Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt inderdaad zoveel variatie op het thema. Ik heb lang gezocht, maar deze vond ik dan toch het mooiste. Zo worden ze standaard geleverd op de Stelvio:Zadelsnuiver zei:Die stoelen hebben ze bijzonder knap gedaan zo, je zou het niet zien zonder het te weten denk ikVelgen gaan ook gruwelijk staan al vind ik het jammer dat de ringen niet volledig rond zijn, dat vond ik écht een sterk ontwerp altijd.
E85 Z4 zei:Heel gaaf die velgen!
Verder natuurlijk een prachtige wagen nog steeds
Stoelen mooi gedaan! heb je ook een foto hoe ze eerst waren?
BleuZ NL zei:Een Alfa in een landschap met cipressen en een heuvelachtige achtergrond… Italiaanser kun je het bijna niet maken :T Wat ontzettend mooi!
'T is wat hè?Carfanatic zei:En nu 10 dagen in quarantaine?
Zadelsnuiver zei:Dat lijkt me een fijne reis met die mooie Stelvioik zat laatst wat te kijken wat de mogelijkheden zijn om een Giulia 2.0T te chippen en dacht eerst dat het een typefout was: van 200 naar 320+ pk! Blijkbaar is de basismotor gewoon helemaal hetzelfde als in de Veloce en zit er nog een flinke ruimte voor nóg meer power
![]()
406c zei:Gefeliciteerd met de upgrade! Ben heel benieuwd naar meer foto's tzt.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Een Italiaan leeft meer.
![]()
Guus Leferink zei:Jeetje wat een mooie upgrade man, gefeliciteerd !!!!
Als je een beetje gas geeft hoor ik vanzelf in huis dat je voorbij rijd![]()
Joel 1987 zei:Wat een beest die Stelvio Q!
Heerlijk wagenpark, daar is een gemiddelde autoliefhebber jaloers op!
De avertentie van je huidige Stelvio ook even bekenen. Blijft ook een prachtige auto met precies de goede updates die je hebt gedaan!
De foto's in de advertentie vind ik niet zo heel goed overkomen, zo'n auto verdient iets mooiere foto's als je het aan mij vraagt![]()