Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Ene Julia kan blijkbaar niet wachten om even lekker met mij te ontspannen na een zware werkdag, ik ben gevleid maar iets zegt me dat ze nog niet klaar is voor een vaste relatie. Heeft ze toevallig meerdere leden benaderd hierover of mag ik stiekem beginnen te hopen dat ze echt van me houdt?
Ik heb geen idee of er een probleem is, bij werkt het al jaren prima. Maar ik post veel minder bij de nieuwsartikelen omdat het na een paar posts alweer zo offtopic is dat ik geen zin heb om alle onzin door te lezen en dan te reageren.Kenju zei:Is er nu eigenlijk een oplossing bekend voor het niet kunnen posten van reacties op de nieuwsartikelen? Ik zie dat er veel minder reacties zijn dan vroeger geplaatst worden, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit probleem....
Kenju zei:Is er nu eigenlijk een oplossing bekend voor het niet kunnen posten van reacties op de nieuwsartikelen? Ik zie dat er veel minder reacties zijn dan vroeger geplaatst worden, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit probleem....
Zadelsnuiver zei:Ene Julia kan blijkbaar niet wachten om even lekker met mij te ontspannen na een zware werkdag, ik ben gevleid maar iets zegt me dat ze nog niet klaar is voor een vaste relatie. Heeft ze toevallig meerdere leden benaderd hierover of mag ik stiekem beginnen te hopen dat ze echt van me houdt?
Is dit op een mobiel apparaat of pc?SVF zei:Ik kreeg vandaag een paar keer deze melding:
Sanoma Account kon niet worden geladen, hierdoor kan je niet inloggen of registreren op deze website. Controleer de instellingen van je browser of schakel de ad-blocker uit, indien deze aanwezig of ingeschakeld is.
Heb uiteindelijk met veel moeite en diverse keer refreshen kunnen inloggen maar ik weiger om mijn adblocker uit te zetten. Als autoweek daartoe gaat verplichten om in te loggen dan ben ik weg hier.
Ik ervaar op de pc zelden problemen, wat jij omschrijft heb ik af en toe op mijn mobiel.SVF zei:Op de pc. Gaat op dit moment aardig goed, maar het zou kunnen komen omdat ik vandaag een spel voor mijn zoon aan het downloaden was waardoor het internet zowieso wat trager wordt.
Vulcan 750 zei:Misschien kan de ICT-afdeling van Autoweek hier iets mee?
Heb dat probleem nu ook en het is vreselijk irritant.Rutger DC zei:Moet sinds begin dit jaar iedere sessie opnieuw inloggen en soms zelfs tijdens een sessie. Nogal vervelend.
Epica zei:Heb dat probleem nu ook en het is vreselijk irritant.Rutger DC zei:Moet sinds begin dit jaar iedere sessie opnieuw inloggen en soms zelfs tijdens een sessie. Nogal vervelend.
Om de haverklap inderdaad. Totaal waardeloos.Jay DoubleYou zei:Epica zei:Heb dat probleem nu ook en het is vreselijk irritant.Rutger DC zei:Moet sinds begin dit jaar iedere sessie opnieuw inloggen en soms zelfs tijdens een sessie. Nogal vervelend.
Hier ook zo nu en dan. En geen idee wat het is, maar zojuist kreeg ik een "Code 500"-melding toen ik probeerde in te loggen op de homepage om te reageren op de nieuwe Audi A3.
D Elzinga zei:Er lijkt weer een toename te zijn wat betreft spammende malloten...
Vandaag pas weer eens gezien, dus ik zou het niet weten.D Elzinga zei:Er lijkt weer een toename te zijn wat betreft spammende malloten...
D Elzinga zei:Er lijkt weer een toename te zijn wat betreft spammende malloten...
D Elzinga zei:Er blijkt weer een toename te zijn wat betreft spammende malloten...
R W xxx zei:Was weinig inhoudelijks aan, paniekzaaierij om niks.
dat een officiële Volkswagen dealer (bewust? vast niet... eye rolling smiley) verzwijgt
R W xxx zei:dat een officiële Volkswagen dealer (bewust? vast niet... eye rolling smiley) verzwijgt
Je was er bij, begrijp ik? Of weer lekker aan het onderbuiken?
