijk ook niet, dat plaatsing zeer selectief gaat. Negatieve opmerkingen forum van forumgangers, ook vaak freelancers met 'opdracht' krijgen vaak vrijspel, anderen die kritisch zijn en er tegenin gaan krijgen ' blokkade'. Hansolo is een dergelijk figuur, die vrij spel krijgt, en zo zijn er nog een paar.
Waar hèb je t over?
Kan je niet lezen?
Trouwens als je Hanssolo als voorbeeld aanhaalt, heb je het dus gewoon over het plaatsen van reacties, nogal hautain je zelf dan te beschouwen als een freelancer die ‘artikelen’ aanlevert.
Als je het over echte content voor de website hebt, ben ik benieuwd naar enkele artikels van jouw hand. Graag enkele voorbeelden.
Gilletti zei:Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.
Nee toch!!1???Gilletti zei:Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.
Volt zei:"Uitingen die in strijd zijn met de gedragsregels worden verwijderd. "
"De berichtgeving op AutoWeek.nl is 100% objectief. Kritiek is prima. Als we iets verkeerd hebben opgeschreven of gewoon ronduit fout zitten, laat ons dat dan via de e-mail of een fatsoenlijk berichtje weten, dan passen wij dat aan. Verwensingen, stemmingmakerij, insinueren dat wij worden gesponsord of bevooroordeeld zijn ten opzichte van bepaalde automerken staan wij niet toe."
Ik zeg maar niks, we worden hier monddood (‘verhinderen dat iemand zijn mening kan geven’) gemaakt!
Het zou juist raar zijn als ze wel ingrepen. Dan kun je de kritiek over afhankelijkheid, sponsoring e.d. natuurlijk helemaal verwachten. Dat mensen die op Lennie reageerden gebanned werden zal hoogstwaarschijnlijk te maken hebben met dat ad hominems en bedreigingen e.d. sowieso niet toegestaan zijn.Erik Huizen zei:Zo heb je ook een Lennie. Dat figuur krijgt van de Autoweek redactie al jarenlang vrij spel om Japanse automerken te bashen.
Gekke is, hij kan schrijven wat hij wil, hij kan een merk als Honda volledig door het slijk trekken en toch grijpt de Autoweek redactie niet in.
Dat verbaast mij zeer. Sterker nog, er zijn mensen geweest die commentaar leverden op de berichten van die Lennie en werden daarna van de site gebanned.
Dat geeft een heel erg smerig smaakje aan zo'n site vind ik.
Barri zei:Precies zoals ik er ook over denkGilletti zei:Ik kom hier nu al twintig jaar en heb nooit problemen gehad.
Sommigen maken zich veel te druk over bijzaken. Het is maar een forum/website waar je reacties kunt plaatsen.![]()
MCW 84 zei:Wij kunnen het niet voor je oplossen. Moet je even naar autoweek mailen.
MCW 84 zei:Wat waren je vorige nicknames?
Erik Huizen zei:MCW 84 zei:Wat waren je vorige nicknames?
Wat is dat nou weer voor stom antwoord?
Dit is de eerste keer dat ik actief ben op deze site!
Heb je een redacteur op z'n persoonlijke autoweek-mailadres gemaild?Erik Huizen zei:Nee, ik heb onlangs een mailtje geschreven via deze site naar een Autoweek redacteur hierover maar nooit geen antwoord op gekregen.
Erik Huizen zei:Vanmorgen weer een reactie geplaatst in het topic over de nieuwe Renault Austral.
Nog steeds niet "goedgekeurd" en geplaatst.
Dit is niet meer leuk.
Denk dat ik er maar mee kap op deze site.
En dat zouden meer mensen moeten doen met de instelling van deze prut redactie!
MCW 84 zei:Forum staat los van de hoofdpagina.
Moderator
Erik, heb je deze tips van Harrie al opgevolgd?HarrieD zei:@Erik. Ik ben er van overtuigd dat het in jouw geval gaat om een technisch probleem. Ik heb het ook een tijdje gehad dat ik deze mededeling kreeg als ik vanaf mijn android tablet of android smartphone reakties schreef.
Schreef ik de reakties op mijn windows 11 laptop dan kreeg ik de mededeling niet en werden mijn reakties direct geplaatst.
Ik heb destijds (het speelde zich af rond de jaarwisseling een paar keer uitgelogd, chrome geupdate, geheugen en cache opgeschoond, opnieuw opgestart. Ineens bleek alles weer goed te werken. Door welke maatregel of actie? Ik zou het niet weten.
En het wordt alleen maar erger. Zeker nu er een aantal enorme pro- EVangelisten zich geroepen voelen om onder elk artikel 10 reacties te plaatsen.iDS zei:Toch even vermelden dat de sfeer op het forum wel goed lijkt te zitten.
Wat een verademing in vergelijking met de frontpage waar sommige figuren blijkbaar niks anders te doen hebben dan de boel te verzieken met onzinnige opmerking (en ik wil hier geen onderscheid maken tussen VAG- of Stellantisaanhangers - het idee dat je op een concern focust en niet op individuele wagens vind ik al erg eigenaardig).
Ik vind het hoogst eigenaardig dat Autoweek daar niet ingrijpt. Zouden ze echte enkel kicken op het aantal kliks? Dat zou hen op de lange duur wel eens zuur kunnen opbreken als daardoor een pak bezoekers met goeie bedoelingen andere oorden gaan opzoeken.
Dat kost ze geld, dus dat gaan ze niet doen. Ik krijg wel het idee dat de frontpage een soort politiek battlefield is met betaalde trollers die een bepaald quotum per dag moeten halen. Ongekend wat een bizarre dingen daar worden uitgebraakt.406c zei:En het wordt alleen maar erger. Zeker nu er een aantal enorme pro- EVangelisten zich geroepen voelen om onder elk artikel 10 reacties te plaatsen.iDS zei:Toch even vermelden dat de sfeer op het forum wel goed lijkt te zitten.
Wat een verademing in vergelijking met de frontpage waar sommige figuren blijkbaar niks anders te doen hebben dan de boel te verzieken met onzinnige opmerking (en ik wil hier geen onderscheid maken tussen VAG- of Stellantisaanhangers - het idee dat je op een concern focust en niet op individuele wagens vind ik al erg eigenaardig).
Ik vind het hoogst eigenaardig dat Autoweek daar niet ingrijpt. Zouden ze echte enkel kicken op het aantal kliks? Dat zou hen op de lange duur wel eens zuur kunnen opbreken als daardoor een pak bezoekers met goeie bedoelingen andere oorden gaan opzoeken.
Een eenvoudige oplossing zou in mijn ogen zijn om iedere gebruiker/IP een dagelijkse limiet op het aantal artikel reacties te handhaven.