Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
D.E.N.N.I.S. zei:Fuck gemist![]()
Dat liedje heb ik wel eens gehoord, maar verder kan ik hem niet.Joël D. zei:https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA
Liedje heeft ook maar 173 miljoen views op Youtube, dus niet zo gek dat je die niet kent.![]()
Dan moet je maar eens overschakelen naar een zender waar ze dat wel doen...Rob0032 zei:Op SkyRadio zeggen ze nooit wie de liedjes zingen.![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Dan moet je maar eens overschakelen naar een zender waar ze dat wel doen...Rob0032 zei:Op SkyRadio zeggen ze nooit wie de liedjes zingen.![]()
Joël D. zei:https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA
Liedje heeft ook maar 173 miljoen views op Youtube, dus niet zo gek dat je die niet kent.![]()
Mick R. zei:173 mln voor zo'n volslagen doorsnee song??
Zijn neem ik aan allemaal bakvissen in de westerse wereld tussen 13 en 17
Joël D. zei:https://www.youtube.com/watch?v=lp-EO5I60KA
Ja... en nu??Rob0032 zei:D.E.N.N.I.S. zei:Dan moet je maar eens overschakelen naar een zender waar ze dat wel doen...Rob0032 zei:Op SkyRadio zeggen ze nooit wie de liedjes zingen.![]()
Maar ik weet wel wie Ed Sheeran is.![]()
Elaste zei:Maakt(e) Peugeot de afgelopen 10 jaar echt zulke belabberde (overall) producten? Zijn we allemaal blind geweest en hebben we de 407-1007-607-308-3008 klakkeloos geaccepteerd, inclusief schoonheidsfoutjes? Hadden we in opstand moeten komen? En als Peugeot zulke belabberde auto's maakte, dan Citroën toch ook?
Dracae zei:in GB is Honda vreemd genoeg ook een merk voor bejaarden.
Rob0032 zei:Dracae zei:in GB is Honda vreemd genoeg ook een merk voor bejaarden.
Heel vreemd inderdaad. Hier is dat natuurlijk helemaal anders!![]()
D.E.N.N.I.S. zei:Ik vond dat hele Peugeot-item bijzonder kinderachtig...
Rob0032 zei:Oh maar de aflevering vond ik ook zeker niet slecht hoor. Was ergens ook prettig om eens een 'rustige' aflevering te zien. Maar ik vind de MX-5 een verschrikkelijke auto, en de verbouwde E-Type ook niet briljant (ik vond die donkere Eagle veel gaver). Plus ik heb niets met autosport... Ja, dan is het iets minder boeiend. Maar slecht vond ik 'm zeker niet! Leuke gast ook, da
t wel.
Witje87 zei:Rob0032 zei:Oh maar de aflevering vond ik ook zeker niet slecht hoor. Was ergens ook prettig om eens een 'rustige' aflevering te zien. Maar ik vind de MX-5 een verschrikkelijke auto, en de verbouwde E-Type ook niet briljant (ik vond die donkere Eagle veel gaver). Plus ik heb niets met autosport... Ja, dan is het iets minder boeiend. Maar slecht vond ik 'm zeker niet! Leuke gast ook, da
t wel.
Zeker nog nooit in een mx5 gereden? Fantastische autos!
Rob0032 zei:.... en James een Peugeot 304 Cabriolet...
Wings of freedom zei:@Rob, helemaal mee eens. Hoe goed de MX-5 ook zal zijn, ook ik kan er niet voor warm lopen. Het is een (heel goed) gekopieerd idee van de engelse roadster van vroeger. Ik huldig het principe van "beter goed gekopieerd, dan slecht nieuw bedacht", maar ik kan er bij de Mazda niet warm voor lopen. Te braaf, te veilig, teveel "middle of the road" terwijl het een bijzonder wagentje probeert te zijn. Hoewel ik de nieuwe versie zeker niet lelijk vind, hoop ik dat de Alfa kloon er beter uitziet. Ook de nieuwe heeft mij teveel iets te lieve vormen terwijl deze probeert agressief te zijn.
Mocht ik ooit in de race komen voor een dergelijke auto dan een Honda S2000, met zo'n hoogtoerig jankmachientje voorin. Kan je ook genieten als je geen bochtig weggetje hebt.
Kenju zei:Verder is de roadster zeker niet altijd overdreven stoer en 'edgy' geweest wat je lijkt te suggereren. Er zijn zat saaiere opties.
Kenju zei:wederom die grappen waarvan ze doen alsof ze daar spontaan op komen,
autoradje zei:Jeremy is heel rijk en denkt dat hij alles kan zeggen en maken. Goed dat de BBC er nu korte metten mee maakt.
Ook (en met name) Clarkson moet zich gedragen. Hij gaat te vaak iets te ver.
Start hij toch zijn eigen tv zender waar hij zich rascistisch kan uitlaten.