Jazzik zei:Mag ik voor enz. enz. in de titel van dit draadje ook censuur invullen? Ja? Oké, daar gaan we dan:
Gisteren verscheen er om 10:17 uur een nieuwsitem "Volkswagen herstart aflevering Golf 8".
Het item werd rond 18:30 al gesloten na verwijdering van diverse posts. De laatste post die bleef staan van VDUB 3B geeft totaalverkeerde info over verkoopaantallen. VDUB 3B stelt dat de Golf het meest verkochte automodel zou zijn... De correctie die door een ander geplaatst werd.... juist... frappant...verwijderd...
Mocht VDUB 3B hier meelezen, hier de juiste lijst: https://www.alletop10lijstjes.nl/top-10-meest-verkochte-autos-allertijden/
Het jaar 2019:
Top 10 van ’s werelds meest ingeschreven auto’s van 2019 volgens Focus2Move:
1. Toyota Corolla: 1.236.380 exemplaren
2. Ford F-Series: 1.070.234 exemplaren
3. Toyota RAV4: 931.852 exemplaren
4. Honda Civic: 821.374 exemplaren
5. Honda CR-V: 818.981 exemplaren
6. Volkswagen Tiguan: 741.297 exemplaren
7. Ram pick-up: 731.895 exemplaren
8. Toyota Camry: 690.729 exemplaren
9. Volkswagen Golf: 687.664 exemplaren
10. Chevrolet Silverado: 644.013 exemplaren
Dan volgt er om 17:17 een nieuwsitem over de omstreden reclamespot van VW. Volgens de frontpagina zijn er 64 reacties. Maar zie: alles verwijderd....
https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/volkswagen-heeft-intern-rapport-klaar-over-racistische-reclame/
Het zou verhelderend werken wanneer een item vroegtijdig gesloten wordt een reden te vermelden. Dit lijkt op het willekeurig(?) censureren van onwelgevallige reacties.
Het verwijderen van grove, beledigende, onwelvoeglijke reacties is prima, maar dit lijkt een beetje ehhh... vul maar in.
Mazda RX8 zei:Waarom kan ik op de voorpagina en bij de reviews niks posten.
Het hele reageer gedeelte is niet aanwezig.
Ik heb nog niks kunnen zeggen, dus iets "verkeerds" gezegd hebben wordt dan lastig.Jazzik zei:Mazda RX8 zei:Waarom kan ik op de voorpagina en bij de reviews niks posten.
Hier hetzelfde. Mogelijk iets "verkeerds" gezegd...???
Mazda RX8 zei:Ik heb nog niks kunnen zeggen, dus iets "verkeerds" gezegd hebben wordt dan lastig.Jazzik zei:Mazda RX8 zei:Waarom kan ik op de voorpagina en bij de reviews niks posten.
Heb je hem weer met zijn onzin.haarr zei:Mazda RX8 zei:Ik heb nog niks kunnen zeggen, dus iets "verkeerds" gezegd hebben wordt dan lastig.Jazzik zei:Mazda RX8 zei:Waarom kan ik op de voorpagina en bij de reviews niks posten.
Is gekoppeld aan IP adres, dus Epica/zombies verleden zal je wel parten spelen.
Mazda RX8 zei:Heb je hem weer met zijn onzin.haarr zei:Mazda RX8 zei:Ik heb nog niks kunnen zeggen, dus iets "verkeerds" gezegd hebben wordt dan lastig.Jazzik zei:Mazda RX8 zei:Waarom kan ik op de voorpagina en bij de reviews niks posten.
Is gekoppeld aan IP adres, dus Epica/zombies verleden zal je wel parten spelen.
Mazda RX8 zei:Blijf in je eigen onzin geloven, zoals al aangegeven ben ik epica/zombies niet, maar je hebt blijkbaar een bord voor je kop. Ik heb ook geen idee wie braadslee is.haarr zei:Jij weet wel beter evenals meerdere deelnemers hier. Heb al meermaals PB gehad als reactie op dit feit.
4 zijn, net als ik, ook overtuigd.
Ik snap dat je niks kunt zeggen omdat je dan Braadslee 2 wordt.
Maar leer het verschil tussen jou en jouw, dat verraadt je.